Ga naar inhoud

Z3 Cpe 3.0i aanschaf, waar op letten


Botty

Aanbevolen berichten

Thanks, ik gebruik daar altijd www.vwe.nl voor. Zat zelf ook aan iets van 3k totaal aan bpm te denken.

Iemand een idee of dat alarmsysteem van BMW zelf een klasse ? is? Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen verstand van alarmsystemen. Behalve dan dat je ze beter niet op italo's kunt hebben ivm. storingen :thumbup:

Ik meen dat het een klasse 2 alarm is... <_<

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens de BMW Z3 folder is startonderbreker iets wat standaard is, maar het bmw alarmsysteem is een optie.

Klopt, startonderbreking is klasse 1, een Coupe heeft klasse 2 standaard ... hellingshoeksensor en interieurdetectie (ook deuren, motorkap)

Link naar reactie
Martijn, zojuist de niet-nader-te-noemen italo verkocht :thumbup:

Wat betekent dat de jacht op de QP 3.0i volledig geopend is. <_<

Ben benieuwd wat er voor de deur gaat komen te staan!

goed werk, nu kan je los! tja kleur... vind cosmos prachtig maar er zijn aardig wat zwarte QP's.. een witte 3.0 QP is ook erg ok`... have fun shopping. :kisstogether:

Link naar reactie
Klopt, startonderbreking is klasse 1, een Coupe heeft klasse 2 standaard ... hellingshoeksensor en interieurdetectie (ook deuren, motorkap)

hellingshoek maakt het klasse III IMHO :thumbup:

Link naar reactie
hellingshoek maakt het klasse III IMHO :thumbup:

In dat geval heeft mijne klasse III

Link naar reactie
goed werk, nu kan je los! tja kleur... vind cosmos prachtig maar er zijn aardig wat zwarte QP's.. een witte 3.0 QP is ook erg ok`... have fun shopping. :holiday:

Ik denk niet dat ik nog een keer iets in het wit koop :-)

Zie op Mobile toch het merendeel in Topas, en Saphire zwart. Nu ook een in een redelijk afwijkende kleur: Sterling Grau. Ben benieuwd hoe e.e.a. in het echie oogt.

Link naar reactie
Ik denk niet dat ik nog een keer iets in het wit koop :-)

Zie op Mobile toch het merendeel in Topas, en Saphire zwart. Nu ook een in een redelijk afwijkende kleur: Sterling Grau. Ben benieuwd hoe e.e.a. in het echie oogt.

Sterling Grau is een zeer mooie kleur in het echt..ik meen dat Crusader die kleur heeft op zijn roadster...

Ik zelf heb Schwartz II en vind dit persoonlijk de mooiste kleur zwart te meer omdat dit zeer diep zwart is (geen metallic). Nadeel hiervan is dan wel dat je alles erop ziet dus ook sneller krassen en dergelijke !

Link naar reactie
Sterling Grau is een zeer mooie kleur in het echt..ik meen dat Crusader die kleur heeft op zijn roadster...

Ik vond het op de plaatjes errug mooi. Heb net de Integrale overgedragen, money in the pocket. Wel effe slikken om 'm te zien wegrijden. :holiday:

Link naar reactie
Ik vond het op de plaatjes errug mooi. Heb net de Integrale overgedragen, money in the pocket. Wel effe slikken om 'm te zien wegrijden. ^_^

Kan ik me voorstellen maar troost je met de gedachte dat er iets bijzonder moois voor terug komt !!

Heb je trouwens nog een foto van die Integrale ?

Succes met de jacht :holiday:

Link naar reactie
Kan ik me voorstellen maar troost je met de gedachte dat er iets bijzonder moois voor terug komt !!

Heb je trouwens nog een foto van die Integrale ?

Succes met de jacht :holiday:

Inderdaad, de gedachte aan een mooie brullende 6 in lijn maakt me blij!

Link naar reactie

Iemand een idee hoe lang de koppeling mee gaat bij "normaal" gebruik?

Kan ik aan het pedaal voelen hoeveel "leven" een koppeling nog in zich heeft? Ik weet van hoogste versnelling, iets laag in de toeren en dan vol gas geven als testmogelijkheid.

Is vervanging ervan een lastige/prijzige klus?

Link naar reactie

Mmmmmm, een M-Coupe van 1998 met iets van 130k op de klok neem je voor 18500 mee. Rest bpm: iets van 2567 euri. Dan heb je m voor tussen de 21 en 21.5 voor de deur staan. Das een klein meerbedrag t.o.v. een erg mooie 3.0i.

Lastig lastig :angry:

Link naar reactie
Mmmmmm, een M-Coupe van 1998 met iets van 130k op de klok neem je voor 18500 mee. Rest bpm: iets van 2567 euri. Dan heb je m voor tussen de 21 en 21.5 voor de deur staan. Das een klein meerbedrag t.o.v. een erg mooie 3.0i.

Lastig lastig :angry:

Is ie toevallig zilver en vragen ze er 18880 voor ???

Link naar reactie
Jep, die heb ik zien staan op mobile of was het nou autoscout. Maar andere zijn niet veel duurder. Aanbod valt trouwens tegen aan M-ies.

Die staat al een hele lange tijd te koop idd op Autoscout....is in die tijd ook nog steeds niet in prijs gezakt..

ER staat ook nog een zilveren te koop in Eindhoven bij Target..heeft als het goed is alleen een paar krassen op de deur...maar kan interresant zijn aangezien ie nog geen 17K kost.

Er worden idd niet al te veel M's aangeboden..

Link naar reactie
Sterling Grau is een zeer mooie kleur in het echt..ik meen dat Crusader die kleur heeft op zijn roadster...

Ik zelf heb Schwartz II en vind dit persoonlijk de mooiste kleur zwart te meer omdat dit zeer diep zwart is (geen metallic). Nadeel hiervan is dan wel dat je alles erop ziet dus ook sneller krassen en dergelijke !

Sorry wij hebben stahl grau ( de deftige kleur)<_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.