Ga naar inhoud

En daar is tie weer...

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goh, auto komt me bekend voor maar als ik op het forum zoek kan ik er niks over vinden :o:thumbup: :D

ik zie alleen ;) ;)

Link naar reactie

Heb ergens op een Duitse site gelezen dat deze Z3 de laatste keer voor nog geen EUR 50.000 van eigenaar is gewisseld; 25 mille minus de 'mats'-BPM is dan wel een aardige winstpakker... Dat hele gehype van zijn eigen auto door al zijn alter-ego's komt mij de keel uit. Cre-eer je eigen hype en hoop dat er iemand in meegaat... Die Z3 Coupe pacecar ziet er veeeeeel interessanter uit voor veeeel minder geld.

Link naar reactie
Zal ook wel een tikfoutje zijn, moet denk ik € 7500,= zijn :schater:

of zouden ze de kilometerstand er mee bedoelen?

Link naar reactie
Dat ding is echt TE GOED om op een simpel forum als dit over te ouwehoeren :schater:

Martin

tja toen hartge doorhad niet in de dikste ZZZ te rijden hier (titel namelijk opgeeist door CoupeV10 aka :thumbup:), was ie snel vertrokken (in 13 sec!) :schater: die toon ook in zn reactie.. fatsoenlijk communiceren blijft lastig. Gelukkig is de reactie deze keer niet tweetalig (ik heb wat afgelachen om zn teksten) en komt de term The One :thumbup: niet in de reactie voor :schater:

Denk dat het Rene niks uitmaakt, zijn vorige S54 QP heeft ie ook meer dan twee jaar mee geleurd en steeds voor een forse prijs.

ok ik zal dit niet snel over de auto van iemand anders zeggen maar bij hoge uitzondering dan deze ene keer: dat gele lelijke ding met die te donkere achterlichten? werd ook helemaal de hemel ingeschreven!?! (voornamelijk door hemzelf) :thumbup:

Link naar reactie
Is dit nu wat jullie in Nederland "ouwehoeren" noemen ? :kisstogether:

Je hebt hem door!!! Dat is ouwehoeren...

Link naar reactie
€75.000,= :newblush::wave::blink:

Ja en kijk eens naar de reactie van ene Willy:

Echt mooie auto.. een van mijn favorite auto’s. En zo’n beetje de enige bmw die ik mooi vindt.

Helaas echter behoorlijk iets over mijn budget

Ken jij hem ?

:kisstogether::schater:

Link naar reactie
Ja en kijk eens naar de reactie van ene Willy:

Echt mooie auto.. een van mijn favorite auto’s. En zo’n beetje de enige bmw die ik mooi vindt.

Helaas echter behoorlijk iets over mijn budget

Ken jij hem ?

:kisstogether::schater:

haha,nee Frank.

is niet ''mijn'' willy :schater:

Link naar reactie
van mij wel :unsure: maar daar zal ieder een eigen mening over hebben denk ik..

denk 't ook :unsure:

Link naar reactie
Maar gelukkig bevat iedere zin weer minstens 1 a 2 nutteloze smilies... en is het weer heerlijk off-topic.

Zo, het is weer even gezegd.

nou, het is gezegd <_< tja het was ook echt een kwalitatief hoogstaand topic.

Link naar reactie
nou, het is gezegd <_< tja het was ook echt een kwalitatief hoogstaand topic.

Precies.

Iedereen de mogelijkheid benut om (opnieuw!) te reageren en weer wat posts te scoren? Ja?

Wegwezen. Wordt gesloten.

Maak mij niet wijs dat hier nog iets zinnigs wordt toegevoegd.

aangepast door Rob
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.