Ga naar inhoud

laatste kattenbericht

Harrie

Aanbevolen berichten

Eindelijk, ik ben er vanaf. Er is maar 1 oplossing die helpt om katten afdoende weg te houden. Zie bijgaande foto.

De luchtjes en spuitbussen helpen niet, maar dit is afdoende. Ik ben weer heel erg blij zeker nu de krassen gisteren ook (bijna) weggepolijst zijn en ik weer , dank zij Ruud, nieuw gespoten spiegels heb.

Ik wou jullie dit nog graag even laten weten en voor onze kattenliefhebbers, is dit ook een zeer diervriendelijke oplossing

bmwonderkap1bh7.th.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sorry hoor maar ik vind dit geen oplossing. Het is toch te gek dat je elke keer een hoes over je auto moet doen tegen de buurtkatten. Mijn Z3 staat altijd in de garage maar de 325 staat nogal eens voor de garage en ik heb ook allemaal krassen van katten. Iedereen zeurt over hondenpoep op straat maar kennelijk is het algemeen aanvaard om je katten buiten te laten lopen en bij anderen de tuin vol te laten poepen waarbij ook nog eens de auto wordt bekrast. Dus verzuipen, afschieten, vergiftigen, stenigen of dan toch minimaal wel electrocuteren zeg ik.

Een hondenliefhebber

Link naar reactie
Sorry hoor maar ik vind dit geen oplossing. Het is toch te gek dat je elke keer een hoes over je auto moet doen tegen de buurtkatten. Mijn Z3 staat altijd in de garage maar de 325 staat nogal eens voor de garage en ik heb ook allemaal krassen van katten. Iedereen zeurt over hondenpoep op straat maar kennelijk is het algemeen aanvaard om je katten buiten te laten lopen en bij anderen de tuin vol te laten poepen waarbij ook nog eens de auto wordt bekrast. Dus verzuipen, afschieten, vergiftigen, stenigen of dan toch minimaal wel electrocuteren zeg ik.

Een hondenliefhebber

hé,maak jij je eens niet zo druk,is niet goed voor jou.. :lipssealed:

Link naar reactie

dus ben je eigenlijk weer terug bij af,Harrie....... :newblush:

mijn zzz staat in de garage,maar ik zie me toch niet elke keer die hoes er op doen......

maar 't idee is goed...... :lipssealed:

Link naar reactie
hé,maak jij je eens niet zo druk,is niet goed voor jou.. :lipssealed:

Don't worry Diana. Ik maak mij helemaal niet druk. Probeer een brede maatschappelijke discussie op te starten over het los laten lopen van katten. Gezien de onbenulligheden waarmee de 2e kamer zich bezighoudt :newblush: zou dit best wel eens een tot parlementair onderzoek kunnen leiden.

Link naar reactie
Eindelijk, ik ben er vanaf. Er is maar 1 oplossing die helpt om katten afdoende weg te houden. Zie bijgaande foto.

bmwonderkap1bh7.th.jpg

Maar zo kan niemand zien dat je zo'n mooie ZZZ heb Harry !!!??? :newblush::lipssealed::schater::thumbup:

Link naar reactie
Maar zo kan niemand zien dat je zo'n mooie ZZZ heb Harry !!!??? :thumbup::muur::schater::thumbup:

Daar heb je dan weer wel gelijk in Marvin. :schater:

Maar ik weet wat er onder zit en ben dik tevreden. Misschien af en toe stiekem de

hoes er af halen. Grapje.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
....................... Iedereen zeurt over hondenpoep op straat maar kennelijk is het algemeen aanvaard om je katten buiten te laten lopen en bij anderen de tuin vol te laten poepen waarbij ook nog eens de auto wordt bekrast. Dus verzuipen, afschieten, vergiftigen, stenigen of dan toch minimaal wel electrocuteren zeg ik.

Een hondenliefhebber

In dit context mag het werkwoord poepen gerust vervangen worden door schijten.

Verder een heel sterke tekst. Pim Fortuin had het niet beter kunnen verwoorden ("Hij zei wat wij dachten")

Link naar reactie
Dus verzuipen, afschieten, vergiftigen, stenigen of dan toch minimaal wel electrocuteren zeg ik.

Denk ik ook wel eens over mensen die dieren mishandelen (of daar alleen al over nadenken :drank:).

Een kattenliefhebber... :wave:

Enne, Harrie... top-oplossing zou ik zeggen. Inderdaad wel jammer dat het nodig is :angry:.

Gelukkig ben ik zo'n kattenbezitter die de katten alleen in de eigen tuin laat lopen :m: (Zo goed (S)toploss :party:).

Link naar reactie
Denk ik ook wel eens over mensen die dieren mishandelen (of daar alleen al over nadenken ;)).

Een kattenliefhebber... ^_^

Enne, Harrie... top-oplossing zou ik zeggen. Inderdaad wel jammer dat het nodig is :blink:.

Gelukkig ben ik zo'n kattenbezitter die de katten alleen in de eigen tuin laat lopen :) (Zo goed (S)toploss ;)).

Ik dacht al waar blijft ze nou? Op basis van jouw avatar had ik wel een reactie verwacht en ja hoor <_<

Leg mij maar eens uit hoe je je katten alleen in je eigen tuin laat lopen???

opties

1 ze zitten aan een touwtje

2 je hebt schrikdraad om de tuin

3 er staat een muur om de tuin plus een dak (ook wel bekend als schuur of garage)

Hoe dan ook, die van jou laten we in leven :D

Link naar reactie
Ik dacht al waar blijft ze nou? Op basis van jouw avatar had ik wel een reactie verwacht en ja hoor :blink:

Leg mij maar eens uit hoe je je katten alleen in je eigen tuin laat lopen???

opties

3 er staat een muur om de tuin plus een dak (ook wel bekend als schuur of garage)

Hoe dan ook, die van jou laten we in leven ^_^

't komt weer helemaal goed met Frank. <_<

Link naar reactie
Gast Guest_Roy Jennen_*
Ik dacht al waar blijft ze nou? Op basis van jouw avatar had ik wel een reactie verwacht en ja hoor <_<

Hoe dan ook, die van jou laten we in leven ^_^

Owwww help...

Zijn d'r dan nog meer van dit soort???

:blink:

Link naar reactie
Gast france bleue

Een hondenliefhebber

Namens oom Jan <_<:blink: ^_^

Link naar reactie

Een hondenliefhebber

Ik geloof dat ik 30 september de katten maar uitbesteed <_< heeft iemand een adres voor mij :schater: de hond mag wel blijven Frank :blink:
Link naar reactie
opties

:) Optie 2 komt het beste in de buurt... gewoon gaas aan de schutting rond heel de tuin... Werkt goed, houdt ook andere katten buiten :D.

I.c.m. katten die doodsbang zijn voor de boze buitenwereld (m.n. mijn avatar)... ;)

Hoe dan ook, die van jou laten we in leven :D

Wijs besluit ;) :thumbup:

Link naar reactie

Heb zelf ook last gehad van katten op softtop. Auto staat op eigen terrein onder carport. Voor katten dus lekker droog en lekker zacht op mijn auto. Geprobeerd te praten met de overbuurman (eigenaar van de kat). Dat werd dus ruzie: hij zag het probleem niet. Volgens hem hoort een kat buiten. Heb ook bij politie geinformeerd wat mogelijk was, bijvoorbeeld kat wegvangen. Ze begrepen het probleem maar het kwam er op neer dat ik er niks tegen kan/mag doen. Heb nu een zeil gekocht speciaal voor Z3. Helpt prima tegen katten, regen en zon. Binnen 1 minuut zit ie erom of eraf. Beste oplossing blijft toch garage.

Link naar reactie
Heb zelf ook last gehad van katten op softtop. Auto staat op eigen terrein onder carport. Voor katten dus lekker droog en lekker zacht op mijn auto. Geprobeerd te praten met de overbuurman (eigenaar van de kat). Dat werd dus ruzie: hij zag het probleem niet. Volgens hem hoort een kat buiten. Heb ook bij politie geinformeerd wat mogelijk was, bijvoorbeeld kat wegvangen. Ze begrepen het probleem maar het kwam er op neer dat ik er niks tegen kan/mag doen. Heb nu een zeil gekocht speciaal voor Z3. Helpt prima tegen katten, regen en zon. Binnen 1 minuut zit ie erom of eraf. Beste oplossing blijft toch garage.

Excalibur was toch dat grote zwaard van koning Arthur? Is natuurlijk ook een oplossing :kisstogether:

Link naar reactie
Excalibur was toch dat grote zwaard van koning Arthur? Is natuurlijk ook een oplossing :kisstogether:

Zwaard zou oplossing kunnen zijn, maar probleem is dat ze zo snel zijn. Laatst is een kat doodgereden in de straat. Weet niet of het expres of per ongeluk was, maar ik hoop dat het die kat was die op mijn dak zat.

Link naar reactie
Zwaard zou oplossing kunnen zijn, maar probleem is dat ze zo snel zijn. Laatst is een kat doodgereden in de straat. Weet niet of het expres of per ongeluk was, maar ik hoop dat het die kat was die op mijn dak zat.

oei,je maakt jezelf niet echt geliefd bij zzzazkia........ :kisstogether: (en meerdere members)

hou je hart maar vast voor de reactie van saskia.....

EDIT; welkom op 't forum trouwens ;)

Link naar reactie

Ik zie nu dat je een nieuw member bent. Welkom. Foto's van de Z of de dode kat worden op prijs gesteld :kisstogether:

Link naar reactie
Ik zie nu dat je een nieuw member bent. Welkom. Foto's van de Z of de dode kat worden op prijs gesteld :kisstogether:

Ja, ben net nieuw hierop. Maar ik heb niks tegen katten, heb alleen probleem met eigenaren die vinden dat hun kat vrij moet kunnen gaan en staan waar ie wil. Foto van kat niet meer mogelijk. kat werd wegghaald door de dierenambulance??? Vuilnisbak was goedkoper geweest. Maar, nogmaals heb niks tegen katten; hoop niet dat ik het gelijk al verknald heb bij alle kattenliefhebbers. En trouwens, ik zou nooit expres een kat doodrijden. Laatst per ongeluk een haas doodgereden => 850 euro schade. Moest hele nieuwe bumper op. Gelukkig betaald door verzekering.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in