Ga naar inhoud

Top 10 Gestolen auto's

ivodl

Aanbevolen berichten

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook uit datzelfde bericht :

Waar blijven al die gestolen auto's dan? Ook dat hebben we even uitgezocht. Uw zuurverdiende vermiste bolide bevindt zich doorgaans in 1. België 2. Polen. 3. Tsjechië 4. Frankrijk. Trek zelf uw vooroordelende conclusies.

Don't look at me, I didn't do it ... :birthday:

Link naar reactie

Ik hoop het nooooooooooooooooooooit mee te maken ! :guitar:

Het lijkt me een bizarre situatie om te ontdekken dat je auto gestolen is !!! :birthday:

Ongeloof, twijfel, ongerustheid, boosheid, raasernij, berusting , ect, ect, .........!!! :banaan:

:drank:

Link naar reactie
Het lijkt me een bizarre situatie om te ontdekken dat je auto gestolen is !!! :birthday:

Had ik een paar jaar geleden. Kom ik uit (destijds) onze flat... is m'n Nissan Sunny weg :drank:.

Je vraagt je allereerst af, wie wil er nou zo'n auto, maar na het hele blok afgezocht te hebben sloeg toch de paniek een beetje toe.

Maar ff Frank uit bed gebeld.. die kon zich toch ook niet voorstellen dat ie gejat was... en hij had 'm de dag ervoor als laatste gebruikt........

en bij de AH geparkeerd en vanwege het mooie weer naar huis terug gelopen. Was meneer voor het gemak even vergeten... :guitar: :banaan:

Link naar reactie
Lachuhhhh, de langste rij in dit overzicht en de minste auto's.

Wel leuk dat het dievengilde niet 2 dezelfde BMW's wil jatten....of zouden ze hopen dat een ander type BMW makkelijker is....

Ben bang dat wanneer je dit in het juiste perspectief zet, namelijk ten opzichte van het aantal verkochte auto's van de betreffende merken, de BMW bij de meest gejatte auto's staat...... :birthday:

Link naar reactie
... en hij had 'm de dag ervoor als laatste gebruikt........

en bij de AH geparkeerd en vanwege het mooie weer naar huis terug gelopen. Was meneer voor het gemak even vergeten... :birthday::guitar:

:schater: :banaan:

Link naar reactie
1 auto type valt me op............. een AUDI PORSCHE??? hoe ziet die eruit?

Is een 924

Om ook de minder in de slappe was zittende liefhebber van het sportwagenmerk te kunnen blijven bedienen, introduceert Porsche in 1975 de splinternieuwe 924 als opvolger van de VW-Porsche 914. De 924 zou oorspronkelijk als Audi op de markt worden gebracht, maar omdat Porsche na de oliecrisis vreest voor het voortbestaan van de ‘vuile’ en niet echt zuinige 911, besluit men de auto als echte Porsche te introduceren. Zo is de afzet van de firma – mocht het mis gaan met de 911 – nog enigszins gegarandeerd.

Het grootste verschil met de 914 vormen de voorin geplaatste motor en de wat gebruiksvriendelijker 2+2 configuratie, waar de 914 nog een rasechte tweezitter met middenmotor was. Voor de motor winkelde Porsche in de onderdelenschappen van het VW-Audi concern en kwam terug met de uit de Audi 100 en de grote VW Transporter LT bekende tweeliter viercilinder. Na montage van een K-Jetronic inspuitsysteem levert de motor in de 924 125 pk. Dat vermogen wordt via een transaxle-constructie op de achterwielen overgebracht. Daarbij is – omwille van een gelijkmatige gewichtsverdeling van 50:50 – de transmissie met de achteras samengebouwd. Porsche heeft nog even voorwielaandrijving overwogen, maar dat leverde teveel onderstuur op en paste derhalve niet bij de sportieve karakteristiek van een Porsche.

Praktisch is de grote bagageruimte met een wijd openend glazen kofferdeksel, als het ware een derde deur. Ondanks alle inspanningen van Porsche werd de 924 nooit echt voor vol aangezien, ook de eind jaren zeventig / begin jaren tachtig geïntroduceerde 924 Turbo en de Carrera-versies konden het imago niet opvijzelen. Pas met de doorontwikkeling tot 944 verstomt de kritiek. Desondanks verkoopt de 924 heel redelijk en pas in 1987 stopt de productie.

Porsche_924_4_ew.jpg

aangepast door Huub
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in