Ga naar inhoud

Bekledingskleur Z3M

Ticotruco

Aanbevolen berichten

Na een tijdje over het Z3forum gezworven te hebben als stille meekijker, is het nu toch echt tijd om actief een vraag te stellen. Mijn belachelijk snelle, en spuuglelijke, Audi gaat binnenkort in de verkoop voor een ander beest: de Z3M QP! Ik weet al zeker wat ik wil: Estorilblauw, open dak, Harmann Kardon en eventueel een Schnitzer uitlaat. Maar ik weet ook heel zeker wat ik niet wil, namelijk die gedeeltelijk blauwe bekleding. Over smaak valt natuurlijk heel lang te twisten, maar persoonlijk vind ik het niet zo mooi... Het rare is alleen dat ik bijna geen Estorilblauwe exemplaren kan vinden met gewoon zwarte bekleding. Sterker nog, ik kan er eigenlijk maar 1 vinden en dat is een bedenkelijk exemplaar uit de buurt van Hamburg dat al maanden op mobile.de staat. In het kort is mijn vraag dus: Estoril/Zwart kan dat?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Allereerst welkom!

Goede smaak heb je. Ik heb zelf ook een estoril blauwe :D met een half blauw interieur. En ik moet zeggen, eigenlijk zou ik een helemaal zwart interieur ook iets mooier vinden. Als ik me niet vergis heeft eggybee de door jouw gewenste combi. Dus volgens mij is het een mogelijkheid.

Maar een Schnitzer uitlaat? hmm :rolleyes:

Link naar reactie
Audi gaat binnenkort in de verkoop voor een ander beest: de Z3M QP! Ik weet al zeker wat ik wil: Estorilblauw, open dak,

Kan ook gewoon een cabrio nemen met een hardtop erbij, heb je de ultieme combinatie :D :guitar: :lmao:

Een cabrio met hardtop heeft niet de unieke lijnen van de QP....dus tis maar wat je noemt de ultieme combi ;)

@Ticotruco welkom hier :lmao:

Goede keuze de MQP :rolleyes:

Link naar reactie

Ik denk dat jij deze bedoeld :

MQP

Heeft idd wel een wat hogere kmstand ... maar hoezo bedenkelijk ?? Als je kijkt staan de meeste QP's namelijk wel lang te koop...tis nou eenmaal een aparte wagen die lang niet iedereen mooi vind !

Je komt er maar op 1 manier achter en dat is gewoon te gaan kijken !

Link naar reactie

@ M-roadster: Zijn er problemen met Schnitzer uitlaaten? Ik vind het geluid en de 2 ovale eindstukken wat mooier dan de standaard 4.

@ Bluezzz Brother: De QP vorm spreekt mij meer aan. En daarbij heeft mijn vriendinnetje een 1.9 roadster, dan zeg ik toch al genoeg?

@ David: Dat is hem inderdaad! Hij leek me vrij goedkoop en nogal hoog in de kilometers. Maar misschien moet ik toch ff gaan kijken...

Link naar reactie

Neem je tijd, er zijn idd allerlei kleurenkombi's voor het interieur geleverd maar de meesten idd in het smurfenblauw :schater:

Schnitzer is helemaal top, alleen het design van de uitlaten: de varkensruggen, is niet ieders smaak, de vier ronden een maatje groter zijn immers ook heel mooi.

suc6 met zoeken

Link naar reactie

Ik zou die in Hamburg toch eens gaan bekijken. De prijs is relatief laag omdat de KM stand relatief hoog is. Maar..... je kunt beter wat langere afstanden rijden en goed laten onderhouden, dan veel kleine stukjes rijden. Daarbij: als de auto netjes bereden is, kan de motor echt nog heel veel Kms draaien......

Die Hamburger ziet er op de foto's goed uit (voor de liefhebber van het model).

Link naar reactie
Exportprijs 16.700, is absoluut geen gekke prijs voor een 99,er ondanks die km stand

Ja Roger, en ze moeten wel MWST (BTW) afdragen, behalve wanneer het een BTW-auto betreft...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in