Ga naar inhoud

Z3 Cpe 3.0i aanschaf, waar op letten


Botty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vrees dat ik binnenkort ook aan de kliko mag. Heb vandaag de grootste fout begaan die ik maar had kunnen maken... hoe heb ik zo stom kunnen zijn! echt niet te geloven. Ik had gewoon beter moeten weten, maar nee hoor meneer had weer even een slimme ingeving. Echt, ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, zo stom. Tja en ik moest het thuis vertellen natuurlijk, ze zag aan de sneaky grijns op mn gezicht toen ik binnenkwam, al dat er wat mis wat en dat ik had gezondigd. Terwijl ik zo tevreden zou moeten zijn met wat ik thuis heb, ging ik op jacht naar meer, beter, mooier, lekkerder. Ow ow ow. Het gras is kennelijk altijd groener... afscheid nemen gaat me geld kosten, maar ja had ik het maar gewoon goed moeten regelen. Een mooie, zonnige, gezellig dag Reeuwijk sloeg zomaar om in iets onomkeerbaars... 'wat is er gebeurd???' hoor ik je denken.. ik heb me laten verleiden en na die ene eerste keer, wil ik gewoon meer. Ik heb in een ;) gereden.

Wordt vervolgd. :sick:

Ik denk dat ik je ZZZ QPE heb gevonden een 3.0l zwart/zwart neem eens contact met Martijn op :m: waar bemoei ik mij mee :thumbup:
Link naar reactie
Rustig in dit topic zou hij dan toch 1 gekocht hebben :D

Ja eeuuh, als zelfs Martijn, die ik toch als een soort 3.0i-jehova :rolleyes: van het eerste uur beschouw, omgaat richting de grote boze :m: , dan zal het niet vreemd zijn dat de gedachte aan 321 pk, 321 pk, 321 pk :party: nog steeds door mijn hoofd spookt he :thumbup:

Wil nog effe kijken hoe de koppelafgifte van een S50 is, dus vanaf 1500 toeren (dus valt er ook 'normaal' mee te rijden). Hopelijk kan ik een mooi grafiekie vinden op internet of een keer proefrijden. En wat de andere technische verschillen zijn (remmen, wielophanging, bakverhoudingen, gewicht). Desalniettemin staan er zo'n 5 a 6 mooie 3 liters in die Heimat, als ik een afspraak kan maken ga ik komend weekeinde op pad. B)

Gr-P

Link naar reactie
Ja eeuuh, als zelfs Martijn, die ik toch als een soort 3.0i-jehova :rolleyes: van het eerste uur beschouw, omgaat richting de grote boze :D , dan zal het niet vreemd zijn dat de gedachte aan 321 pk, 321 pk, 321 pk :party: nog steeds door mijn hoofd spookt he :thumbup:

ik zie wel wat er op mn pad komt, er zal vast wel eens een B) komen maar komt tijd komt raad.

Link naar reactie

Wat grafiekjes en rolling road gegevens. Niet allemaal met de Z3 als drager van de motor, maar je krijgt er wel een goede indicatie van. Die 2.8 motor is best ok zo te zien. Piekt bij iets minder dan de 3.0, en die op zijn beurt bij weer wat minder toeren dan de M met 321 pk.

M3: 321 pk

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=293

3.0i:

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=565

2.8 QP:

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=434

De 2.8 moet op de 3.0 iets van 18 pk toegeven (tops), de M is weer 74 pk sterker dan de 3.0i. Aan de wielen welteverstaan.

Link naar reactie
ik zie wel wat er op mn pad komt, er zal vast wel eens een :blink: komen maar komt tijd komt raad.

Beide voeten dus weer op het rempedaal, uhe, de grond dus, Martijn !?! :kisstogether:

Link naar reactie
ja staat er een voor M54 op ebay.de voor EUR 3800... vermogenswinst! van 231 PK naar 291PK yummy yummy.

Heb er ook over gedacht maar op aanraden van diverse forumleden hier toch vanaf gezien. Schijnt toch regelmatig problemen te geven en in mijn geval stond de investering niet in verhouding tot de extra power (2.2i M54). En zo dus via overweging voor M-Roadster Z3 op M-Roadster Z4 uitgekomen. Komt tijd komt raad ja, maar goede raad is duur in dit geval :kisstogether:

Link naar reactie
Beide voeten dus weer op het rempedaal, uhe, de grond dus, Martijn !?! :blink:

dat zeker :kisstogether: neemt niet weg dat ik wel in de :m: arkt ben, echter de 3.0 QP wordt niet zo maar weggegeven (heb al wat verbazingwekkende voorstellen mogen ontvangen :schater: ).

Link naar reactie
Heb er ook over gedacht maar op aanraden van diverse forumleden hier toch vanaf gezien. Schijnt toch regelmatig problemen te geven en in mijn geval stond de investering niet in verhouding tot de extra power (2.2i M54). En zo dus via overweging voor M-Roadster Z3 op M-Roadster Z4 uitgekomen. Komt tijd komt raad ja, maar goede raad is duur in dit geval :kisstogether:

zo denk ik er ook over, ik zou ook niet serieus overwegen mn M54 zo te verkrachten.

Link naar reactie
Komop, die naaktfoto's van mn zus zijn dat geld écht wel waard Martin :schater:

Martijn bedoel je... :blink: voor Martin zou het idd genoeg moeten zijn als vrijgezel zijnde :schater::schater:

Mijn QP ga ik eerdaags is via Autorola proberen te verkopen (veiling) aangezien er een beetje haast bij aan het komen is :kisstogether::m:

Link naar reactie
Martijn bedoel je... ;) voor Martin zou het idd genoeg moeten zijn als vrijgezel zijnde :schater::schater:

Mijn QP ga ik eerdaags is via Autorola proberen te verkopen (veiling) aangezien er een beetje haast bij aan het komen is :kisstogether: ;)

Oeps, tikfehler! :blink:

Ben benieuwd waar jouw vizier op gericht is maar ik kan het bijna wel raden :m::m:

Link naar reactie
Martijn bedoel je... :blink: voor Martin zou het idd genoeg moeten zijn als vrijgezel zijnde :schater::schater:

Mijn QP ga ik eerdaags is via Autorola proberen te verkopen (veiling) aangezien er een beetje haast bij aan het komen is :kisstogether::m:

Jij koopt de M van Thomas.

Link naar reactie
Mysterie? Nee hoor, na Martijn kom jij eindelijk ook uit de kast. Nu Martin nog

Een roadster komt er alleen als ik er een vind die ik heel gunstig kan krijgen en dus ook niet kan laten lopen....anders zal het toch echt een MQP worden..

Link naar reactie
Mysterie? Nee hoor, na Martijn kom jij eindelijk ook uit de kast. Nu Martin nog
Zou ik bijna een estorilblau-e Z3 M roadster met 38.000km hebben gekocht.

zal niet lang meer duren,Frank :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.