Ga naar inhoud

morgen z3 kijken voor mijn collega


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi allemaal.

we gaan morgen bij bmrs een zwarte z3 i.9 kijken die die te kooop heeft staan.

iemand nog tip voor soort gelijke auto`s zo rond de 20.000 euro.

hij is opzoek naar een leuke erg nette met weining km

tevens hoe is jullie ervaring met deze meneer

gr eric

Mooie zzz maar wel een beetje veel geld voor een 1.9, met dat budget haal je makkelijk een mooie 2.8 (ook met een lage km. stand).

www.mobile.de :thumbup:

BTW

ik weet dat hij ze altijd afbeeldt met dezelfde velgen maar monteert hij ze er werkelijk onder of met photoshop?

Vind ze hier zo raar in de kasten staan, of ligt dat aan de hoek? (of aan mij ;) )

e0202hz3.jpg

Geen photoshop, kijk maar naar de band links achter. (hoewel, als hij een pRO is in fotosoep, en alle auto's op hetzelfde terein fotografeert)

Link naar reactie

Gisteren om 4 uur weg gereden met mijn collega naar zuid-schagen. ergens onder weg wat gegeten en toen naar de z3.

Daar aangekomen in een leuke villa wijk bij zijn buurman een leuk gesprek gehad en alle boekjes doorgelopen.

De z3 was uit 1997 en door deze meneer in 2000 gekocht huidige km stand van de 2.8 is 52.000 km.

Vanaf 2000 is er maar 14500 km mee gereden omdat meneer al snel ziek werd en er niet meer in kon rijden.

Na een koppje koffie zijn we naar de garage gelopen en daar stond ie dan te glimmen onder een deken met de hardtop erboven aan het plafond.

Deken er af en hij ziet er gewoon geweldig uit.

Deze meneer was een liefhebber en reed nooit harder als 100 en dat was te zien ook.

Het is een zilver exemplaar met een zwart interieur met hard top airco en de 16 inc z-stars er onder.

Toen mochten we rijden straten maar en dat geluid zeg bha wat lekker.

Rustig war gereden en toen even flink aan de tand gevoeld geen kraakje niet de auto lag geweldig op de weg.

Toen stoppen en de kap geprobeer druk op de knop en open dat ding. Het leuke aan de kap is alsof ie er net op zit.

Rustig rond de auto gelopen en heer en dar had ie een klein krasje wat makkelijk weg te poetsen is. (de auto was ook erg nodig aan poets toe)

voor op zat een kras van 20 cm op de hoek van de bumper dit was dan ook de enige tegen valler maar met spot repare makkelijk te maken.

Toen maar weer rijden echt geweldig gewoon.

Mijn collega was om en wou de auto hebben .

Vraagprijs 14.950 wat ons erg mee viel voor de staat en alle opties die de auto heeft.

Uiteindelijk een leuke prijs kunnen maken en gaat ie hem donderdag ophalen.

Samen poetsen en wederom een leuke z3 erbij.

Hij zal zich dus ook snel aanmelden en de volgende toerit zullen we er zeker bij zijn.

Gr eric

:rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.