Ga naar inhoud

Z3 Accessoires

Didimon

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en de reden daarvoor is natuurlijk dat ik sinds enkele weken (eindelijk) trots eigenaar ben van een Z3 Roadster :wave:

Leuk forum, heb al veel nuttige dingen gelezen en gezien en vooral veel mooie plaatjes.... goede sfeer en allemaal liefhebbers dus tijd om ook ietwat aktief deel te nemen en zelf met wat vragen te komen......

Prachtige wagen zo'n Z3, al verliefd op vanaf het ontstaan. Puur op persoonlijke smaak kan ZE nog mooier gemaakt kan worden. Zo heb ik al witte zij-knippers, rood/witte achterlampen en bij de hier wel bekende Metty 2 (witte) front knipper glaasjes besteld die ik nog ga inbouwen. Metty heeft een klein ongelukje gehad en moet maandag het ziekenhuis in en dat zorgt ervoor dat ik nog even geduld moet hebben...... en in afwachting van heb ik het één en ander gezien waar ik wat vragen over heb....

Nu heb ik al aardig wat tijd doorgebracht op het internet op zoek naar Z3 accessoires voor zowel binnen als buiten en één van de dingen die me opvallen is dat er meerdere mogelijkheden zijn qua koplampen....

Zo heb je Angel Eyes, chrome ringen, geen glaasjes en andere lampen erin..... en ik twijfel..... Hopelijk mag ik hier wat vragen stellen en zijn er mensen die mij een nog beter inzicht kunnen geven om tot een juist besluit te komen..... en alles in één keer te doen zodra de glaasjes van Metty binnen zijn.

- Zijn er mensen hier die of Angel Eyes hebben ingebouwd (of laten bouwen) en foto's hebben?

- Wat zijn goede angel eyes want ook daar zijn legio mogelijkheden in?

- Is het misschien totaal onverstandig om die dingen in te (laten) bouwen en zo ja wat is de reden?

- Chromen ringen, waar zijn die eventueel te bestellen want die ben ik nog niet tegen gekomen in mijn speurtocht...

- Zijn er hier mensen die dit hebben en een foto beschikbaar willen stellen (of emailen)? Heb één plaatje gevonden van Angel Eyes EN ringen, ook wel erg fraai om te zien.... alleen het plaatje was niet helemaal duidelijk helaas....

Ik begrijp dat smaak persoonlijk is, don't shoot me, ieder zijn of haar ding..... Wil mijn (onze volgens m'n vrouw :rolleyes: ) Z3 licht pimpen zonder dat het een 'Sjonnen' karakter krijgt.

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden en/of plaatjes...... hoop dat ik hier nog (vele) vragen mag stellen.

Met vriendelijke Z3 groet:

Daan

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

elkom hier! post eens wat foto's van je (jullie :rolleyes:) ZzZ in de membersgallery.

Vind angel eyes persoonlijk mooi staan, zolang de rest van de auto niet 'overdone' is, anders kan het de auto snel fout maken (mijn mening).

Chrome ringen is volgens mij gekomen bij de facelift modellen, en ik geloof niet dat deze los te koop zijn.

Link naar reactie

Welkom Daan,

Nieuwe leden die het leuk vinden om aan hun Z3 te prutsen zijn hier altijd welkom, zeker als ze de sfeer kunnen waarderen. We zijn uiteraard benieuwd naar plaatsjes van je Z. heb zelf geen angel eyes maar met de zoek knop zul je voldoende aanknopingspunten vinden.

Link naar reactie

Dank voor de replies, ik zal eens verder searchen.... wat ik mis (of gemist heb) is hoe ze zelf in te bouwen en of daar ervaringen mee zijn en vooral foto's..... heb via een Duitse site die neon ringen verkoopt een inbouw-pdf'je (met vage, niet duidelijke foto's) mogen ontvangen maar dat ziet er nogal ingewikkeld uit en bovendien is mijn Duits niet van dien aard dat ik alles begrijp....

Een mooie front aanzicht foto met angel eyes in een Z3 zou ik wel eens willen zien.

Picca's van 'onze' Z3 volgen spoedig.... betreft een '97 model, 1.8, Grijs..... :rolleyes:

Groet: Daan

Link naar reactie
elkom hier! post eens wat foto's van je (jullie :rolleyes:) ZzZ in de membersgallery.

Vind angel eyes persoonlijk mooi staan, zolang de rest van de auto niet 'overdone' is, anders kan het de auto snel fout maken (mijn mening).

Chrome ringen is volgens mij gekomen bij de facelift modellen, en ik geloof niet dat deze los te koop zijn.

klopt, zijn geen lose ringen, maar een gespoten chroomrand rond het glas, weet niet of deze glazen los verkrijgbaar zijn.

Link naar reactie

Wauw, erg mooi die angel eyes zo... dank voor de foto('s) en link(s).....

Zie er alleen als bergen tegenop om dit zelf in te gaan bouwen.... Er is geen enkel bedrijf die dat voor je doet hè? (of iemand)....

Dank voor de info ook over de chrome ringen, zag ze te koop bij ook een bekende hier alleen die is een beetje duur op alles heb ik het idee:

22222.jpg

455 euries en dan nog steeds oranje....... :thumbup:

Link naar reactie
Dank voor de info ook over de chrome ringen, zag ze te koop bij ook een bekende hier alleen die is een beetje duur op alles heb ik het idee:

22222.jpg

455 euries en dan nog steeds oranje....... :thumbup:

Bartho is erg duur ja, nou zien deze koplampen er wel netjes uit en voor krap € 100 en een oventruuk heb je ze omgebouwd naar witte glaasjes ...

Link naar reactie

Welkom Didimon, veel plezier met je Z!

PS Vlieg jij ? Meen je nickname te herkennen van ATC box.....

Link naar reactie
Welkom Didimon, veel plezier met je Z!

PS Vlieg jij ? Meen je nickname te herkennen van ATC box.....

Dank je...

Ja ik vlieg.... met een B737, niet met m'n Z3 hoor..... <_<

Klopt wat m'n nickname betreft, Didimon..... oprichter van het gesticht. eh.... de stichting ATCBOX ( www.atcbox.com ) m'n eerste hobby, de Z3 is m'n tweede :schater:

Vrees toch dat ik het dan maar moet gaan proberen met die angel eyes......

Groetjes: Daan

Link naar reactie
Vrees toch dat ik het dan maar moet gaan proberen met die angel eyes......

Met een uitgebreide fotoreportage uiteraard <_<

altijd makkelijk mocht ik me er ook ooit eens aan wagen.

Link naar reactie
Met een uitgebreide fotoreportage uiteraard :thumbup:

Uiteraard!! Dat mis ik overal een beetje, goede foto reportage met duidelijke tekst en uitleg..... dus als ik het ga doen zal ik alles stap voor stap vastleggen.... eerst kijken of ik een reserve koplampen-setje voor wènig op de kop kan tikken :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Met een uitgebreide fotoreportage uiteraard :newblush:

Hoi Maik,

Part 1 is een feit, zie dit topic: KLIK

Hopelijk op zo kort mogelijke termijn part 2.........

Link naar reactie
Hoi Maik,

Part 1 is een feit, zie dit topic: KLIK

Hopelijk op zo kort mogelijke termijn part 2.........

Had het al gezien.

super werk, daar hebben we wat aan. :newblush:

Ben nu wel benieuwd naar het verschil tussen die verschillende types angel eyes, aangezien ik hier weinig goeds erover lees. Maar dat is vooral over het goedkope spul.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ben nu wel benieuwd naar het verschil tussen die verschillende types angel eyes, aangezien ik hier weinig goeds erover lees. Maar dat is vooral over het goedkope spul.

Het dure spul is ook knudde, past niet..... we zullen het nog even zonder angel eyes moeten doen......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in