Ga naar inhoud

Z3 M roadster 3.2

aubrey

Aanbevolen berichten

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:wave: hallo

even voorstellen mijn naam humphrey en ben in bezit van een Z3 1.8, maar wil een beetje meer pk's hebben dus een 3.2.

:holiday: waar moet ik opletten als ik een Z3 M roadster 3.2 wil aanschaffen.

Een beetje meer noem je dat !?! Van 115 pk naar meer dan 300 pk !?! ^_^

Succes met je zoektocht ! :wave:

aangepast door Marvin
Link naar reactie

Gefeliciteerd met je beslissing, daar ga je geen spijt van krijgen! Nu nog een mooie zien te vinden.

Tijdens mijn zoektocht heb ik waardevolle info gekregen via de BMW dealer in Nederland m.b.t. uitgevoerde garantieklussen. Ik kon alles op lokatie (in DL) telefonisch opvragen. Ik vond het erg handig o.a. ivm de op datum geregistreerde km-standen. Voor zover bekend zou bij alle S50 blokken in ieder geval tot en met 1999 het VANOS systeem vervangen moeten zijn, danwel de bouten gewisseld.

Ik heb mij er over verbaasd bij hoeveel auto's BMW een ATM geplaatst had binnen 50.000 km ivm VANOS en Lagerschalen. Dat zul je ook wel gaan horen.

Uiteindelijk zelf wel een mooie en goede kunnen vinden :holiday:

Link naar reactie
321 PK :holiday: om precies te zijn :wave: het lijkt mij gezien je vraagstelling, iets van een aankoop keuring te laten uitvoeren volgens mij zit er een expert op dit forum :wave:

Een aankoopkeuring is natuurlijk wel leuk maar als je zo'n auto uit Duitsland haalt ligt dat toch iets moeilijker lijkt mij, toch ^_^ . Ik heb geen portable Roodkapje in mijn zak bijvoorbeeld :schater:

Link naar reactie
:holiday: ik moet eerst mijn eigen Z3 verkopen, maar bedankt voor jullie snelle reactie's

Kallebassie zoekt nog een 1.8.

TE KOOP GEVRAAGD Z3

Ik ben op zoek naar een goede Z3 voor maximaal 8500 euro.

Indien mogelijk met airco en stoelverwarming!

Aanbiedingen graag mailen naar cals@planet.nl (graag met foto).

Met vriendelijke groet,

Victor Cals

aangepast door Huub
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in