Ga naar inhoud

nooit van ruud gehoord?

pj311

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nogal logisch. Nederlanders moeten op weg naar Spanje en Frankrijk door Belgie. Dat zijn er veel meer dan andersom, want Fransen en Spanjaarden blijven lekker in eigen land. Bericht met een nieuwswaarde van 0 dus. Doet het in het kader van de eeuwige rivaliteit natuurlijk wel lekker bij de Belgische lezer.

Link naar reactie

na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :newblush:

beetje nederland-belgie vriendschappelijke match moet toch kunnen

is toch opvallend dat er na zon korte afstand reeds zoveel wagens in panne vallen. de reis is maar net begonnen en het zit al tegen! vermoedelijk zullen de meeste toch tot diep in frankrijk, spanje of italie rijden.

Link naar reactie
is toch opvallend dat er na zon korte afstand reeds zoveel wagens in panne vallen. de reis is maar net begonnen en het zit al tegen! vermoedelijk zullen de meeste toch tot diep in frankrijk, spanje of italie rijden.

Moet je eens kijken hoeveel Nederlandse auto's in Nederland door de ANWB worden geholpen, die komen niet eens tot de grens :kisstogether: .

Overigens inderdaad geen leuk begin van de vakantie als je nog doormoet naar het zuiden van Frankrijk.

Link naar reactie
na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :blink:

Zo was het niet bedoeld. Zeker niet richting jou. Ik probeer slechts aan te geven dat (veel) kranten vaak zomaar iets opschrijven zonder enige objectiviteit. Hierdoor komt de argeloze lezer tot onjuiste conclusies. Zie ook programma's zoals Kassa en Radar. In de basis klopt het verhaal maar om het voor de lezer/kijker aantrekkelijk te maken (oplagecijfers/kijkcijfers) wordt er altijd enige tendentieuze berichtgeving doorheen gemengd.

Dus niks bitter antwoord en BE/NL match moet zeker kunnen. :kisstogether:

Link naar reactie
Sinds wanneer is Belgie dan een match voor Nederland.....

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater: :schater: :schater:

Auch, die zit...

Gelukkig haat ik voetbal... Geef mij maar autosport

(Maar de Hezemans - equipe won met hun Corvette de afgelopen 24 uren van Spa. De Belgische Corvette eindigde "pas" derde... :guitar: )

Het zit ons echt niet mee :birthday:

Link naar reactie

misschien kunnen we een soort van leidraad of schema maken voor welke dienst of produkt we waar moeten zijn, zodat we het multiculturele aspect van het forum op een positieve manier ten volle kunnen benutten... :birthday:

Link naar reactie
misschien kunnen we een soort van leidraad of schema maken voor welke dienst of produkt we waar moeten zijn, zodat we het multiculturele aspect van het forum op een positieve manier ten volle kunnen benutten... :birthday:

:schater:

Voor de frieten moeten we in ieder geval in België zijn :guitar:

Joh, en ik krijg toch ineens een briljante ingeving... al die gestrande auto's waren opzet... hadden ze een goed excuus om Belgische frieten te eten... met mayo!!!! :banaan:

Link naar reactie
:schater:

Voor de frieten moeten we in ieder geval in België zijn :m:

Joh, en ik krijg toch ineens een briljante ingeving... al die gestrande auto's waren opzet... hadden ze een goed excuus om Belgische frieten te eten... met mayo!!!! :thumbup:

daarvoor hoef ik niet naar België ;)

Link naar reactie
Gast france bleue
na dit ietwat bitter antwoord gaat het luchtig-ludieke karakter van men boodschap wel een beetje de mist in... :drank:

Wat mij opvalt is dat er toch nog zoveel wagens via belgie naar frankrijk en verder komen ,zonder panne. :schater::schater::schater:

Met name de''weg'' bouillon-namen/luxemburg en de gaten in de weg luik-namen vergen veel van mens en machine. :D :thumbup::angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in