Ga naar inhoud

Verschil tussen beledigen en humor...

Davids Z3

Aanbevolen berichten

Ok het heeft even niets met auto's dan wel de Z3 te maken maar post hem toch even

Ik weet niet of mensen onderstaande aflevering hebben gezien van Bimbo's en Burka's .. maar te gast was Hans Teeuwen...en ik moet zeggen dat ie niet op z'n mondje is gevallen :

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja ieder heeft hier zijn mening over....(maakt het ook leuk) ...

Je vindt Hans T of leuk of verschrikkelijk...eigelijk net als de ZZZ QP om maar een beetje in forum taal te blijven :schater:

@Ivo en Zzazkia : Omdat het ook niets met ZZZ's te maken heeft staat ie ook niet voor niets in de Off Topic praatgroep...waar dit topic volgens mij ook voor bedoeld is...of heb ik dat fout :rolleyes:

Link naar reactie
@Ivo en Zzazkia : Omdat het ook niets met ZZZ's te maken heeft staat ie ook niet voor niets in de Off Topic praatgroep...waar dit topic volgens mij ook voor bedoeld is...of heb ik dat fout :thumbup:

:thumbup: Hoor je mij klagen dan?

Vind Hans T verschrikkelijk, net als de QP :drank: (inkoppertje, dank je :rolleyes: ). Maar vond de opmerking van (S)toploss helemaal geweldig...

Dus prima topic op de juiste plek lijkt mij... ;)

Link naar reactie
;) Hoor je mij klagen dan?

Vind Hans T verschrikkelijk, net als de QP :rambo: (inkoppertje, dank je :rolleyes: ). Maar vond de opmerking van (S)toploss helemaal geweldig...

Dus prima topic op de juiste plek lijkt mij... :drank:

Begreep je verkeerd denk ik... :thumbup:

Als onwetende vergeef ik je de opmerking over de QP :schater::thumbup:

Link naar reactie

de 3 dames vragen: meneer nu moet u even serieus blijven. terwijl hij wel op een namaak spijkerbed van rubber ligt. asjemenou

hij had zeker moeten vragen: dames, dus jullie p..pen nooit? zaal plat, garanti!

Link naar reactie
Tja ieder heeft hier zijn mening over....(maakt het ook leuk) ...

Je vindt Hans T of leuk of verschrikkelijk...eigelijk net als de ZZZ QP om maar een beetje in forum taal te blijven :schater:

@Ivo en Zzazkia : Omdat het ook niets met ZZZ's te maken heeft staat ie ook niet voor niets in de Off Topic praatgroep...waar dit topic volgens mij ook voor bedoeld is...of heb ik dat fout ;)

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik vind Hans T. hopeloos.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Als dat in Engeland zou plaatsvinden, hadden we meteen weer een bom aanslag ...

Grappig dat het in NL (nog) allemaal kan

Bomaanslag....

Kijk dat geeft nu aan wat wel fatsoenlijk is en wat niet....

Voor mij staat de vrijheid van meningsuiting VEEL hoger dan de mening van bomaanslagen mogen plegen als je het ergens niet mee eens bent.

Er komt een tijd dat voldoende bommen te veel onschuldige slachtoffers (goed woord SLACHT OFFERS) hebben gemaakt en dan....houdt iedereen zijn mond en bepalen anderen wat we wel en niet mogen zeggen.

Vrouwen....lang leven de burka.... :rolleyes:

Maar ja....wie doet er wat aan.......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in