Ga naar inhoud

Afstandbedieningen


Huub

Aanbevolen berichten

Hoe hebben jullie dat met al die afstandbedieningen,heb er straks drie aan mijn sleutelbos,een voor de openslaande deuren om het binnenterein op te komen en dan nog een om de garageboxdeur te openen en dan nog een van het autoalarm en de deurvergrendeling.

Bestaat er een oplossing voor??

aangepast door Huub
Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb inderdaad ook een A.b om de garagedeur te openen ( je wilt toch ook een beetje in stijl de garage in rijden ) maar heb deze niet aan de sleutelbos dit is inderdaad erg lastig heb dus 1 A.b bij m'n sleutel en dat is voor de centrale deurvergrendeling.

De andere heb ik met klitband in het vakje achter de asbak..........deze manier werkt (voor mij) perfect , maar volgens mij zijn er ook afstandsbedienningen die " vrij " programmeerbaar zijn.

Succes, Cor

Link naar reactie

Bij mij ligt de afstandbediening in de middenarmsteun in de auto en idd een losse autosleutel aan een mooie Schnitzer hanger. Heb vroeger een keer een kapot contactslot gehad vanwege een veel te zware sleutelbos van de vorige eigenaar, sindsdien streef ik naar zo min mogelijk sleutels.

De huissleutel zit in de beurs voor noodgevallen ;)

aangepast door pierrez101
Link naar reactie

De afstandsbediening van de garage ligt in de auto en die dikke lompe sleutel van de ZZZ in de kluis. Ik gebruik gewoon die ordinaire platte sleutel en ja moet ik de portiertjes handmatig open doen. De afstandsbediengen van de TV, de stereo, de gordijnen, de i-pod, en van Nicole liggen thuis op het dresoir. Man waar gaat het hier over :rolleyes::schater:

Link naar reactie
Als ik de garagedeur weer dicht wil doen heb ik toch de zender nodig en later ook weer om de deur te openen,gaat niet op. ;)

Nee bij niet , heb namelijk 1 vaste schakelaar aan de binnenzijde van de garage (deze gebruik ik dus als ik UIT de garage ga) en heb tevens een vaste scahakelaar in de gang (deze gebruik ik als ik de garage weer IN ga) de A.b IN de auto gebruik ik dus alleen als ik aan kom rijden en de garagedeur dicht is ( tja je moet er niet aan denken om je auto uit te moeten) ha ha ha

Succes

Link naar reactie

Sleutel van de :thumbup: los aan een <_< -hanger. Opener van de garage ligt in de armsteun; gebruik ik alleen om de wagen in de garage te rijden. Sluiten van de garagedeur gaat vanuit de garage; hangt een aparte unit.

En dan nog de overige sleutels; die kunnen behoorlijk in de weg zitten :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.