Ga naar inhoud

Hoe ver kun je gaan met verlagen?

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

0 is de bodem ...

Maar alle gekheid op een stokje:

Mijn idee is dat lager dan een M onderstel te weinig oplevert om de nadelen op de koop toe te nemen:

ietsje strakker door de bochten, maar geen drempels meer kunnen nemen ...

FireSpy

Link naar reactie
Mijn idee is dat lager dan een M onderstel te weinig oplevert om de nadelen op de koop toe te nemen:

valt ook wel weer mee.. tussen :rolleyes:-onderstel en TE laag zit nog wel een 35-tal mm's, plus de looks verbeteren IMO aanzienlijk door L&B!

Link naar reactie
0 is de bodem ...

Maar alle gekheid op een stokje:

FireSpy

Als je hiermee geen ervaring hebt doe dan niet een dergelijke uitspraak, het ietsje strakker door de bocht is een groot verschil en wat betreft die drempels die zijn ook nog op een normale manier te nemen. En ik spreek uit ervaring.
Link naar reactie

Ik heb naast de Z3 nog een karretje die ik makkelijk (in 5 minuten) tot 60 mm bodemspeling omlaag kan schroeven ....(Het laagste punt zit dan bij de overgang tussen blok en vernellingsbak)

Misschien dat ik daarom het nut van een Z3 lager dan M standaard niet erg inzie, aangezien ik met het andere karretje elke Z3 op een bochtig parcours helemaal zoekrijd:

0-100 km in 4,2 seconde top ca 235 km gewicht 640kg, zwaartepunt erg laag. Hoogte van auto zonder voorruit 80 cm met voorruit 95cm.

Have fun !

groeten,

FireSpy

Link naar reactie

Misschien dat ik daarom het nut van een Z3 lager dan M standaard niet erg inzie, aangezien ik met het andere karretje elke Z3 op een bochtig parcours helemaal zoekrijd:

0-100 km in 4,2 seconde top ca 235 km gewicht 640kg, zwaartepunt erg laag. Hoogte van auto zonder voorruit 80 cm met voorruit 95cm.

Have fun !

groeten,

FireSpy

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in