Ga naar inhoud

Dagje Nurburgring met VLN race

navigator

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren naar de Nurburgring geweest om een race voor het VLN kampioenschap te volgen.

Prima weertje, leuk en gevarieerd deelnemersveld en mooie terugrit gehad.

Eerst effe de race :

De wedstrijd werd gewonnen door de Porsche 997 GT3 van Manthey racing met Tiemann, Lieb en Klasen

20071013024sn9.jpg

Tweede werd de Z4 QP van Schubert Racing met Stuck sr, Stuck jr en Hurtgen

20070929006ln9.jpg

Derde werd de knappe Lamborghini Gallardo met Adorf, Tilke en Oberndorfer.

20070818048pg1.jpg

Jammer genoeg heb ik de Z4 QP van Bader Motorsport niet gezien. Die is namelijk voorzien van een 520 pk 8 cylinder. :newblush:

Had ik wel even willen horen uiteraard. Maar het geluid van de Gallardo maakt veel goed...

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op de terugweg de navigatie op kortste route gezet (zonder snelwegen) en zo nog een paar leuke wegen ontdekt.

Maar eerst nog langs de nieuwe pleisterplaats voor QP fans... De Z4 's van het BMW Training center.

Ik schat dat het er een 40-tal zijn en niet allen in even goede staat. Krassen op velgen en koetswerk, marks van bandenstapels, enz. Maar ik heb er mij eentje uitgezocht, nu nog te weten komen wanneer en aan wie ze dat ding verkopen :newblush:

vlnraceokt07088in3.jpg

Dan terug richting Schleiden, Monschau, Eupen en via Luik snelweg naar huis.

Voor Schleiden nog een leuk "omwegje" ontdekt en via Mutzenich naar Monschau is ook best de moeite...

En oh ja, voor Ruud nog deze foto van aan het benzinestation ad Nordschleife :

vlnraceokt07086aq3.jpg

Een jonge dertiger reed daar mee rond... Euromillions gewonnen misschien ?

Link naar reactie

Dan heb je weer een mooi ritje gahad Frank... :thumbup:

Ik ben benieuwd naar dat straatje naar Schleiden, dat gaan we nog eens testen hé ?

Die ZZZZZZZZ heeft wel fraaie velgen... :wave:

Nu hebben er al twee Forum Coupé's tussen die Racelessers gestaan.

dsc01519ty1.jpg

Link naar reactie

Als ik zo die nieuwe M3's zie staan en daar tussen die "oude" Z3 coupe komt als eerste in me op:

GATVERDAMME, wat is de M3 toch eigenlijk een lelijke, scheelkijkende strontvlieg.

Link naar reactie
Dan heb je weer een mooi ritje gahad Frank... :wave:

Ik ben benieuwd naar dat straatje naar Schleiden, dat gaan we nog eens testen hé ?

Die ZZZZZZZZ heeft wel fraaie velgen... :blink:

@ Zedri hou me bereid om in 't voorjaar terug een rondje NS te regelen en dan zullen we dit mss mee kunnen inbouwen in het routeschema.

We moeten toch tenslotte "Freude am Fahren" hebben, hé ... :thumbup::wave:

Link naar reactie

Ik kan enkel op zondagnamiddag gaan, maar is wel een superprogramma dan :

Eerst Belgian Touring Cars Series (toerwagenrace), daarna Fia GT (met Corvette, Maserati, Aston Martin, etc) en daarna nog Belcar (met GT3 varianten van bovenstaande wagens).

Het Belgisch kampioenschap wordt die dag ook beslist in zowel BTCS als in Belcar. Spannende races hopelijk... :thumbup:

Mocht je ook op zondag nog komen, laat me dan maar een seintje, stuur je dan via pm mijn gsm nr.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in