Ga naar inhoud

Uitnodiging van F-Body.NL aan Z3forum.nl

GTA89

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hi jongens,

Iedereen is welkom in Lelystad, of je nu een deelnemer of publiek bent..

Graag tot kijk !

En voor de sportieve rijders onder ons..... natuurlijk is er nog plaats voor jullie en wel 7 stuks !

Ik hoor het wel ;-)

Groeten,

Rakesh

No offence, maar ik zou het voortaan niet alleen aan Hi Jongens richten want er zijn hier ook meisjes die in vrolijk in de Z/tjes rijden! En ik ken er een paar die ook niet bepaald langzaam rijden.

Link naar reactie
Gast Guest_gta89_*
No offence, maar ik zou het voortaan niet alleen aan Hi Jongens richten want er zijn hier ook meisjes die in vrolijk in de Z/tjes rijden! En ik ken er een paar die ook niet bepaald langzaam rijden.

Sorry dames... Z3Mrunner heeft helemaal gelijk... :blink:

Dames zijn ook welkom natuurlijk !

Link naar reactie

Wanneer er niets bijzonders tussen komt dan ga ik zeker even kijken, is op loopafstand. De brute 115 paarden zal ik echter wel op de parkeerplaats achter laten.

Waren er nog meer van plan van hier om te gaan (kijken)?

Edit: Nog geen enkele M oid die zich hiervoor heeft ingeschreven?

Link naar reactie
Wanneer er niets bijzonders tussen komt dan ga ik zeker even kijken, is op loopafstand. De brute 115 paarden zal ik echter wel op de parkeerplaats achter laten.

Waren er nog meer van plan van hier om te gaan (kijken)?

Edit: Nog geen enkele M oid die zich hiervoor heeft ingeschreven?

Nee, zijn alleen maar poetsers hier :schater:
Link naar reactie

Als het weer goed is en ik tijd heb, zal ik zeker even langskomen om te KIJKEN :wave: Ga zeker niet met de :o de baan op en met m'n dan nieuwe 320d ook niet. Heb enige jaren geleden op dat circuit gereden en via Gummen.org meegedaan met driften in mijn WRX. Is een leuk circuit, omdat je goed zicht hebt er er lekker dicht bij staat. Heb je ergen een leuke (oude) auto staan, dan is het zeker gaaf om mee te doen :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nou, ik ben vanmiddag even wezen kijken.

Gelukkig wilde mijn zoon en vrouw ook mee, dus zijn we met de leasebak geweest en niet met de ZZZ.

De zon scheen, dat was een voordeel maar voor de rest....1000 zitplaatsen, even zijn dat er 997 geweest, tot wij 15 minuten later weer weg gingen.....

Heb verder geen ZZZ of ZZZZ gezien daar.

Had leuk kunnen zijn, maar wij vonden er niks aan, helaas!

Link naar reactie
................

Volgens mij hebben we een nieuw vertrekkend forum lid. Een paar weken geleden was ' :thumbup:' nog helemaal hip ( :thumbup: ), nu lijkt '................' de manier om te zeggen 'dag jongens' :muur:

wel jammer te lezen dat het event niet helemaal uit de verf lijkt te zijn gekomen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in