Ga naar inhoud

Electrische kap


cor-z3

Aanbevolen berichten

Probleem:

Ik heb achter nieuwe schijven + remblokken gemonteerd nou heb ik het volgende probleem

DE SOFTTOP WIL NIET MEER

Ik denk zelf dat het zou kunnen komen dat het rempendaal niet zo diep meer ingetrapt kan worden , en dus zou het zo kunnen zijn dat de schakelaar voor vrijgave dat de top

open kan niet bediend wordt........kan dit......en zo ja waar zit deze schakelaar

De microschakelaar in de kap heb ik reeds doorverbonden om te kijken of deze defect is...........helaas mocht niet baten persoonlijk zeg ik dat ik het moet zoeken bij het rempendaal

Ps ik weet het........post dit voor de tweede keer maar iemand moet toch weten waar bijv de schakelaar etc zit :kisstogether::thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zover mijn kennis gaat hoef je bij de Z3 niet het rempendaal in te trappen, alleen de handrem moet omhoog staan. Maar het kan ook zijn dat ik in de war ben met mijn vorige auto, een tigra twintop. Suc 6
En of je op het rem pedaal moet trappen, echter niet door de bodem althans ik niet :thumbsup:
Link naar reactie

Waar heb je de schakelaar van de kap doorverbonden? Er zit namelijk achter de stoel net onder het kap mechnisme een 3 polige connector.

Ik zou je adviseren daar de doorverbinding te maken tussen twee draden. Bij mij ging de kap toen weer zoals het hoort. Nieuwe schakelaar met aangegoten draden bij de dealer gehaald en probleem over.

Link naar reactie
Ik weet dat je de motor kunt ontgrendelen , de microschakelaar in de top heb ik reeds even doorverbonden ......mocht niet baten nu eerst maar op zoek bij het rempendaal , maar waar dit zit ........

elk geval bedankt voor de reacties

Misschien is eea verbonden via de remschakelaar Cor !? :thumbup:

Doen je remlichten het wel ??? :holiday:

epq2l3.jpg

2589pcn.jpg

Anders Ruud (Roodkapje) ff bellen ! :birthday:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Waar heb je de schakelaar van de kap doorverbonden? Er zit namelijk achter de stoel net onder het kap mechnisme een 3 polige connector.

Ik zou je adviseren daar de doorverbinding te maken tussen twee draden. Bij mij ging de kap toen weer zoals het hoort. Nieuwe schakelaar met aangegoten draden bij de dealer gehaald en probleem over.

Ik neem aan dat je de microschakelaar in de softtop bedoeld , zit eigenlijk schuin boven je hoofd als je in de Z zit deze heb ik inderdaad doorverbonden.......helaas :rolleyes:

Link naar reactie
Ik weet dat je de motor kunt ontgrendelen , de microschakelaar in de top heb ik reeds even doorverbonden ......mocht niet baten nu eerst maar op zoek bij het rempendaal , maar waar dit zit ........

Als echte techneut kan ik je vertellen dat je je rempendaal kunt vinden tussen je gas en je koppelingspendaal.... :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Hou me vast anders ga ik vallen zo lollig ben ik... :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.