Ga naar inhoud

Top Gear vanavond bij Veronica , al weer een herhaling

pierrez101

Aanbevolen berichten

Vrijdagavond, gezellig autoavondje bij Veronica is steeds minder leuk, ze vernaggelen een 3 serie Compact maar wat veel erger is vanavond alweer een herhaling van Top Gear, kijk eigenlijk alleen op de vrijdagavond dan zou je verwachten dat je geen herhalingen te zien krijgt, maar sommige scenes al meer dan 3 keer gezien. Nieuwe omroeppolitiek of zo :thumbup: ;)

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vrijdagavond, gezellig autoavondje bij Veronica is steeds minder leuk, ze vernaggelen een 3 serie Compact maar wat veel erger is vanavond alweer een herhaling van Top Gear, kijk eigenlijk alleen op de vrijdagavond dan zou je verwachten dat je geen herhalingen te zien krijgt, maar sommige scenes al meer dan 3 keer gezien. Nieuwe omroeppolitiek of zo :o:o
Zondagavond BBC2 21.00 uur de nieuwste uitzendingen van Top Gear :thumbup: en wat betreft de grote beurt kunnen ze het beter de grote verkrachting noemen wat een waardeloos programma ;)
Link naar reactie
Vrijdagavond, gezellig autoavondje bij Veronica is steeds minder leuk, ze vernaggelen een 3 serie Compact maar wat veel erger is vanavond alweer een herhaling van Top Gear, kijk eigenlijk alleen op de vrijdagavond dan zou je verwachten dat je geen herhalingen te zien krijgt, maar sommige scenes al meer dan 3 keer gezien. Nieuwe omroeppolitiek of zo B) :angry:

Ik hou de vrijdagavond speciaal vrij voor al die programma's. Wegmisbruikers, Topgear, etc. (Jammer genoeg zit DGB er altijd tussen... :D)

Maar inderdaad het valt me ook op dat ze vaak dingen herhalen. Zo wordt de vrijdagavond niks meer aan! :rant:

Dan maar wachten op dinsdagavond. Blik op de weg.

Link naar reactie

Toch vind ik dat het programma er behoorlijk op vooruit is gegaan door afscheid te nemen van Jorinde!!!

Ik kijk liever naar die nieuwe zegmaar.... :D

Link naar reactie

Ik bedoel, laten we eerlijk zijn ... Jorinde heeft gewoon een ongelooflijke paarden-b*k.

Jorinde:

20070205%20De%20Grote%20Beurt_jorinde%20Moll%20Closeimg_1101.jpg

Suzanne:

qXybCODELSFv.jpg

Link naar reactie
Ik hou de vrijdagavond speciaal vrij voor al die programma's. Wegmisbruikers, Topgear, etc. (Jammer genoeg zit DGB er altijd tussen... B))

Maar inderdaad het valt me ook op dat ze vaak dingen herhalen. Zo wordt de vrijdagavond niks meer aan! :angry:

Dan maar wachten op dinsdagavond. Blik op de weg.

Precies, en idd hebben ze DGB er tussen geplakt zodat je blijft wachten op Top Gear maar dus dubbel balen als het dan weer een herhaling is. Op dinsdag heb ik helaas geen tijd om BBC te kijken.

En ja vind beide meiden het trouwens wel leuk doen qua presentatie qua looks ga ik net als bij de ZZZ voor wat meer rondingen. :D

Link naar reactie
Toch vind ik dat het programma er behoorlijk op vooruit is gegaan door afscheid te nemen van Jorinde!!!

Ik kijk liever naar die nieuwe zegmaar.... :D

Inderdaad Martin! Vind ik ook!

Die Suzanne doet het best leuk.

Toen met Heels on Wheels deed ze een trio......... Presenteren dan hé...

bmoFfCjsvtuE.jpgAnYqwtFkEQZq.jpg

Dat was ook leuk om naar te kijken... B)

Link naar reactie

TeeVee klotsen valt niet mee vandaag de dag met al die F*ck reclame... :D

Ik ben erg onder de indruk van de Philips Aurea maar voor die prijs Zóveel reclame kijken ?

aurea.jpg

Link naar reactie

Tja en voorlopig blijven het ook nog wel herhalingen:

Veronica

De meest recente afleveringen hebben we reeds aangekocht, maar kunnen we pas in het voorjaar van 2008 uitzenden. Wanneer precies is helaas nog niet bekend, vandaar dat er tot die tijd herhalingen staan geprogrammeerd.

Mocht je echt niet zonder kunnen heb je nog de volgende opties om je vrijdagavond een invulling te geven:

TopGear

of

TopGear Magazine

Link naar reactie

Veronica is heel consistent in zijn antwoorden.

Kreeg deze reactie via de mail:

Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 26-10-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:

Op dit moment zijn er geen nieuwe afleveringen van Top Gear beschikbaar voor Veronica. De verwachting is dat we in het voorjaar van 2008 weer een nieuwe reeks afleveringen kunnen uitzenden. In de tussentijd zenden we wekelijks herhalingen uit.

Hebben we wat aan!

PS: Gelukkig bij ons geen rooie lampen, die zien alleen de mensen onderweg van mijn Zettie :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 26-10-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:

Op dit moment zijn er geen nieuwe afleveringen van Top Gear beschikbaar voor Veronica. De verwachting is dat we in het voorjaar van 2008 weer een nieuwe reeks afleveringen kunnen uitzenden. In de tussentijd zenden we wekelijks herhalingen uit.

Hebben we wat aan!

PS: Gelukkig bij ons geen rooie lampen, die zien alleen de mensen onderweg van mijn Zettie :hypocritesmiley:

hedde er ook gordijntjes in ? :schater:

Link naar reactie

Beste kijker,

Hebben we wat aan!

PS: Gelukkig bij ons geen rooie lampen, die zien alleen de mensen onderweg van mijn Zettie :smart:

Ik heb een sprookjeshuwelijk, de heks zit op de bank. Heb je daar al eens mee onderhandeld over de afstandbediening :schater:
Ik zou als ik jouw was, dan toch mijn toverstokje eens gaan gebruiken om die heks (jouw woorden :m: ) te laten verdwijnen en lekker zondag avond Top Gear kijken op de BBC :schater:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in