Ga naar inhoud

Daar gaat ons dagje knallen!!

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hij zegt toch niet dat jullie meeting op die Autobahn niet leuk is?? Hij zegt dat rechtuit gaan en de delta-v met de omgeving opvoeren op die Autobahn minder leuk is dan een racebaan opzoeken. Zijn mening en ik denk tevens een suggestie voor een alternatief.

[tot zover mijn poging voor vandaag om negatieve energie om te buigen tot positieve energie. Voel je het? Zo'n weemakend EO gevoel. Bah, ik zal het niet meer doen]

Link naar reactie
hij zegt toch niet dat jullie meeting op die Autobahn niet leuk is?? Hij zegt dat rechtuit gaan en de delta-v met de omgeving opvoeren op die Autobahn minder leuk is dan een racebaan opzoeken. Zijn mening en ik denk tevens een suggestie voor een alternatief.

[tot zover mijn poging voor vandaag om negatieve energie om te buigen tot positieve energie. Voel je het? Zo'n weemakend EO gevoel. Bah, ik zal het niet meer doen]

Het is maar net hoe je het wil lezen, bovendien zit ik vol met positieve energie...
Link naar reactie
Een trackday is veel leuker dan hard rechtuit gaan (knallen in Duitsland)

FireSpy

Denk je nou echt, dat je een rechte lijn rijdt als je achter "loesje" aan rijdt? :schater:

Van dedemsvaart naar Tecklenburg is ongeveer 200 maal alle bochten van de Nurburgering en dan moet je ook nog terug.

Link naar reactie
als ze dit doen dan mogen ze van mij duitsland plat gooien lol ....... was toch volgens mij het enige bestaansrecht van dat land ..... :hypocritesmiley:

Hm... "platgooien" ??? Klinkt mij meer in de oren als een van de opties die diktators of foute presidenten van wereldmachten overwegen... lekker genuanceerd zo...

Link naar reactie
Een trackday is veel leuker dan hard rechtuit gaan (knallen in Duitsland)

FireSpy

Ooit mee geweest? :birthday:

FireSpy, je hebt gelijk.

Ik was erbij. De eerste en enige echte keer. En alles daarna is namaak...

Alles wat de man uit Friesland organiseert duurt veel te lang, zowel in afstand als in uren.

Allemaal afgestemd op zijn belachelijke lengte.

Geef mij dus maar een trackday. Ik kom er ooit achter wat dat is...

Link naar reactie
Omdat we in heel veel zaken een bekrompen k.. landje zijn met een betuttelende overheid :birthday:

vervelende is dat we dat grotendeels aan onszelf te danken hebben.. velen hebben last van plots geheugenverlies op het moment dat het stemhokje opdoemt.

Link naar reactie
Is al vaker geopperd, maar tot nu toe stond het gelijk aan politieke zelfmoord als je het ook daadwerkelijk uit wilde voeren.

Voor de achterban van de SPD is het natuurlijk mooi nieuws, maar ik durf te wedden dat ook een groot aantal van die kiezers (al of niet stiekem) hoopt :thumbup: dat ze gaan stranden op de CDU/CSU.

Kortom: Ik vermoed dat het zo'n vaart niet zal lopen en dat de Duitse autoindustrie de economische ondergang van het land zal voorspellen als dit gerealiseerd zou worden...

De slogan "Freie Fahrt für freie Bürger" is toch een soort tatoeage op de ziel van autorijdend Duitsland... :guitar:

Ik denk dat dit tijdperk voorbij is. Het betreft hier harmonisatie van EEG regelgeving, nl Kyoto verdrag (tsja niet alles is zo geweldig aan die europeese gedachte). De Duitse autoindustrie speelt hier al langer op in. Daarom heeft mercedes smart en BMW de mini, lees minder vervuilend autotjes als bij product. Hiermee niveleren ze de grotere uitstoot van de zware jongens uit hun productlijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in