Ga naar inhoud

APK

mark

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 11 maanden een Eisenmann SS onder m'n ZZZ en ik heb van diverse mensen te horen gekregen dat de apk daardoor wel ééns een probleem zou kunnen worden.

Om problemen tijdens de keuring voor te zijn vraag ik me af of er hier personen zijn die dat kunnen bevestigen of [hopelijk] niet.

Groetjes van Mark, nog altijd een tevreden ZZZrijder [die nu eindelijk in een verwarmde garage staat <_< ].

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb sinds 11 maanden een Eisenmann SS onder m'n ZZZ en ik heb van diverse mensen te horen gekregen dat de apk daardoor wel ééns een probleem zou kunnen worden.

Om problemen tijdens de keuring voor te zijn vraag ik me af of er hier personen zijn die dat kunnen bevestigen of [hopelijk] niet.

Groetjes van Mark, nog altijd een tevreden ZZZrijder [die nu eindelijk in een verwarmde garage staat <_< ].

Ik heb een eisenmann onder de ;) geen probleem geweest niet bij het RDW en niet bij de APK door de dealer, dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken :)

Link naar reactie

als je uitlaat niet lekt, zou het geen probleem mogen zijn. Officieel heeft hij een E keurmerk nodig en de SS versie heeft die officieel niet (de S wel) ... dus als ze echt gaan doen ...

Link naar reactie

Een eisenmann levert écht geen problemen op bij de APK.

Zelfs Sjonnie A t/m Z in de CRX met een regenpijp als demper komt er doorheen.

Link naar reactie

Dat is fijn om te horen! :newblush:

Er zit inderdaad geen E-keurmerk op en doordat de voorpijp van Hartge 'gestraight' is, is het geluid werkelijk ultraluid; ben nog geen andere sportauto met sportpijp tegengekomen die zo'n hard, donker geluid maakt [autoalarmen gaan regelmatig spontaan af als ik voorbij rij].

Ik zal 'm dus zo ter keuring aanbieden, anders had ik de Hartge eindpijp er weer op moeten laten lassen, of de originele complete uitlaat die ik ook nog heb.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag rolde de ZZZ glansrijk door de jaarlijkse keuring, incl. kleine brt. €246,81- wie zegt dat BMW rijden duur is? ;)

[Mind you, ik heb m'n portie financiele aderlatingen op BMWgebied wel gehad hoor; toen ik nog zo naief was om naar Ekris te gaan]

De Eisenmann bleek inderdaad geen probleem dus knallen we vrolijk verder: nu 5jaar in bezit!

Zijn er nog meer leden die echt van hun automobiel 'houden' en er dus lang mee [en geen afstand van] doen?

:lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in