Ga naar inhoud

12 dgn rust

Davids Z3

Aanbevolen berichten

Jaaajaaa....morgenavond stappen mijn vriendin en ik lekker op het vliegtuig om na 12dgn weer heerlijk uitgerust terug te komen...(dat hopen we tenminste )

We brengen deze dagen door aan de Turkse Riviera...dus qua weer zitten we in ieder geval goed...nu maar hopen dat het land ook nog een beetje bevalt :thumbup:

....Tot over 12dgn :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Veel plezier op vakantie maar dat zal wel lukken met dit weer. Voor de rest succes ! :thumbup: Imodium meenemen !

Link naar reactie

Italiaans Riviera ben ik pas geweest. Streek naam Ligurie.

Vooral de pittoreske dorpjes in het binnenland zijn mooi !

De mooiste stranden wel vaak druk en gepacht maar wel dan netjes ! B)

Veel plezier ! :wave:

Link naar reactie
Italiaans Riviera ben ik pas geweest. Streek naam Ligurie.

Vooral de pittoreske dorpjes in het binnenland zijn mooi !

De mooiste stranden wel vaak druk en gepacht maar wel dan netjes ! B)

Veel plezier ! ^_^

Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera :wave: ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

Link naar reactie
Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera B) ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

Niet echt een aanrader hoor. De wegen daar zijn erg slecht en gevaarlijk als je het niet kent.

Heb er regelmatig met zweet in m'n handen in de taxi gezeten, daar ga je dan in een oude fiat met +300K op de teller over een smalle bergpas.

Plankgas door blinde bochten. ^_^

Vind het persoonlijk een geweldig land waar nog erg veel te zien is, aardig volk ook, dus leuk is het zeker om rond te gaan touren!

fijne vakantie :wave:

Link naar reactie
Euuhh ik ga naar de Turkse Riviera :newblush: ...zijn wel van plan om beetje te gaan touren daar met huurauto..

FOUTJE BEDANKT ! :schater::thumbup:

ps ik was ook zo gek van de Italiaanse Riv.

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Heb er regelmatig met zweet in m'n handen in de taxi gezeten, daar ga je dan in een oude fiat met +300K op de teller over een smalle bergpas.

Plankgas door blinde bochten. :blink:

Lekker met een scootertje rondscheuren! Niks mis mee. Ach, gevaarlijk, we zijn hier gewoon geen bergen gewend... ;)

Veel plezier David, lekker samen weg naar de zon! Mocht je 's morgens denken: wie staat daar om half zeven in de straat te gillen?? Dan is dat de lokale watermeloenverkoper met een soort Turkse pickuptruck (werkt beter dan laxeermiddel). Of de dronken Engelsen die thuiskomen.

Het is maar dat je het weet... Have fun!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Jaajaa.... we zijn weer terug in het koude maar o zo fijne kikkerlandje :wave:

Heerlijk genoten van onze vakantie....wel errug warm ruim 40+ in de zon !

Zo nu maar weer even flink bijposten cq spammen... :schater:

Welcome Back !!! :)

En uhe, SPAM wordt wel verwijderd !!!!! sterb003.gif

Link naar reactie
he kerel welkom weer,

hoop dat je genoten hebt! zie je 31/08 op slip&grip.

ciao

MdV

Die niet zo populair man met je ciao, de beste man is naar Turkije geweest en niet naar Italië :schater: David welkom terug, je hebt inmiddels een dag gehad ik neem aan dat je nu een :wave: hebt gekocht :)
Link naar reactie
Die niet zo populair man met je ciao, de beste man is naar Turkije geweest en niet naar Italië :schater: David welkom terug, je hebt inmiddels een dag gehad ik neem aan dat je nu een :wave: hebt gekocht :)

Ben wel snel maar niet zo snel helaas :schater: .....moet eerst de QP nog verkopen...

Link naar reactie
he kerel welkom weer,

hoop dat je genoten hebt! zie je 31/08 op slip&grip.

ciao

MdV

Inderdaad heerlijke vakantie gehad....en wat is het dan weer lekker om in de QP te rijden... :)

Jij bedoeld de 26e neem ik aan aangezien ik er de 31e niet bij ben :wave:

Link naar reactie
Inderdaad heerlijke vakantie gehad....en wat is het dan weer lekker om in de QP te rijden... :)

Jij bedoelt de 26e neem ik aan aangezien ik er de 31e niet bij ben :wave:

ja idd.. en laten we maar niet teveel (kennelijk) moeilijke woorden gebruiken de 26e andere haakt Roger af -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in