Ga naar inhoud

Verzekeren + alarm


Aanbevolen berichten

Ik werk bij de glashelder maatschappij en heb al in een eerder topic aangegeven dat de z3 roadster een klasse 4 of 5 moet hebben zo niet kun je een eigenrisico afsluiten dat was bij mij 1800 euro bij schade.

dus het is niet glashelder

Het kan zijn dat deze polisvoorwaarden in 2006 zijn opgesteld en dat jullie een verzekering hebben lopen hiervoor. Toch nog even navraag gedaan maar je moet een klasse 4 of 5 hebben

groetjes ilona

Dank Ilona voor je navraag. Dat stel ik zeer op prijs.

Jammer dat de glasheldere maatschappij zulks ongelooflijke zware alarmeisen stelt aan een auto die met de huidige dagwaarde minder waard is dan de gemiddelde gloednieuwe Volkswagen Golf welke op dit moment zo´n beetje de meest gestolen auto is. Klasse 4 voor een ZZZ uit 2001 tegenover een 2007 Golf met klasse 1 max. Kan ik dus niet rijmen. Het zij zo natuurlijk en daarom inmiddels een offerte liggen van een maatschappij welke een stuk soepeler zijn. Gemiste kans....

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klaverblad: nieuwe autoverzekering 13 sep.

Klaverblad Verzekeringen introduceert de Royaal autoverzekering, een verzekering met een naar eigen zeggen zeer concurrerende premie. De Royaal autoverzekering is de eerste autoverzekering voor particulieren zonder bonus-malussysteem. Voor deze verzekering geldt een vaste premie, die ongewijzigd blijft als er schade wordt geclaimd. Extra premie betalen voor bonusbescherming is met dit product niet meer nodig. Bovendien krijgt een verzekerde die in een jaar geen schade meldt in het volgende verzekeringsjaar 15% korting op de premie. Wie 8 of meer schadevrije jaren heeft, krijgt deze korting al in het eerste verzekeringsjaar.

Link naar reactie
Klaverblad: nieuwe autoverzekering 13 sep.

Klaverblad Verzekeringen introduceert de Royaal autoverzekering, een verzekering met een naar eigen zeggen zeer concurrerende premie. De Royaal autoverzekering is de eerste autoverzekering voor particulieren zonder bonus-malussysteem. Voor deze verzekering geldt een vaste premie, die ongewijzigd blijft als er schade wordt geclaimd. Extra premie betalen voor bonusbescherming is met dit product niet meer nodig. Bovendien krijgt een verzekerde die in een jaar geen schade meldt in het volgende verzekeringsjaar 15% korting op de premie. Wie 8 of meer schadevrije jaren heeft, krijgt deze korting al in het eerste verzekeringsjaar.

Betekent dat dan, dat het bij die 15% blijft, ook als je langer schadevrij blijft rijden? Of begrijp ik het niet goed?

Link naar reactie

Zelf heb ik 2 weken geleden een Z3 gekocht en verzekerd bij Polis Direct. Zij geven altijd 10% lager dan de laagste aanbieder. Dit was volgens de independer de maatschappij Generali, 504 euro. Na de offerte van Generali via internet binnengekregen deze doorgezonden naar polis direct. Betaal nu 450 euro all risk met geen eigen risico. Kap is verzekerd. Alleen je moet wel klasse 3 alarm hebben. Polis direct heeft ook een "Beste polis garantie"dit betekend dat zij de zelfde polisvoorwaarden geven als bij een ander. Dus ook bij de ANWB een offerte aangevraagd en ook naar polis direct gestuurd. Nu is mijn aankoopbedrag ook voor de eerste 3 jaar verzekerd. Mooier kan ik het niet maken..... :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.