grim Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 ik heb mijn z'tje een goede maand geleden laten invoeren naar belgie (vanuit nederland)het is een pracht van een exemplaar : 2.2 V6 M-uitvoering, 5jaar oud en bij aankoop slechts 10500km als nieuw !!nu ging ik laatst naar de keuring en blijkt dat hij naar belgische normen te laag bij de grond hangt ik ben dus op zoek naar iemand die een set originele veren verkoopt zodat ik hem door de keuring kan halen definitief andere veren plaatsen is niet echt een optie want na de keuring wil ik graag de huidige (eibach) veren er terug onder , vandaar mijn vraag naar eventuele tweedehandsveren kan iemand mij helpen?? Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 welkom op 't forum Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 2.2 VVVVVV6.....erg apart ik meen dat BMW toch echt gebruik maakt van de o zo kenmerkende 6 in lijn In ieder geval welkom hier op het forum Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef Davids Z3: 2.2 VVVVVV6.....erg apart ik meen dat BMW toch echt gebruik maakt van de o zo kenmerkende 6 in lijn is In ieder geval welkom hier op het forum ja lap !!!!.... daar ga mijne uiterst hoogstaande technische uitleg ;) toch bedankt voor de hartelijke verwelkoming Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef grim: ja lap !!!!.... daar ga mijne uiterst hoogstaande technische uitleg ;) toch bedankt voor de hartelijke verwelkoming Ach geeft niks joh...Wat die veren betreft...wellicht dat je de onderdelenlijn is kunt proberen www.onderdelenlijn.nl weet alleen niet of je zoiets ook in Belgie hebt Succes in ieder geval en veel plezier hier op het forum !Oh en we willen natuurlijk wel zien van je ZZZ Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef Davids Z3: Ach geeft niks joh...Wat die veren betreft...wellicht dat je de onderdelenlijn is kunt proberen www.onderdelenlijn.nl weet alleen niet of je zoiets ook in Belgie hebt Succes in ieder geval en veel plezier hier op het forum !Oh en we willen natuurlijk wel ;) zien van je ZZZthanx ga direct aan het snuisteren op de site mijn stiefpa is nederlander dus vormt niet direct een probleem als zoiets niet in belgie bestaat fotos volgen zeker en vast , heb er alleen nog geen op pc staan maar zal niet lang meer duren !!greetz , en zal er zeker niet aan ontbreken aan de ontvangst te zien Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 ik heb een originele verenset liggen, maar hebben wel onder een 1.9i gelegen. (Marktplaats)Vraagje voor de tech.specs.: Kan dat onder 2.2 gezet worden? Kan ik grim misschien helpen...@grim: Welkom hier! Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef bridders: ik heb een originele verenset liggen, maar hebben wel onder een 1.9i gelegen. (Marktplaats)Vraagje voor de tech.specs.: Kan dat onder 2.2 gezet worden? Kan ik grim misschien helpen...@grim: Welkom hier!Ik heb een setje van een 3.0 met M onderstel. Geen idee of dat zou passen, daar zou misschien Ruud of Danny wel antwoord op kunnen geven. Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef bridders: ik heb een originele verenset liggen, maar hebben wel onder een 1.9i gelegen. (Marktplaats)Vraagje voor de tech.specs.: Kan dat onder 2.2 gezet worden? Kan ik grim misschien helpen...@grim: Welkom hier!als dat zou kunnen is het al zeker een enorme hulp , want na lange tijd zoeken op het interent is het blijkbaar moeilijker dan ik verwacht had om een set originele veren te vinden. kan het wel eens navragen of dat zou lukken maar dat ga ik dan ten vroegste morgen weten ...kan iets laten horen via e-mail eventueel... Quote Link naar reactie
Fabian Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 En ik heb nog wel een originele set van een 2.8 Coupe als het zou passen. Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef Superduper: Ik heb een setje van een 3.0 met M onderstel. Geen idee of dat zou passen, daar zou misschien Ruud of Danny wel antwoord op kunnen geven.als ze zouden passen vrees ik wel een beetje voor die toch o zoooo fantastische belgische wetgeving...de M-veren zijn waarschijnlijk ook lager ? en de nederlandse en belgische wetgeving schelen blijkbaar nogal veel gezien mijn z in nederland zonder probleem door de keuring ging , in duitsland TUV gekeurd is (eerste eigenaar was duitser) en in belgie er weer niets van terecht komt (lang leve de belgische wetgeving!!! ) Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 Hoe snel moet je alles hebben?Ik kan me niet voorstellen dat Roodkapje geen originele verenset heeft liggen namelijk met de verlagingen van de laatste tijd.Hij is alleen nog anderhalve week op vakantie. Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 schreef Edwin: Hoe snel moet je alles hebben?Ik kan me niet voorstellen dat Roodkapje geen originele verenset heeft liggen namelijk met de verlagingen van de laatste tijd.Hij is alleen nog anderhalve week op vakantie.grootste probleem is dat ik nu met de platen van de vorige eigenaar rondrijd (gelukkig goeie kennis) omdat blijkbaar de wagen moet gekeurd worden met de platen van de vorige eigenaar bij invoer dus ik kan die platen maar terugsturen eens ik door de keuring ben er is ondertussen al meer dan een maand verlopen en hij begint naar zijn platen te vragen maar kan miss wel vragen of ie nog een week of twee kan wachten ... Quote Link naar reactie
grim Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2007 jonges alvast bedankt voor alle hulp , ben al een heel eind verder geholpen van zodra ik meer weet over welke verenset eventueel zou passen laat ik iets horen groetjes en tot zeer binnenkort naar alle waarschijnlijkheid Quote Link naar reactie
navigator Geplaatst: 26 juli 2007 Delen Geplaatst: 26 juli 2007 Met de M veren geraak je door de Belgische Keuring. Het gaat er hun om de minimale rijhoogte en die is voldoende als je de M veren gebruikt. (heb zelf al zo'n 3-tal jaren met die mannen in de clinch gelegen).Lees hier maar : https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=1766Mijn 2.8 Qp raakt erdoor met M veren en standaard shocks in combinatie met 18" velgen.Door het jaar rij ik echter Bilsteins met Schnitzer (=H&R) verlagingsveren En welkom vanuit de Belgische hoek van het forum... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.