Ga naar inhoud

laatste kattenbericht

Harrie

Aanbevolen berichten

Inmiddels is dit topic onnodig verhard. Er worden uitspraken gedaan die niet nodig zijn; niet iedereen haat katten. En het zoveelste topic met de overbekende reacties over katten, krasjes en softtops met kattenharen heb ik nu ook wel een keer gehad.

Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

oei,je maakt jezelf niet echt geliefd bij zzzazkia........ ;) (en meerdere members)

hou je hard maar vast voor de reactie van saskia.....

Neem aan dat je hart bedoeld :thumbup:

Kattenliefhebber, hondenliefhebber, liefhebber van alles wat leeft (m.u.v. spinnen :thumbup: ).

En aan een hond of kat die b.v. alles onderschijt zit altijd een baasje vast. Geloof dat dit alles dus geen katten-kwestie is maar een baasjes-kwestie... IMHO.

Dus laten we wat meer respect hebben voor elkaar en voor alles wat leeft en dat is dan ook het laatste wat ik er over heb gezegt... :kisstogether:

Link naar reactie
Neem aan dat je hart bedoeld :thumbup:

Kattenliefhebber, hondenliefhebber, liefhebber van alles wat leeft (m.u.v. spinnen :kisstogether: ).

oeps,ja ;) meteen veranderd.

we hebben een vogelspin gehad,dus die mag in 't rijtje ,Sas :thumbup:

Link naar reactie
15.35 uur en nog steeds niet wakker ;)

M.u.v. spinnen !!!!!!!!! Aaarrrggggghhhhhhhh enge beesten, doe mij maar muizen dan :thumbup:

schla11.gif

ik lees volgens mij maar half :kisstogether:

Link naar reactie

Ik weet het niet hoor. Nogmaals ik heb geen echt hekel aan katten en als ik de hoes er over moet trekken, dan doe ik dat maar. Alles is beter dan een auto vol met krassen. En inderdaad praten met buren helpt niet. De kat moet maar naar buiten en een ander moet er maar last van hebben.

Afijn ik heb het topic geopend, zal ik hem dan ook maar sluiten ? :thumbup:

Groeten en bedankt nogmaals voor alle goede raad

Link naar reactie
Ik weet het niet hoor. Nogmaals ik heb geen echt hekel aan katten en als ik de hoes er over moet trekken, dan doe ik dat maar.

Dat is wel erg gemeen. Een hoes over de kat en dan maar wachten tot ie stikt. :schater:

@Rob : Niet zo serieus he? Zijn wij (althans ik) ook niet

Link naar reactie

Als kattenliefhebber met praktijkervaring van onvrijwillig behaarde softtop en bemodderpotelde carroserie ben ik ook ook nog op zoek naar een goede "diervriendelijke" watjes oplossing.

Heb dus al veel geprobeerd :

- Kattenspray.... werkt een beetje, maar ben te lui om konstant te sprayen en gevolgen voor ST niet bekend.

- Kat opvoeden.... werkt niet... en logisch... het is geen hond

- Katten meppen.... wil ik niet... lijkt me ook duidelijk

- Doek over de Z... geen spook voor mijn voordeur...

- Tijgerpoep... (tip van een tuinliefhebber) heb je dat wel eens geroken.... daar maak je geen vrienden mee, maar het werkt wel.

Er in berusten en de gevolgen wegpoetsen... werkt wel, en dat moet dan maar.

Maar misschien is dit een oplossing...

620109_LB_00_FB.EPS.jpg

ultrasoon kattenverjager

Werkt dit? ....en hoe zit het met het dieren/mensenwelzijn... iemand ervaring?

Garoet,

Simon

Link naar reactie

Voel me toch weer genoodzaakt om te reageren. Ik heb dit apparaat ook wel eens gezien en het werkt uitstekend, maar ik heb mijn auto niet voor de deur staan, dus dan wordt het wel een slang van 50 meter en een elektriciteitskabel denk ik, of anders stroom bij de buren. Of gaat deze op batterijen ?

Ik denk dan ook weer gauw als die kat er af springt, begint ook weer het alarm te loeien.

Afijn, ik denk ook een hele goede optie, voor degenen die geen spook voor de deur willen :schater:

Groeten

Harrie

aangepast door Rob
Link naar reactie
Voel me toch weer genoodzaakt om te reageren. Ik heb dit apparaat ook wel eens gezien en het werkt uitstekend, maar ik heb mijn auto niet voor de deur staan, dus dan wordt het wel een slang van 50 meter en een elektriciteitskabel denk ik, of anders stroom bij de buren. Of gaat deze op batterijen ?

Ik denk dan ook weer gauw als die kat er af springt, begint ook weer het alarm te loeien.

Afijn, ik denk ook een hele goede optie, voor degenen die geen spook voor de deur willen :schater:

Groeten

Harrie

Ik heb een vaste parkeerplek voor de ZzZ in de voortuin dus das voor mij niet zo'n probleem maar zie hier een soort kattenflitspaal en deze werkt op batterijen

Kattenverjager%20-%20Nortene.jpg

Kattenverjager

Link naar reactie
Ik heb een vaste parkeerplek voor de ZzZ

Ook een geweldig idee, maar wel prijzig. De hoes was 30,00 euro :thumbup:

En ik zou wel eens willen wewten of het echt werkt.

Bedankt

Groeten

Harrie

aangepast door Rob
Link naar reactie
Waar denk je dat hij nou ligt ;)

hoe kan het dat het 'laatste kattenbericht' iedere keer in de de Nieuwe Berichten lijst verschijnt? :thumbup: Laatste woord hieromtrent is inmiddels toch wel gezegd (als ik de titel van het topic mag geloven)..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in