Ga naar inhoud

Ben ik de enige die zich hier aan kan ergeren ....

eric z

Aanbevolen berichten

Wat mij op valt bij de z3 is het volgende.

Je hebt je auto mooi gewassen en gedroogd en rijd terug naar huis (was nu nog bij een was box tot mijn huis eindelijk klaar is)

En dan komt het de terug weg kapje naar beneden en even door trekken.

En ja hoor weer een vlieg die tussen de spiegel en het raam door wil plets en ja hoor weer de spiegel en het raam vies.

Erg flauw dit maar valt me op dat na een ritje snel weg bijde zijruiten net zo veel vlieg zit als op de spiegel. eingelijk moet ik het anders zeggen de zelfde vlieg op de zui ruit als de spiegel zit.

Gr eric

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Erg flauw dit maar valt me op dat na een ritje snel weg bijde zijruiten net zo veel vlieg zit als op de spiegel. eingelijk moet ik het anders zeggen de zelfde vlieg op de zui ruit als de spiegel zit.

Gr eric

Ben ik de enige die niet helemaal begrijpt wat je wilt zeggen? :offtopic:

Link naar reactie

Als deze dingen je dermate bezighouden om er een onderwerp over te beginnen, dan heb je voor de rest hopelijk een gelukkig leven.

M.a.w er zijn wel ergere dingen. Ik heb ook wel eens een vliegenpoep op de pas gewassen auto, maar door jarenlange therapie ben ik daar nu binnen de minuut wel overheen. :thumbup:

Link naar reactie
Als deze dingen je dermate bezighouden om er een onderwerp over te beginnen, dan heb je voor de rest hopelijk een gelukkig leven.

M.a.w er zijn wel ergere dingen. Ik heb ook wel eens een vliegenpoep op de pas gewassen auto, maar door jarenlange therapie ben ik daar nu binnen de minuut wel overheen. :thumbup:

IK hou nou een maal van een schone auto sorry hoor.

nee het viel me gewoon op zodra een vlieg op de spiegel uitelkaar klat dat deze spetters op de zijruit komen.

Bij mij andere auto`s audi TT geen last van

zal wel aan mij liggen

gr

Link naar reactie

Had ik ook erg last van en kon kiezen tussen dezelfde peut als Superdude of andere spiegels, heb gekozen voor de laatste en mijzelf op therapeutische basis twee M spiegels gekocht en het probleem is er ook niet meer.En op deze manier is het ook nog medisch en dus bij de zorgverzekeraar te declareren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in