Ga naar inhoud

Feeler Noorwegen

crusader

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vroeg me af of er intresse is om met een paar ztjes een tourtje Norwegen te doen 2008

Poll maken? :rolleyes:

Op zich wel leuk maar waarom Noorwegen? Vanwege het landschap of de routes? Lijkt een niet zo voor de hand liggende keuze dus ben benieuwd naar de motivering voor Noorwegen

Link naar reactie
Op zich wel leuk maar waarom Noorwegen? Vanwege het landschap of de routes? Lijkt een niet zo voor de hand liggende keuze dus ben benieuwd naar de motivering voor Noorwegen

Google eens op Norwegen en aanschouw het unieke landschap, natuur en fjorden. Daar touren lijkt me geweldig.

Link naar reactie

Noorwegen is helemaal geweldig, mooiste Europese land wat ik tot nu toe heb gezien. Alleen met een roadster wil je natuurlijk wel open rijden... En Noorwegen is zo'n beetje net zo zonzeker als Nederland... niet dus :rolleyes:.

Maaru, wij hebben ondanks dat toch interesse hoor.

Link naar reactie

ik ga een stevig probleem krijgen een zeker iemand mee te krijgen in de ZZZ naar Noorwegen vrees ik. Hoewel het mij ook ontzettend gaaf lijkt.

Ik hou het draadje wel in de gaten :lipssealed:

Link naar reactie
We zijn dit jaar naar Noorwegen geweest. Prachtig land met veel rustige en goede wegen (zie de foto's). Zeker een aanrader nog mooier dan ik van tevoren had verwacht.

paar foto's

Leek me eigenlijk niet zo, maar na jouw foto's: Wauw inderdaad heel mooi. Misschien dus toch ook iets voor ons. Prachtige foto's.

Link naar reactie

Na Perry's foto's te hebben gezien, ook wel interesse ! :kisstogether:

Echter wat Roger al post, ff wat meer info over evt. data, duur en kosten !?! :thumbup:

Ps. niet helemaal naar de Kaap hoor; is alleen al 3500 km !?! en niet altijd zo'n mooi weer om alleen maar kale rotsen te zien !

aangepast door Marvin
Link naar reactie

Ik merk dat er belangstelling bestaat. MBT de reistijd is dit het best te doen in Juli en Augustus. MBT de kosten is het afhankelijk van een aantal zaken nader in te vullen.

Er zijn bv bij diverse reisorganisaties reisjes te boeken. Je rijd dan van stek naar stek. De kosten overnachting varieren sterk. Voor een weekje trippen ga je toch snel naar de 1000 euro. Denk aan een rit naar Kiel, dan op de boot naat Oslo en een rondje driehoek Bergen-Kristansand-Oslo. Door Denemarken-Zweden zonder boot kan natuurlijk ook.

Wellicht is de noorse BMW club bereid iets met ons te ondernemen. Iemand contacten in Noorwegen?

Link1

Link2

Link3

Link4

Link naar reactie

Heb op zich ook wel interesse (misschien). Ik denk dat we wel een keuze moeten maken voor of juli of augustus ergens. Moet binnen aantal weken mijn verlof namelijk alvast weer doorgeven... Die 1000 eu... P.P. of voor 2 personen??

Link naar reactie
ik ga een stevig probleem krijgen een zeker iemand mee te krijgen in de ZZZ naar Noorwegen vrees ik. Hoewel het mij ook ontzettend gaaf lijkt.

Ik hou het draadje wel in de gaten :birthday:

Nou eh... het probleem is redelijk stevig gezien de kou en de regen en tussen de bergen en meren en meer bergen en meren en heb ik de kou al genoemd? :thumbup:

Link naar reactie
Nou eh... het probleem is redelijk stevig gezien de kou en de regen en tussen de bergen en meren en meer bergen en meren en heb ik de kou al genoemd? :unsure:

3 jaar geleden 2½ week Noorwegen gehad... Strak blauw en 20-30°.... Laatste 2 dagen niet meer gewandeld omdat het toch echt tè warm was :).

Regelmatig een BBQ op een verlaten "strandje" aan een Fjord, kampvuurtje erbij (mag daar allemaal in de vrije natuur)... Heel vervelend allemaal... :rolleyes:

Oké, ik zal eerlijk zijn... 1 nacht en een halve dag ietsjes regen gehad...

Maar koud :blink:

;)

Link naar reactie

FF een update, ben in contact met de Vice-President BMW Car Club Norway. Kijken of er iets te regelen valt. Ik houd jullie op de hoogte. Beoogte reisdata

eind juni maanden july-aug of begin September 2008.

Link naar reactie
FF een update, ben in contact met de Vice-President BMW Car Club Norway. Kijken of er iets te regelen valt. Ik houd jullie op de hoogte. Beoogte reisdata

eind juni maanden july-aug of begin September 2008.

geweldig..! we zien graag wat er van komt. Denk zelf dat de opkomst begin sept het hoogst zal zijn, piek-zomermaanden (juli-aug) zijn toch voor velen reeds vergeven maanden, terwijl Noorwegen met mooi najaarsweer zeer aantrekkelijk klinkt... (goh een QP rijder die rekening houdt met cabriorijders, je zou er haast wat van denken).

:wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in