Ga naar inhoud

Weet iemand wat dit is?

bridders

Aanbevolen berichten

Ik reed deze morgen naar mijn werk en kwam op de A17 een vreemde auto tegen. Het leek een eenvoudig soort Formule Ford 1600 auto, maar dan meer een sigaarmodel (dus wat boller). Er zaten twee mensen in achter elkaar voorzien van veiligheidshelm. De auto stond op Nederlands kenteken en dus road-legal (tot mijn stomme verbazing).

Ik wilde een foto maken met de mobiel maar deze heeft de neiging om te wachten totdat ik een schriftelijk aanvraag in drievoud heb ingediend en heb teruggekregen alsvorens deze een foto wil maken. Kortom, ik was te laat maar.... helaas ging het mis. Korte tijd later een enorme witte rookpluim en de rit was ten einde. Voor mij de uitgelezen kans om een kiekje te maken...

Maar.... wat is dit voor iets? Nooit eerder gezien.

image00021rj6.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Lijkt op de Rocket maar da's geen 2-zitter: http://www.petrolhead.nl/2007/07/video_rocket.php

Volgens mij is het ´m toch Ivo! Ik meen zelfs het nummerbord te herinneren zoals deze op Petrolhead ook staat (op RDW gegevens is de auto blauw???). Hoe ze dan met z´n tweeen in de auto zaten is me een groot raadsel. Ik zag echt twee witte veiligheidshelmen.

De kenmerken als kleur body/spatschermen/centrale uitlaat/geluid etc geven mij bijna 100% zekerheid dat dit een Rocket is geweest. Grappig, nog nooit van gehoord.

Dat wordt denk ik een nieuw 1000cc Yamaha motortje inbouwen :thumbup: .

Link naar reactie

Het lijkt wel echt veel op de Rocket. Als je niet zie dat je twee helmen zag, zou ik zeggen dat het hetzelfde auto is als op het film van petrolhead.

Is wel gaaf zo'n auto :thumbup:

Link naar reactie

Collega bij mij op de zaak heeft ze ook rokend gezien. Zaten inderdaad 2 man in. Ook hij wist niet wat voor merk

rob

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in