Ga naar inhoud

bmw radio met wisselaar

bart1988

Aanbevolen berichten

• Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een vraagje ik heb een originele bmw business radio in de z3 van het nieuwere type, nu is mijn vraag past elke cd wisselaar van bmw hierop?

Denk ook eens aan een FM transmitter. Kost ongeveer 25 euro en die zendt een signaal uit naar je radio. De transmitter is verbonden met eventueel Ipod of MP3 speler en je hebt muziek tot aan Timboektoe. Zoek de zender op je radio en je bent klaar.

Succes

Harrie

Link naar reactie
deze radio heb ik.

Nu kan ik wel een fotootje van de passende wisselaar maken die op zolder ligt maar dat voegt denk ik weinig toe, is een gewone wisselaar waar je niet veel aan ziet behalve dat er duidelijk CD Changer A opstaat.

groetjes en suc6,

Pierre

aangepast door Rob
Link naar reactie
deze radio heb ik.

Op de radio van de foto hoort een AI wisselaar een A wisselaar gaat het niet doen.

De business radio is er in twee uitvoeringen de oude met een enkel doorlopend display is voor een wisselaar met A bus.

Deze radio heeft een dubbel display en is voor de nieuwere AI bus.

JCK

aangepast door Rob
Link naar reactie
Op de radio van de foto hoort een AI wisselaar een A wisselaar gaat het niet doen.

De business radio is er in twee uitvoeringen de oude met een enkel doorlopend display is voor een wisselaar met A bus.

Deze radio heeft een dubbel display en is voor de nieuwere AI bus.

JCK

Weet je dit zeker??

Volgens de ETK wordt deze radio nl. ook voor de Z3 aangeboden terwijl de enige wisselaar die aangeboden wordt het A-type is ;)

Heb nog nooit een andere wisselaar in de ZZZ gezien dan de A-wisselaar zelfs in de mijne van 2001 zat het A-type! :blink:

aangepast door pierrez101
Link naar reactie
Weet je dit zeker??

Volgens de ETK wordt deze radio nl. ook voor de Z3 aangeboden terwijl de enige wisselaar die aangeboden wordt het A-type is ;)

Heb nog nooit een andere wisselaar in de ZZZ gezien dan de A-wisselaar zelfs in de mijne van 2001 zat het A-type! :blink:

Dit weet ik HEEL erg zeker.

Na een A wisselaar (Alpine) gekocht te hebben op Ebay was deze met de radio (op de foto) niet aan de praat te krijgen.

De A is weer verkocht en daarna een originele AI wisselaar gekocht en dat werkte meteen.

Achter op de radio zit een aansluiting (coax) dit is de AI bus.

Een A wisselaar heeft geen coax aansluiting.

Bij een A wisselaar gaat de besturing via de aansluitkabel, de radio op de foto zet geen signaal op de kabel omdat de besturings signalen er op de coax bus uitkomen.

JCK

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in