Ga naar inhoud

SLK verkracht in de grote beurt


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Ze hebben het weer eens voor elkaar gekregen. Ik heb er afgelopen vrijdag echt met verbazing :thumbsup: naar zitten kijken. Een schitterende Mercedes SLK AMG is echt volledig verkracht. Ik zat bijna te huilen voor de buis. Het resultaat was echt shocking! Glitters in de lak, een gril die niet in verhouding is met de auto, sjonnie velgen, een soort van vleugeldeuren. Mein gott im himmel! Ik denk dat de oude mijnheer Benz zich heeft omgedraaid in zn graf. Sterker nog...ik denk dat hij nog steeds ligt te tollen naar aanleiding van al die glitters. Ik kan helaas geen foto's vinden. Wellicht dat iemand anders ze kan toevoegen.

Annyways....hoe krijgen ze het voor elkaar!! Die eigenaaresse leek er nog blij mee te zijn ook! Zij moet dan wel qua IQ tegen het debiele aan grenzen. Kom nu aub niet met cliches als smaken verschillen. Dit had niks meer met smaak te maken.

Ik zit er over te denken om naar aanleiding van dit programma in de politiek te gaan. Hier moeten toch kamervragen over gesteld gaan worden? Die blije gozer met die foute kleding weet toch elke week weer een schitterende auto voor goed naar de filistijnen te helpen. Hij heeft ook al een keer een Z3 op fenominale wijze weten te transformeren in een soort kruising tussen een Opel Manta en een Toyota Prius.

Heb bijgaand nog wel een foto van deze briljante ontwerper kunnen vinden:

afbeelding4ac9.jpg

Deze man moet op het gebied van creatie gestopt worden! Haal deze autoverkrachter van de buis. Deze man is toch zo ijdel dat het voor hem niks uit maakt of hij nou in een auto programma figureert of op een tell-sell kanaal producten aan de man brengt. Laat hem echter alstublieft op het laatste gaan focuessen. Bespaar autominnend nederland deze slager! Ik ben er van overtuiggd dat onze cavia een stuk creatiever is dan deze LOI geschoolde ontwerper. Deze man heeft niets maar dan ook niets met styling te maken!

Zodra ik foto’s vind van zijn laatste project dan post ik ze. Ik ben erg benieuwd hoe jullie over het programma en de resultaten denken.

Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

afbeelding4ac9.jpg

Deze man moet op het gebied van creatie gestopt worden! Haal deze autoverkrachter van de buis. Deze man is toch zo ijdel dat het voor hem niks uit maakt of hij nou in een auto programma figureert of op een tell-sell kanaal producten aan de man brengt. Laat hem echter alstublieft op het laatste gaan focuessen. Bespaar autominnend nederland deze slager! Ik ben er van overtuiggd dat onze cavia een stuk creatiever is dan deze LOI geschoolde ontwerper. Deze man heeft niets maar dan ook niets met styling te maken!

Helemaal mee eens. De zelfgenoegzaamheid waarmee het ene debiele design na het andere weer bedacht wordt. Abosluut ongeloofelijk. Altijd weer die plastic achterlichtjes er op. Spoilers die uit het oostblok geimporteerd worden. Stickers met leuke sportive designs aan de zijkant. PVC riool nep bumpers erbij. Low budget radio's, Z3 die in een klap niet meer verkoopbaar is. Ikea spiegles erin. triplex bekerhouders....Het dieptepunt op auto gebied. En het kan zo leuk zijn, dit soort programma's (zie overige 10.000 zenders).

Volgens mij hadden ze in het begin ook een andere designer maar sinds deze Pipo operationeel is, schieten bij mij ook de tranen in de ogen. Zo triest...

P.s.: zie nu pas dit draadje: Veronica.

Vermakelijk.

Link naar reactie
Helemaal mee eens. De zelfgenoegzaamheid waarmee het ene debiele design na het andere weer bedacht wordt. Abosluut ongeloofelijk. Altijd weer die plastic achterlichtjes er op. Spoilers die uit het oostblok geimporteerd worden. Stickers met leuke sportive designs aan de zijkant. PVC riool nep bumpers erbij. Low budget radio's, Z3 die in een klap niet meer verkoopbaar is. Ikea spiegles erin. triplex bekerhouders....Het dieptepunt op auto gebied. En het kan zo leuk zijn, dit soort programma's (zie overige 10.000 zenders).

Volgens mij hadden ze in het begin ook een andere designer maar sinds deze Pipo operationeel is, schieten bij mij ook de tranen in de ogen. Zo triest...

P.s.: zie nu pas dit draadje: Veronica.

Vermakelijk.

Ik had die foto's al een hele tijd niet meer gezien. Dat bedoel ik nou...Tis toch om te huilen zeg zo slecht! Weet iemand waar deze ex Z3 rond rijdt?

Link naar reactie
Ik had die foto's al een hele tijd niet meer gezien. Dat bedoel ik nou...Tis toch om te huilen zeg zo slecht! Weet iemand waar deze ex Z3 rond rijdt?

Ja. Een keer per jaar is er kermis in Deventer. Er is daar een draaimolen voor kleine kinderen met paardjes, een brandweer auto en deze Z3.

Hoe triest is dit. En op de Veronica site lees ja dan allemaal reacties van hoe knap ze dat allemaal gedaan hebben en hoe blij de eigenaresse is. (Waaom stond die dan al zo snel te koop?). De maatschappij wil gewoon belazerd worden. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik had die foto's al een hele tijd niet meer gezien. Dat bedoel ik nou...Tis toch om te huilen zeg zo slecht! Weet iemand waar deze ex Z3 rond rijdt?

Geen idee...weet wel dat ie zeerrrrrr lang te koop stond op speurders.nl...mischien nog steeds wel trouwens..

Link naar reactie
Geen idee...weet wel dat ie zeerrrrrr lang te koop stond op speurders.nl...mischien nog steeds wel trouwens..

Een lid van de meganeclub( mijn vorige clubbie) heeft zijn megane cabrio door DGB laten doen. Hij moest ook een overeenkomst tekenen dat hij voor een gestelde periode in de wagen moest rijden en niet mocht door verkopen. Overigens was het resultaat onomkeerbaar. En mocht hij tijdens de show niet negatief zijn over het resultaat! Blijven lachen dus tijdens de opnames. Leuk je auto afgeven voor een opknapbeurt.......

Link naar reactie
Een lid van de meganeclub( mijn vorige clubbie) heeft zijn megane cabrio door DGB laten doen. Hij moest ook een overeenkomst tekenen dat hij voor een gestelde periode in de wagen moest rijden en niet mocht door verkopen. Overigens was het resultaat onomkeerbaar. En mocht hij tijdens de show niet negatief zijn over het resultaat! Blijven lachen dus tijdens de opnames. Leuk je auto afgeven voor een opknapbeurt.......

Kijk. Dat is interessante info. Dat je de auto contractueel moet blijven rijden zegt natuurlijk al veel over de verwachtingen

Was de persoon in kwestie overigens tevreden met het eind resultaat??

Link naar reactie

Ja hoor! Ik heb de foto's. Kijk en oordeel zelf. De komende tijd marktplaats maar eens in de gaten houden :rolleyes:

22819kt9.jpg

22820nw7.jpg

Zeg maar dag dag tegen bovenstaande mooie auto :blink: .......en hallo tegen..tja tegen wat eigenlijk? :unsure:

22824wv2.jpg

22821be6.jpg

22825lo8.jpg

Ik heb helaas geen foto's van de voorkant kunnen vinden. Misschien maar goed ook. Ik weet dat dit forum uit liefhebbers bestaat.

Link naar reactie
Die ge-pimpte heeft tenminste nog iets origineels (in de zin van apart) :rolleyes:
Tja... ik kan ook m'n billen goudkleurig verven en er een bos struisvogelveren tussensteken, is ook apart maar daar zal ook niemand op zitten te wachten.

Het enige waar ik altijd een zwak voor zal hebben en houden zijn vleugeldeuren (Countach-jeugdzonde) maar verder... brrrr. Ik kan me voorstellen dat je je 17e-hands-kadett hiervoor opgeeft maar een Mercedes, Z of een mooie Alfa (weet niet meer wat voor één maar een mooie strakke originele bak). Je doet het jezelf ook aan vind ik, gevalletje eigen schuld.

Link naar reactie
vind 'm er niet veel slechter van geworden. in originele staat vond ik 'm ook al spuuglelijk.

Tja de smaken verschillen. Ik heb ook 100 keer liever een ZZZ. Ik vind het echter in originele vorm nog wel een leuk wagentje. Laat ik het zo zeggen...je kunt er nog mee voor de dag komen.

In de staat waarin de auto nu verkeert zou ik alleen maar gemaskerd in rond willen rijden. En dan met hele donkere ramen...en alleen na middernacht... :wave:

Link naar reactie

Toch wel knap dat ze van iets lelijks toch nog iets nog lelijker kunnen maken.. :wave: Ik zat het even te kijken, en dacht bij één shot, goh, die hebben ze best leuk op de SLR laten lijken, maar nee. Er werd wat uitgezoomed en toen viel het op hoe enorm lelijk die neus gedaan was, en om het 'af te maken' die enorme foute lak.

Zonde van je auto.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.