Ga naar inhoud

Benzine prijzen !

Marvin

Aanbevolen berichten

LINKJE !

4t86985.jpg

Ik kan niet anders zeggen dat het waar is !

Het is gewoon niet (en was al niet) meer leuk meer om je gouden koe vol te tanken ! :wave:

Betaalde vandaag bij de goedkoopste tank in de buurt € 1,40 ! ! :mellow:

Waanzin ! Waar stopt dit !!! B)

aangepast door Marvin
Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind dat hier te veel :blink: 's worden gebruikt.

Overigens is tanken bij Tinq momenteel 1.369

Da's vreemd, ik tank bij Tinq, en betaal 1,40 !? :drank:

Zeker de uitbater die er extra aan wil verdienen (is een fietsenwinkel/garage) !?! :birthday:

Link naar reactie

Tsja, de olie is gewoon al schaars goed. De publikatie over de voorraden met name van shell zijn veel te optimistisch. Mede dank onze asiatische vrienden die met rap tempo onze welvaart copieren gaat het enorm hard. Wie ontneemt hem dat recht?

Benzineprijzen zullen dus blijven stijgen. Geniet nog maar even van je autotootje. Binnen niet al te lange tijd < 50 jaar, behoren dergelijk transport middelen tot het verleden! :birthday:

Link naar reactie
Hoop nooit mee te maken om jou in je blootje bij de pomp tegen te komen :schater:

:blink:

Laat je verbazen Henk ! :birthday:

Je heb me toch zien danzen bij Ruud, ........, do i have to say more !?! :schater:

Ps.

Volgens mij heb ik bijna de :angry: status !?! :drank:

Link naar reactie
De enige reden dat ik heb ingelogd, Marvin. Kom op, maak me deelgenoot van je ko :banaan: en! :banaan:

welkom terug,Rob :thumbup:ook al is 't maar voor ''even''

en Marv,nog 3... :guitar:

Link naar reactie
welkom terug,Rob :thumbup:ook al is 't maar voor ''even''

en Marv,nog 3... :guitar:

Nu moet het niet alleen over m'n bijna :banaan: status gaan natuurlijk !?! :banaan:

Hoe zit het nou met die rottige benz. prijzen !? :banaan:

Link naar reactie
Nu moet het niet alleen over m'n bijna :banaan: status gaan natuurlijk !?! :banaan:

Hoe zit het nou met die rottige benz. prijzen !? :banaan:

:guitar:

Nou vooruit, deze er dan nog maar overheen, hebben we dat ook gehad !!! :thumbup:

Link naar reactie

Nou vooruit, deze er dan nog maar overheen, hebben we dat ook gehad !!! :thumbup:

YES ! Na nog geen 2 jaar de volprezen :banaan: status !!! :banaan:

Het is mijn topic, dus kom maar op met die felicitaties ! :schater:

Link naar reactie

marvyt7.jpg

gefeliciteerd Marv!! :banaan: :banaan:

Link naar reactie
Hoe zit het nou met die rottige benz. prijzen !? :thumbup:

Dat is natuurlijk kort door de bocht.

Het geld dat je te veel betaald aan de benzine wordt gebruikt voor andere belangrijke en nuttige zaken die dit land betreffen zoals , uh......... nou ja vul zelf maar in. :guitar:

Link naar reactie
Dat is natuurlijk kort door de bocht.

Het geld dat je te veel betaald aan de benzine wordt gebruikt voor andere belangrijke en nuttige zaken die dit land betreffen zoals , uh......... nou ja vul zelf maar in. :thumbup:

Vertel me eens, probeer er al jaren achter te komen waar de accijns (oa) naar toe gaat

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in