Ga naar inhoud

M onderstel


Z'tje

Aanbevolen berichten

Vraagje heb op dit moment een redelijk standaard z3 1.8, met natuurlijk een standaard onderstel..... en die zwabberd mij wat te veel in bochten op hogere snelheid.

Nou kan ik een M onderstel overkopen maar deze heeft onder een zescilinder gelegen, heeft deze dan een andere afstelling en is dit dan af te raden voor een 1.8 of niet ?

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vraagje heb op dit moment een redelijk standaard z3 1.8, met natuurlijk een standaard onderstel..... en die zwabberd mij wat te veel in bochten op hogere snelheid.

Nou kan ik een M onderstel overkopen maar deze heeft onder een zescilinder gelegen, heeft deze dan een andere afstelling en is dit dan af te raden voor een 1.8 of niet ?

Ik denk dat het niet zal gaan zomaar,gezien het standaard veel hogere gewicht van de wagen zelf.Zo hebben de 2.8 ers ook heel ander remtuig aan boord.

greets w

Link naar reactie

Na mijn mening moet een standaard onderstel natuurlijk niet "swabberen" ! :m:

Er kunnen dus andere reden voor zijn, die niet perse het vervangen door een M onderstel rechtvaardigen !

Misschien met het vervangen van enkele rubbers is het probleem weg !? :smart:

Laat je eerst eens goed informeren, evt ff Roodkapje (Ruud) om info vragen via PM. ;)

Link naar reactie
Na mijn mening moet een standaard onderstel natuurlijk niet "swabberen" ! :drank:

Er kunnen dus andere reden voor zijn, die niet perse het vervangen door een M onderstel rechtvaardigen !

Misschien met het vervangen van enkele rubbers is het probleem weg !? :birthday:

Laat je eerst eens goed informeren, evt ff Roodkapje (Ruud) om info vragen via PM. :blink:

Hmm ja das wel een goede tip inderdaad, en zwabberen is misschien ook wel een beetje een al te sterke term maar, hij is mij gewoon te soft wat als gevolg heeft dat als je door een lange bocht gaat op hoge snelheid dat die nogal nerveus word.

Link naar reactie
Hmm ja das wel een goede tip inderdaad, en zwabberen is misschien ook wel een beetje een al te sterke term maar, hij is mij gewoon te soft wat als gevolg heeft dat als je door een lange bocht gaat op hoge snelheid dat die nogal nerveus word.

Zwabberen, soft, nerveus... De 1.8 of jij?? :birthday:

Link naar reactie
Zwabberen, soft, nerveus... De 1.8 of jij?? :thumbup:

Haha goede vraag, nee ben niet iemand die zo lekker gaat zagen in een bocht :banaan: maar ben ook redelij kgewend geraakt aan mn vaders auto ( E90 met M-onderstel ) dus misschien dat het daar ook wel een beetje aan ligt wat dat ding is net een plank zo hard :guitar:

Link naar reactie
Haha goede vraag, nee ben niet iemand die zo lekker gaat zagen in een bocht :guitar: maar ben ook redelij kgewend geraakt aan mn vaders auto ( E90 met M-onderstel ) dus misschien dat het daar ook wel een beetje aan ligt wat dat ding is net een plank zo hard :thumbup:

Ehh... er zitten wel wat generaties ontwikkeling en techniek tussen de E36/7 en de E90. Wetende dat het onderstel van de E36/7 gedeeltelijk is 'geleend' van de nog oudere E30 kun je niet verlangen dat de rijeigenschappen hetzelfde zijn/worden. En het is een cabrio. Dat scheelt ook. Maar verbeteringen zijn inderdaad wel mogelijk, denk aan andere schokbrekers, rubbers, veerpootbrug en nog legio andere zaken.

De E90 rijdt overigens inderdaad erg erg fijn!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.