Ga naar inhoud

BMW Z meeting in Andermatt


bmw.z3

Aanbevolen berichten

International car rally and 5. national BMW Z meeting in Andermatt on Sunday August 19, 2007

Klein vraagje ,, heeft er iemand ervaring met deze Z meeting in Andermatt

Hoe is de sfeer , is dit de moeite waard

Zijn er in de buurt hotels met indoor parkeergelegenheid .... etc

Wie heeft er ooit aan deelgenomen ?

http://www.bmwz3club.ch/meeting2007/en/ind...or-Fringe-47857

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb er geen ervaring mee,maar heb al van sommige mensen gehoord dat het de

moeite is en een toffe sfeer,het kan niet anders met een gemiddelde van een 300 Ztjes samen.

Wij proberen dit in te plannen in ons schema voor wat fotoke's,want wij zijn net daar voor een

hele doortocht in Zwitserland,samen vrienden ( ook Z4 drivers ).

Zal wat fotoke's posten na de reis :kisstogether:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Op verzoek van Johan en Maasje van Rheenen:

Tijdens onze (Frank& Sabrina-Johan &Maasje) Zwitserlandtour over 16 bergpassen hebben wij speciaal voor het forum ook Andermatt aangedaan.Zondag 19 augustus EUROPATREFFEN Zwitserland.Totaal 271 ZZZZten heel veel zzz en zzzz en 8xz8 en 6x z1

Volgende treffen in Zwitserland is 28-08 t/m 31-08-2008 CH-Engelberg

dscf0543mr7.jpg

Link naar reactie

ziet eruit als een geweldige happening. zoveel heb ik er ook nog niet live bij elkaar gezien hoewel je zou denken dat wij, gezien het aantal potentiele forummembers, toch ook een eind zouden moeten komen.

Link naar reactie
Niet te geloven zoveel. Heel gaaf.

Volgend jaar toch ook maar langs gaan.

Was er verder nog iets te doen?

ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar samen met Z3Mrunner/Yangkie om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd :blink:

aangepast door MdV
Link naar reactie
ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd ;)

Hierbij een andere regelaar!! :blink:

Link naar reactie
ziet er geweldig uit!

Zou mooi zijn om komend najaar dan wel volgend voorjaar '08, een keer in kolonne richting een dergelijk buitenlands/ grootschalig evenement te touren, overnachting erbij etc....? Zal de komende periode wel een poll voor openen om animo te toetsen voor een initiatief. Ik wil graag een stuk van de organisatie van een dergelijke trip op me nemen, liefst met een andere ZZZ-forum-regelaar samen met Z3Mrunner/Yangkie om alles goed te laten verlopen...

Wordt vervolgd ;)

Goed initiatief :blink: lijkt mij wel wat alhoewel... als Nicole meegaat zal het wel het busje worden ;)
Link naar reactie

hier even een aanvulling uit een mail van Johan en Maasje:

"het is een driedaags evenement, en men komt uit diverse plaatsen uit zwitserland de eerste twee dagen naar het verzamelpunt, dit maal Andermatt, om een paar uur met elkaar over de auto' te praten en te eten/drinken was een goede organisatie, daarna volgt een rit in groepjes en men zoekt zelf slaapplaats en dan volgende dag naar huis.

Onze vakantie was heel erg mooi 16 passen gereden +/- 800 Km wel vermoeiend maar iets om nooit meer te vergeten iedere dag +/- 150 Km rijden (binnenwegen) +/- 17.00 uur slaapplaats zoeken volgende dag weer verder.

In St. Moritz en Davos een rustdag genomen Van de 10 dagen 2 dagen rust.

Voor de liefhebber heb ik de route, heb ik zelf uitgezet dat ging redelijk omdat ik al +/- 30 jaar Zwitserland liehebbr ben."

Voor wie ze niet kent, Johan & Maasje:

dsc02487medium9ay.jpg

Link naar reactie
vroegah was alles toch beter...? :thumbup: toen werden ook de QP's nog lekker afgebrand, moet je nu eens kijken :wave:

:schater::schater::schater: Binnenkort gaan we dat omdraaien!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.