Ga naar inhoud

Ventilatierooster

Delta737

Aanbevolen berichten

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij staat de ''ex'' van Lotte in Reeuwijk,mss kan je een ventilatierooster overnemen? :thumbup: :thumbup:

stuur je Ruud toch een pm....... :rolleyes:

Link naar reactie
x2 het lijkt mij niet prettig dat je ziet hoe je ZZZ in onderdelen over het forum gaat :thumbup:

't was maar een idee :rolleyes:

Link naar reactie
't was maar een idee :rolleyes:
Neem jezelf niks kwalijk hoor want het is uiteindelijk gewoon een stapel blik, rubber en nog wat materiaal. Ook al is mijn Z ook mijn kindje het is niet mijn vlees en bloed.

Lotte heeft een andere - heel geile - bak en daar is ze (waarschijnlijk?) heel blij mee en de ouwe staat bij Ruud als loop- of sloopauto (?).

Laten we niet te emotioneel doen want het zou toch echt wat anders zijn wanneer het daadwerkelijk iemands kind zou zijn. Hopelijk kan een ieder een auto in perspectief blijven zien.

Link naar reactie
Neem jezelf niks kwalijk hoor want het is uiteindelijk gewoon een stapel blik, rubber en nog wat materiaal. Ook al is mijn Z ook mijn kindje het is niet mijn vlees en bloed.

Lotte heeft een andere - heel geile - bak en daar is ze (waarschijnlijk?) heel blij mee en de ouwe staat bij Ruud als loop- of sloopauto (?).

Laten we niet te emotioneel doen want het zou toch echt wat anders zijn wanneer het daadwerkelijk iemands kind zou zijn. Hopelijk kan een ieder een auto in perspectief blijven zien.

Wie maakt er hier nu een emotioneel verhaal van...
Link naar reactie
Ik oa.

Prive heb ik genoeg meegemaakt wat ik hier niet snel zou delen en ik ben niet zo goed in relativeren dus drijf ik ook op emotie maar het dramatiseren van het verlies van blik viel me gewoon op.

Zie de oude auto van Lotte als "donor", ben ik ook.

Link naar reactie

Daarom heb ik Lotte destijds al niet zelf gevraagd, vond het een beetje "lijkenpikkerij".... :thumbup:

Hoe ik hem kwijt ben geraakt? Ben in mei zelf ook gecrasht (alleen niet zo ernstig, alleen achterbumper & uitlaat naar de knoppen... ;) ), toen is ie eruit gevallen... :) Maar goed, nog geen reactie van Ruud gehad, dus dat wacht ik eerst nog ff af. Anders maar richting dealer (die zal wel weer moeten bestellen en dat duurt weer x week :wave: )

Link naar reactie
Daarom heb ik Lotte destijds al niet zelf gevraagd, vond het een beetje "lijkenpikkerij".... :thumbup:

Hoe ik hem kwijt ben geraakt? Ben in mei zelf ook gecrasht (alleen niet zo ernstig, alleen achterbumper & uitlaat naar de knoppen... ;) ), toen is ie eruit gevallen... :) Maar goed, nog geen reactie van Ruud gehad, dus dat wacht ik eerst nog ff af. Anders maar richting dealer (die zal wel weer moeten bestellen en dat duurt weer x week :wave: )

Lijkt mij ook geen fuck kosten. Hoewel BMW prijzen? dat is altijd een (negatieve) verrassing!

Maar als ik net als jouw in Groningen zou wonen dan zou ik al mijn onderdelen altijd halen bij van Essen. Heb ik hele goede ervaringen mee. Voor mij is het allen zo'n K.T eind weg.

Van Essen

Gewoon even bellen.

Succes.

Link naar reactie
Daarom heb ik Lotte destijds al niet zelf gevraagd, vond het een beetje "lijkenpikkerij".... :rolleyes:

Hoe ik hem kwijt ben geraakt? Ben in mei zelf ook gecrasht (alleen niet zo ernstig, alleen achterbumper & uitlaat naar de knoppen... :thumbup: ), toen is ie eruit gevallen... :thumbup: Maar goed, nog geen reactie van Ruud gehad, dus dat wacht ik eerst nog ff af. Anders maar richting dealer (die zal wel weer moeten bestellen en dat duurt weer x week :wave: )

Nogmaals , gewoon bij dealer bestellen. Heb ik ook gedaan, echt 5 eurootjes, vandaag bestellen en overmorgen binnen (althans bij mijn dealer). Niet moeilijker maken dan het is!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in