Ga naar inhoud

laatste kattenbericht

Harrie

Aanbevolen berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoe kan het dat het 'laatste kattenbericht' iedere keer in de de Nieuwe Berichten lijst verschijnt? ;) Laatste woord hieromtrent is inmiddels toch wel gezegd (als ik de titel van het topic mag geloven)..

oh, dit topic moet zeker ook gesloten worden :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik keek vanochtend naar m'n softtoppie en er lag een hele berg haar! Serieus! :kisstogether:

Sapperdeflap, tijd voor een luchtbuks ;) , schokdraad 1200 volt, kattensensor met dodelijke laserstralen en 2 nachtwakers met miniguns.

*hmm* if only...

Katten zijn wel vervelend met zo'n auto :thumbup:

Het "in het leven" wekken van kattenberichten is hier een rage, dus ik moet wel meegaan met de massa natuurlijk.

Link naar reactie
Katten zijn wel vervelend met zo'n auto :thumbup:

Mijn buren hebben een kat.........

HADDEN zodra ik haar op m'n softtoppie vind en nadat ik onze 2 honden even per ongeluk losgelaten heb dan..... :kisstogether:

Link naar reactie
Mijn buren hebben een kat.........

HADDEN zodra ik haar op m'n softtoppie vind en nadat ik onze 2 honden even per ongeluk losgelaten heb dan..... :angry:

Onder andere vanwege dit soort zieke lui hou ik mijn kat binnen.

Natuurlijk wil ik ook niet hebben dat anderen last zouden hebben van mijn huisdieren.

Eigenlijk net als met kinderen dus.

Vraagje, mag je die ook doden als ze je tot last zijn?

:unsure:

ps.: wel grappige filmpjes.

Link naar reactie
Oh, als het topic dan toch speciaal voor zzzazkia is heb ik ook nog 2 filmpjes die wel leuk zijn:Enjoy!

:angry: :foto: :thumbup:

:unsure: ;) :thumbup:

Ik kende ze al, heb ze al minstens 500 keer gezien, kan ze nagenoeg dromen en lig toch nog iedere keer volledig dubbel als ik ze zie.

Vooral die eerste en dan dan kleintje op die cactus... geweldig... (ook wel beetje zielig maar vooral erg schattig).

Kan me niet voorstellen dat er na het zien van deze filmpjes nog steeds mensen zijn die een hekel aan katten hebben...

Link naar reactie
ach, jullie klagen over katten... Voetballende koters die de auto's hier in de straat als schietschijf beschouwen is ook altijd "fijn" :thumbup:

Daar heb ik wel een oplossing voor!! PM me maar even, ik ben voorwaardelijk vrij en kan dus even geen "aanraking met" justitie gebruiken. :schater:

Link naar reactie
Daar heb ik wel een oplossing voor!! PM me maar even, ik ben voorwaardelijk vrij en kan dus even geen "aanraking met" justitie gebruiken. :schater:

Met dat ik dit lees is die reclame van cupAsoup weer op de buis waarbij die gast uit Zijn cel ontsnapt en er ook weer in terugkeert...

Dat ben jij hé ?... :thumbup:

Link naar reactie

Hier trouwens de makkelijke serieuze oplossing:

pa200220hs1.th.jpg

Vanmiddag weer langs Ikea geweest en daar weer een voorraadje gehaald; kosten zijn € 0,99 per stuk en met één borstel kun je ongeveer 5-6x je dak schoonborstelen. Alles gegarandeerd weg (muv vogelsh*t).

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in