Ga naar inhoud

Airbag in M stuur

ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Heb zojuist allerlei postjes gelezen over het vervangen van het vrachtwagenstuurwiel voor een M stuurtje. Nu heb ik gisteren via Ebay een M stuurtje op de kop getikt :foto:

Ik lees echter dat het niet in alle gevallen 1 op 1 over is te zetten. Het type airbag wisselt (fase 1 of 2??). Wie weet hoe dit precies zit? Waar is het van afhankelijk. Stuurtje heeft part number 3322290301 (US)

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

plaats ff een :kisstogether: van het stuur, dat praat makkelijker. :holiday:

Het :kisstogether: stuur is meestal type 1 airbag, en de type 2 airbag is een 2 fase airbag die afhankelijk van de aanrijding in verschillende fases kan uitklappen.

Link naar reactie
Heb zojuist allerlei postjes gelezen over het vervangen van het vrachtwagenstuurwiel voor een M stuurtje. Nu heb ik gisteren via Ebay een M stuurtje op de kop getikt :kisstogether:

Ik lees echter dat het niet in alle gevallen 1 op 1 over is te zetten. Het type airbag wisselt (fase 1 of 2??). Wie weet hoe dit precies zit? Waar is het van afhankelijk. Stuurtje heeft part number 3322290301 (US)

vanaf 4/99 is het stuur vervangen door een met een twee fasen airbag. Het partnummer van het nieuwe stuur is 32342229487 en van de nieuwe airbag is 32342229370.

Ik vraag me af of het nummer dat je opgeeft juist is. Nrs zijn meestal 11 cijfers.

Groet,

Bo

Link naar reactie
vanaf 4/99 is het stuur vervangen door een met een twee fasen airbag. Het partnummer van het nieuwe stuur is 32342229487 en van de nieuwe airbag is 32342229370.

Ik vraag me af of het nummer dat je opgeeft juist is. Nrs zijn meestal 11 cijfers.

Groet,

Bo

p.s. zie www.realoem.com

Link naar reactie

Groet,

Bo

Thanks. Ik zal wel even checken of ik het goede nummer kan achterhalen. (Ik heb het stuur nog niet binnen. Heb alleen de beschikking over de informatie uit de advertentie) Plaats ook nog wel even wat pics.

785d1cl2.jpg

e09212fc4.jpg

Link naar reactie
Ik had gehoopt dat er toch wel een aantal members zouden zijn die dit al eens hadden ervaren. Ik kan ook niet meer zo terugvinden waar ik dit van die fases heb gelezen :fiew: Volgens mij was het een berichtje van Pierre

Reactie van Danny komt begrijpelijkerwijs naar ik aanneem, voort uit bovenstaand bericht. Intonatie van deze tweede post suggereert ongeduld en daar was het 12u na het openen van het topic, wel erg vroeg voor.

Een zin als 'ik had verwacht dat er toch wel...' impliceert dat er niet aan je verwachtingen worden voldaan. Binnen 12 u antwoord verwachten terwijl velen overdag centjes aan het verdienen zijn, is niet echt realistisch. ;)

Link naar reactie
Reactie van Danny komt begrijpelijkerwijs naar ik aanneem, voort uit bovenstaand bericht. Intonatie van deze tweede post suggereert ongeduld en daar was het 12u na het openen van het topic, wel erg vroeg voor.

Een zin als 'ik had verwacht dat er toch wel...' impliceert dat er niet aan je verwachtingen worden voldaan. Binnen 12 u antwoord verwachten terwijl velen overdag centjes aan het verdienen zijn, is niet echt realistisch. :lol:

Kijk dat is het gevaar van platte tekst: Mogelijke verkeerde interpretatie. Laat ik het dan nu maar duidelijk stellen: Mijn reactie is nooit bedoeld als een teken van ongeduld :nono: Ik ben een zeer geduldig persoon :fiew: Het forum heeft tot nog toe al mijn verwachtingen overtroffen! ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in