Ga naar inhoud

Vervolg slipcursus Lelystad interesse?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ben al te laat zie ik (maximum gepasseerd) maar mogelijk dat ik op de reservebank kan?

E.e.a. afhankelijk van datum (liefst in het weekend) en wat er uieindelijk gedaan gaat worden (en de kosten...).

Ik sluit me eveneens graag bij de reservebank aan als dat kan.

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat ik het dit keer bij kijken hou ! ;)

Lijkt me super de forum Z-tjes over het cirquit te zien gaan !!! ;)

De vervolg slip&grip cursus heb ik wel oren naar, maar dat komt nog wel in het voorjaar. ;)

Link naar reactie
Ben al te laat zie ik (maximum gepasseerd) maar mogelijk dat ik op de reservebank kan?

E.e.a. afhankelijk van datum (liefst in het weekend) en wat er uieindelijk gedaan gaat worden (en de kosten...).

Ik sluit me eveneens graag bij de reservebank aan als dat kan.
Er is geen reservebank als het 17 auto's worden ook goed, bovendien denk ik dat we straks uit 3 data moeten gaan kiezen en zullen er altijd mensen zijn die op een bepaalde data niet kunnen dus ik zet jullie niet op de reservelijst maar op DE lijst ;)
Link naar reactie

Ik heb vanavond contact gehad met Jorge (trainer) en hoop eind van de week een 3 tal data te hebben voor de maand november. Ook zal hij mij een dagindeling geven van wat wij precies gaan doen. Afgesproken heb ik om rijvaardigheid (lijnrijden), slippen, en driften te gaan doen. De dag zal om 10.00 uur starten en eindigen om 16.00 uur incl. een lunch en die is niet verkeerd zoals een aantal van ons al weten. Afhankelijk van het aantal deelnemers nu 22 gaan er 3 instructeurs met ons aan het werk dus worden er 3 groepen ingedeeld. Ik denk dat wij max. 10 deelnemers per instructeur moeten rekenen. Hoe dichter wij bij de 30 personen zitten hoe voordeliger het wordt totale kosten plaatje hoor ik ook nog van Jorge. Ik hou jullie op de hoogte het is in de maak :thumbup:

Link naar reactie
................... Hoe dichter wij bij de 30 personen zitten hoe voordeliger het wordt ............... Ik hou jullie op de hoogte het is in de maak :thumbup:

je bent een kanjer ;)

Link naar reactie

Ik denk dat ik die 5 km daarnaartoe ook wel ga doen.

Kan alleen niet 17/18 november en m'n voorkeur is weekend aangezien ik ook maar een simpele loonslaaf ben. Kom je overigens net verkeerd uit met het aantal deelnemers dan is dat geen prob, dan ben ik gewoon de fotograaf.

Link naar reactie

Is er ook nog een reserve-reservebank? :kisstogether:

Mijn Z3 staat nu nog op kenteken te wachten, maar dat kan niet lang meer duren want de papierwinkel is afgehandeld. Gezien mijn nog zeer korte ervaring met dit beest kan een beetje slipcursus geen kwaad denk ik...

Dus - onder voorbehoud van de uiteindelijke datum- mag ik nog mee?

Link naar reactie
Misschien is het daarom een idee om op jullie forum al te kijken of er misschien animo is om eerst de gevorderde training bij de ANWB te volgen en begin volgend jaar dan de training op te zetten die we nu voor eind november in ons gedachten hadden. Aangezien ik op jullie forum zag dat jullie dat ook al van plan waren, en wat op dit moment veel meer zekerheid bied dan dat ik op dit moment jullie kan bieden.

Dusss, zie mij 1e post het antwoord van Jorge, wat wij voor dit jaar nog kunnen doen is een vervolg op de slipcursus eind november. Mij lijkt het wel wat, nog meer gegadigden dan open ik een nieuw topic :kisstogether: Uiteraard gaat de rijvaardigheids training wel door echter word dit begin volgend jaar sorry <_<

Link naar reactie
Dusss, zie mij 1e post het antwoord van Jorge, wat wij voor dit jaar nog kunnen doen is een vervolg op de slipcursus eind november.
OK, dan kun je mij daarvoor voor wegstrepen (lijkt me niet handig om een vervolgcursus te doen terwijl ik de 1e niet heb gehad of zie ik dat fout).

Wanneer het qua dag wel uitkomt dan kom ik uiteraard wel even kijken.

Uiteraard gaat de rijvaardigheids training wel door echter word dit begin volgend jaar sorry :newblush:
Deze doe ik dan sowieso wel graag.
Link naar reactie
Dusss, zie mij 1e post het antwoord van Jorge, wat wij voor dit jaar nog kunnen doen is een vervolg op de slipcursus eind november. Mij lijkt het wel wat, nog meer gegadigden dan open ik een nieuw topic :newblush: Uiteraard gaat de rijvaardigheids training wel door echter word dit begin volgend jaar sorry ;)

Nieuw topic openen lijkt me wel handig Roger ! :wave:

Anders loopt het eea door elkaar straks. :lol2:

FF alvast wat extra info erbij vwb de dag en kosten !? ;)

Link naar reactie
Nieuw topic openen lijkt me wel handig Roger ! :birthday:

Anders loopt het eea door elkaar straks. :holiday:

FF alvast wat extra info erbij vwb de dag en kosten !? :wave:

Ik informeer morgen bij de ANWB voor een aantal data voor het vervolg op de slipcursus en zal een nieuw topic openen. Volgens mij kunnen diegene die de eerste cursus niet hebben meegemaakt rustig meedoen wordt rekening mee gehouden :thumbup: Graag een slotje hierop
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.