Ga naar inhoud

Gefeliciteerd Lotte3Z


Eggybee

Aanbevolen berichten

Ik hoorde vandaag tijdens de 'Slip & Grip' dat je een mooie Montreal Blauwe Z3 2.8 gaat krijgen a.s. woensdag.

Ik vond het zo vervelend wat je is overkomen in Antwerpen, dat ik het oprecht heel erg fijn voor je vind dat je toch weer in een Z3 onderweg kan.

(Je bent er zelfs in vermogen op vooruit gegaan... :thumbup: )

Vandaar deze felicitaties!!!

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

QUOTE(Davids Z3 @ 31 Aug 2007, 11:20)

Zijn er mensen die het leuk vinden om samen op te rijden richting Apeldoorn ?? Ik zelf vertrek vanuit Hilversum

Yo, 8.30 uur McDonalds Houten

David z3

Z3Mrunner

Zazzkia?

Roodkapje?

Ewin en Nadia?

(S)toploss?

Naamkomtlater?........... is dus: Lotte! Gefeliciteerd Lotte!!! :rolleyes: We zijn blij voor je. :thumbup:

Link naar reactie

Lotte, van harte gefeliciteerd met de aankoop van de nieuwe Z3

Iets meer power, dus zul je nog iets voorzichtiger moeten zijn maar dat zal wel lukken.

Las dat je in Antwerpen ook je schoenen kwijt was, misschien is het toch verstandig niet meer met naaldhakken te rijden.

Wesen je veel plezier en veilige km toe

Zwartkapje.....

Link naar reactie

gefeliciteerd Lotte met je ''nieuwe'' zzz.

ik zat vanmiddag de foto's te kijken bij ''bij roodkapje op de brug'' en zag ''naam komt later'' bij een zzz-tje staan en ik dacht...is Ruud nu al aan 't dementeren?'' :blink:

opdebrugmontrealblauwic8.jpg deze toch...? :rolleyes:

maar 't kwartje is gevallen, met 't verstand van Ruud is gelukkig nix mis :thumbup:

heel veel plezier met je nieuwe aanwinst

ik heb je foto er maar bij gezet Lotte....kunnen we 'm hier bewonderen

Link naar reactie

Van Harte gefeliciteerd Lotte...

Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze ZZZ toch wel heel wat mooier hoor :thumbup: . Heb hem al live kunnen aanschouwen bij Ruud en tijdens de rit in DL ...maar echt een superkar !!

Nogmaals veel plezier en vooral veilige km's !!

Link naar reactie
.... Las dat je in Antwerpen ook je schoenen kwijt was, misschien is het toch verstandig niet meer met naaldhakken te rijden....

Ik geloof niet dat de intentie daar is...

Gezien het soort schoenen waar Lotte bij de 'Slip & Grip' mee aan kwam zetten.

(Ik vond al dat ze er zo nieuw uitzagen... :thumbup: )

200708312007june0008om7.jpg

Link naar reactie
deze toch...? :rolleyes:

Motorkap staat open ? Nu al stuk ??? :wave:

Geintje Lotte, Van Harte met deze prachtige ZZZ !!! :unsure::wave:

aangepast door Huub
foto geedit
Link naar reactie

Lotte, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst al is het helaas geen rode :rolleyes:

Leuk dat je gisteren even langskwam. Ik vond je (terecht na zo'n avontuur) wel wat angstig dus meld je zo snel mogelijk aan voor zo'n sliptraining zou ik zeggen.

Link naar reactie

Hoi Lotte

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Prachtige auto, die ik in het echt gisteren bij Ruud gezien heb. Heel veel plezier ermee.

Ik zag daar ook je oude auto staan en dacht wel dat je veel geluk hebt gehad. Maar als je dan ziet, wat een gewoon dakframe nog houdt bij een koprol, dan vind ik dat wel klasse voor de Z3.

Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe. Prachtige kleur.

Link naar reactie

Lotte!!!

Wat gaaf dat je weer een nieuwe hebt!!!

Heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier ermee, ik weet zeker dat dit gaat lukken!!!

:muur::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.