Ga naar inhoud

veerpootbrug achter (domstrebe)

Marten

Aanbevolen berichten

Ik heb op e-bay.de een domstrebe (veerpootbrug) gekocht voor in de kofferbak. (bij racing24.de)

Hij werd echter zonder inbouw handleiding geleverd.

Wie heeft er tips voor inbouw voor mij (handleiding / foto's / montage tips)

Alvast bedankt.

Groet,

Marten

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

DSAZ3H-02.jpg

"Verschraubung erfolgt am vorhandenen Domlagern, Halter werden mit den serienmäßigen Muttern verschraubt justierbar in Länge für Druck oder Zugbeanspruchung Verbindungselemente sind mit Feingewinde und Kontermutter ausgestattet, somit läst sich die Strebe feinfühlig in Länge auf das Fahrzeugmaß einstellen, verspannen und schnell fest fixieren."

Bron, inderdaad, waar je dit gekocht hebt.

Zonder idee van het eindresultaat is het inderdaad wat lastig om te monteren, al schijnt het niet moeilijk te zijn. Wat ik ervan lees op het Duitse forum moet er worden geboord. Of ga even naar Ruud, ik denk dat hij 'm in no time heeft gemonteerd.

Ook op het Duitse forum: niemand die er het nut van inziet, een domstrebe achter. En reduceer je met de montage van zo'n ding niet de toch al weinige bagageruimte?

aangepast door Rob
Link naar reactie
Ook op het Duitse forum: niemand die er het nut van inziet, een domstrebe achter.

En weer iemand gelukkig gemaakt :schater: Alle gekheid op een stokje maar ik heb hem ook nog niet eerder gezien dus inderdaad zal het weinig nut hebben.

Toch nog graag even een toelichting op deze opmerking Rob:

...is het inderdaad wat lastig om te monteren, al schijnt het niet moeilijk te zijn

:rolleyes: :D

Link naar reactie
Toch nog graag even een toelichting op deze opmerking Rob:

...is het inderdaad wat lastig om te monteren, al schijnt het niet moeilijk te zijn

:rolleyes: :D

Ho, ho, ho, er staat nog wat voor, wat jij voor het gemak nu maar even weglaat. :D

Wat is hier mis mee:

Zonder idee van het eindresultaat is het inderdaad wat lastig om te monteren, al schijnt het niet moeilijk te zijn.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Bedankt.

Ik heb even gekeken, maar ik denk dat ik iets gekocht heb waarvan de de toebedachte werking op zijn minst twijfelachtig is.

Ook vind men op het duitse forum het geen goed pla om gaten te boren als ik het goed lees.

Jammer dat hier niemand ervaring met een achter veerpootbrug heeft.

Groet,

Marten

Link naar reactie

De stang komt tussen de schokdempertorens in te zitten, deze bevinden zich in de binnenruimte, onder de bekleding waar de softtop invalt. Het is mij niet bekend of hiervoor in de bekleding geknipt moet worden, en of dit problemen gaat opleveren wanneer je het dak dicht klapt.

Maar mijn vraag, wat wil je precies verbeteren of verhelpen aan je Z3?

Link naar reactie

Weet zo net niet of ie een miskoop heeft gedaan. Wellicht dat het toch een verbetering oplevert van weg/bochtgedrag na plaatsing. Toevallig vorige week dinsdag even in een Mini GP gezeten en daar zit op exact dezelfde plaats een dergelijke domstrebe. Denk dat het de stugheid van de carrosorie ten goede zal komen.

In dit geval: plaatsen is weten.......

Link naar reactie

Ik had hem gekocht om de wegligging te verbeteren, ik ervaar veel last van sporen en de wind?, op e-bay omschrijft men dat deze domstrebe voor een betere wegligging zorgt, dus daarom. Ik wil(de) er ook graag nog een voor de voorkant aanschaffen maar twijfel nu wel.

Groet en bedankt voor de reactie

Marten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in