Ga naar inhoud

H.A.I (=Hollandse Auto Import)

mohikaan

Aanbevolen berichten

Ben deze week in de showroom van H.A.I geweest in Rijnsburg (bij Leiden).

Ze zijn dealer van chrysler/jeep maar importeren ook autos in het (zeer) hogere segment.

Tussen de ca. 40 occassions gezien o.a. Bentley 2x Porsche 3x. Dodge Viper Coupe (Heel mooi, betere keuze dan Z4coupe?)

Maserati, ferrari (Toch maar even in gaan zitten, die kans krijg je niet elke dag) Diverse zeer exclusieve BMW's en mercedessen etc. Kortom een lust voor het oog.

Denk dat ze veel verkopen aan ondernemers uit de regio Leiden/ DeKaag die daar hun moeizaam verdiende zwart geld lozen.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Henk, je doelt toch niet stiekem op mij :newblush::(:thumbup: (wat ik heb namelijk niets)

Is inderdaad een heel leuke showroom. Je vergeet echter de enorme collectie Hummers die ze er altijd hebben te noemen.

Link naar reactie
Henk, je doelt toch niet stiekem op mij .........

Is inderdaad een heel leuke showroom. Je vergeet echter de enorme collectie Hummers die ze er altijd hebben te noemen.

Nee natuuuuuurijijijk niet. zou niet durven :schater:

Maarre, geen Hummer gezien

Link naar reactie

Als ik toch eens de jackpot (18,9 miljoen) win, dan geef ik een feest voor het hele forum in mijn Stretch-Hummer H1 met zonnebank en 2x V8 biturbo's!

Link naar reactie
Als ik toch eens de jackpot (18,9 miljoen) win, dan geef ik een feest voor het hele forum in mijn Stretch-Hummer H1 met zonnebank en 2x V8 biturbo's!

Da´s dan jammer voor je, want ik heb aan de medewerker van de sigarenwinkel om het winnende staatslot gevraagd. Dus helaas... :oops:

Link naar reactie
....................................................... (want ik heb namelijk niets)

Als je nog eens via dit forum een leuke vriendin wil scoren, kun je dit soort opmerkingen beter weglaten :oops:

Link naar reactie
Als je nog eens via dit forum een leuke vriendin wil scoren, kun je dit soort opmerkingen beter weglaten :oops:

Vroeg of laat komt ze er toch achter :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in