Ga naar inhoud

Wederom een week rust op het forum

martinvh

Aanbevolen berichten

Morgen ga ik een week naar o.a. Kiel, Kopenhagen en Stockholm voor zaken.... maar dat is natuurlijk net een vakantie!!!

Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jullie moeten dus een week doorbrengen zonder onzinnig geplaatste smileys, foute foto's en slap gelul! :schater::schater:

Dat maak je ongetwijfeld ruimschoots binnen een paar uur na terugkomst weer goed.... :thumbup:

Succes met de zaken kerel, we verwachten dat we na terugkomst op je successen kunnen proosten (even business talk, dan kun je alvast in de juiste mindset komen) :)

Link naar reactie
Ik verheug me er nou al op ;).

Veel plezier, enne, niet te veel de kroeg in, is daar niet te betalen :thumbup:

Nou, na een bootje verkopen zeker wel :)

Suc7 met de verkoop en vakantie

Link naar reactie
Hadden ze geen enkeltje voor je :schater: Succes daar met het bij elkaar schrapen van je bonus voor je witte :m:

:thumbup::wave::wave::rolleyes::rolleyes::rolleyes:MCoupe_white.jpg:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Stukje tekst

Link naar reactie

Martin, als je meent meer tijd nodig te hebben dan dat ene weekje: pak het.

Pak 2, 3, 4 weken. Geniet ervan en doe vooral rustig aan.

En als je terugkomt in 't land: niet meteen het forum op. Take it easy.

Goed voor iedereen. ;)

Link naar reactie
Martin, als je meent meer tijd nodig te hebben dan dat ene weekje: pak het.

Pak 2, 3, 4 weken. Geniet ervan en doe vooral rustig aan.

En als je terugkomt in 't land: niet meteen het forum op. Take it easy.

Goed voor iedereen. ;)

Ben jij dat niet, op die trap??? :schater::schater:

Link naar reactie
Morgen ga ik een week naar o.a. Kiel, Kopenhagen en Stockholm voor zaken.... maar dat is natuurlijk net een vakantie!!!

Veel plezier. Hoop dat je goed weer hebt.

Adriaan ;)

Link naar reactie

Ja ja!!! Hij is weer terug.

In 6 dagen tijd heb ik een behoorlijk ritje gemaakt...

Dag 1: Warmond - Malmö (Zweden)

Dag 2: Malmö - Stockholm

Dag 3: Stockholm - Kopenhagen

Dag 4: Kopenhagen - Hamburg

Dag 5: Hamburg - Berlijn

Dag 6: Berlijn - Warmond

In een paar dagen even 4200km gereden.... dat is 420liter diesel.... en een Co2 uitstoot van: 246 g/km x 4200 = 1,033 TON Co2....... werk voor de bomen dus!

Omdat ik, zoals iedereen al verwachtte, een enorme cultuur liefhebber ben... kan ik jullie deze foto's niet onthouden. :schater:

Kopenhagen:

Foto-B4UG6VA3.jpg

Nogmaals Kopenhagen

Foto-3RWXWIFO.jpg

Berlijn:

Foto-OFCFLAE6.jpg

En om te bewijzen dat ik toch iets mee heb gekregen:

Foto-PUCNYLDZ.jpg

Link naar reactie
p.s. het is voedsel voor de bomen, geen werk. Jij bent gewoon een natuurliefhebber en een rechtgeaarde boomknuffelaar, want je voedert de natuur elke dag met liefde. Net als ik.

:blink:

Leuke interpretatie van het "broeikas" effect.

Ik toch maar altijd denken dat er te weinig bomen waren om die CO2-uitstoot "op te eten" :holiday: .

Maar ik ben weer gerust gesteld, straks weer ff extra gas geven bij het stoplicht. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in