Ga naar inhoud

8e Nationale Rode Kruis Rally

RobC

Aanbevolen berichten

Vanavond 22.30 te zien bij Hart van Nederland!

Ik was vanmorgen vroeg bij de start van de 8e Nationale Rode Kruis Rally, een jaarlijkse happening voor the happy few met ca. 120 schitterende klassieke auto's van "gebruikelijk" tot uiterst exclusief. Die start vond dit keer zowaar plaats in mijn dorpje, jawel, en hoewel dit een besloten bijeenkomst was kon ik via via aanwezig zijn, inclusief rondleiding langs de meest exclusieve auto's.

Jan Peter Balkenende vlagde een aantal equipes weg en nam vervolgens plaats achter het stuur van een fraaie Alfa, en ik zag de prinsen Pieter Christiaan (Porsche met Martini striping) en Bernhard, Victor Muller (Spijker), Gijs van Lennep en tallozen wiens gezichten me bekend voorkomen maar die ik niet kan plaatsen. Maar die auto's, en het geluid, het was genieten...

dscn3177webti3.jpg

dscn3131webax5.jpg

dscn3143webuy2.jpg

dscn3135webjq3.jpg

dscn3184webkw2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rob, Fantastisch had ik graag gehoord, gezien en geroken maar ja geen uitnodiging dus zal ik het met de beelden vanavond moeten doen. zelf vandaag gesleuteld aan de zes cylinder en dat geeft ook veel voldoening.

Maar bedankt voor de tip, zal vanavond gaan genieten

Link naar reactie
Heb je iets gezegt wat hem irriteerde hij kijkt zo zuur ;)

Rob is hem aan het bewerken met het bekende vingertje volgens mij. ;) ,het is dus meer genietend. :wave:

Link naar reactie

mooie foto's Rob. ga zeker kijken vanavond.

heb je er wel voor gezorgd dat je vaak in beeld komt? ;)

Link naar reactie

Daar had ik ook graag een rondje met je gelopen... :thumbup:

Heb JP er wel op geweZen dat hij de Zoekfunctie moet gebruiken als hij het even niet meer weet ? :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in