Ga naar inhoud

Z3 Cpe 3.0i aanschaf, waar op letten


Botty

Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OK, aangezien mn hele draadje nu een mix is van 3.0i en :m: , wie kan er dan effe een lijstje met verschillen maken?

:kisstogether:

Uiterlijke verschillen 3.0 en M :

- Voorbumper

- Achterbumper

- Uitlaten

- Interieur

- Velgen

- Spiegels

- Nieren

- Exterieur kleur (niet altijd)

Innerlijk :

- 3.2 ipv 3.0

- 321pk ipv 231

- M powerrrrrrrrrrrrrr ipv BoerenMestWagen powert

Dat is wat mij zo even als eerste te binnen schiet...ik ben vast nog een hoop vergeten :blink:

Link naar reactie

Zijn de remmen erg veel groter?

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de aspirant :sick: rijders denken over de lagertjes in het S50 blok. Want de meeste aangeboden M-ies hebben toch al een tonnetje op de klok staan. Op het duitse Forum is wel iemand die de lagers kan doen tussen de 700 en 1000 euro (doe ik effe uit mn hoofd), maar kan dat in nederland ook voor dat bedrag (Ruud)?

Link naar reactie

Hallo Botty,

ik was i..d.d. de schnitzer die jouw vriend in zijn carrera 4 voorbij heeft gereden.

Daarnaast heb ik ook veel lol gehad door een M3 csl voor te blijven tot ongeveer 20 minuten in iedere sessie als mijn te kleine z3 remmen het toch wel moeilijk kregen.

De M3 knalde mij op het rechte stuk voorbij maar in de twisties ging ik weer langs hem errug leuk.

Ik moet je wel wat bekennen:

heb ooit es m'n racelicentie gehaald in een 911 zonder abs,stuurverkrachtiging en sperdiff.Een 3.o met 200 pk

Ben dus een auto gewend die wat meer concentratie vraagt om netjes hard in te rijden op het circuit.(7 jaar gehad)

En heb al wat vaker op het circuit gereden,maar er is altijd baas boven baas hoor,er was bijvoordeeld ook een doorgefokt peugotje 1.9 16v op slicks en die man kon ook rijden!

In ieder geval die maat van jou hoeft zich nergens voor te schamen gewoon lekker blijven oefenen!Snelheid komt vanzelf.

Enter the schnitzer,man o man het is "maar " een 2.8 met 200 pk maar wat een leuke bak om op het circuit te rijden.

Ik geloofde zelf niet zo dat de bak een kortere overbrenging had maar ik denk nu toch wel dat dat best wel eens het geval kan zijn.

Verder zit er een sportonderstel onder en thats it.

Binnenkort hang ik er wel grotere remmen onder en ben bezig om de schakelaar waar de asc mee uitgezet wordt ,zo te maken dat het abs kompleet uitgeschakeld word.

Als ik nu ook nog een manier kan vinden om de stuurbekrachting te verminderen.....

greetz,Gman

Link naar reactie
Martijn bedoel je... ;) voor Martin zou het idd genoeg moeten zijn als vrijgezel zijnde :schater::schater:

Mijn QP ga ik eerdaags is via Autorola proberen te verkopen (veiling) aangezien er een beetje haast bij aan het komen is :sick: ;)

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Hoe is het toch mogelijk dat die QPe boy's massaal naar een :m: roadster aan het gluren zijn ;) straks zijn het op het forum alleen nog maar :m: 's Volgend jaar toch maar kijken naar een Z4 :m: ROADSTER ;)

stelletje dagdromers bij elkaar :sick:

Link naar reactie
:nono: We hebben afgesproken dat niet meer te doen, Martin. Hou jij je er nu ook aan? :unsure:

Jawel meneer Rob :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Volgens mij heb je die al gevonden in dat dorp van jullie :unsure:

Nee neee...zoals eerder al vermeld ga ik echt het liefste voor de QP ...ik sluit alleen niet uit dat het ook zomaar een roadster zou kunnen worden...tja en mischien wel die in ons dorp maar mischien ook wel weer niet he :schater: ....

Link naar reactie
Verder zit er een sportonderstel onder en thats it.

Binnenkort hang ik er wel grotere remmen onder en ben bezig om de schakelaar waar de asc mee uitgezet wordt ,zo te maken dat het abs kompleet uitgeschakeld word.

Als ik nu ook nog een manier kan vinden om de stuurbekrachting te verminderen.....

greetz,Gman

Gman,

Ben benieuwd naar de prestaties ervan op het circuit! Lees het graag hier.

Gr-Bman ;)

Link naar reactie
Gman,

Ben benieuwd naar de prestaties ervan op het circuit! Lees het graag hier.

Gr-Bman :newblush:

Uhm,dat kan je beter aan die maat van je met die 964/4 vragen.... ;)

Op 12 okt ga ik weer een dagje vrijrijden ,ben zelf nieuwsgierig naar het weggedrag op een natte baan.

greetz!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Nog steeds niet, maar hij PM- et nu zijn vragen naar mij rechtstreeks.

Zitten nu aan vraag 1321 of zoiets ... :thumbup:

Hahaha, hij is leuk. :schater::schater: Jij bent dus onze geheime WIKI en weet hoeveel mm mijn auto doorzakt als ie op de krik staat. :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Blijft het soms leuk om een potentieel Z-bezitter af te zeiken wanneer hij graag écht wat meer wil weten?

Wat betreft vragen qua techniek enzo kom ik graag hier maar voor de gezelligheid ga ik nog liever naar www.ikwilzelfmoordplegen.nl Vooral zo doorgaan dan hou je het forum lekker exclusief! :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.