Ga naar inhoud

Het begon ooit heel leuk

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Waar ik een poosje geleden hier op het forum al melde dat ik mijn buik er van vol had, wordt weer eens bevestigd.

Het is niet wat het geweest was.

Ik ook :mellow:

Zei de man die zich gelijk netjes volledig voorstelde in zijn eerste post op het forum <_<

Runny-Z3

Nergens in de "regels" staat dat je zelf voorstellen moet. Of je het wel zo fijn vind staat daar los van.

Als er een vraag gesteld wordt geef of gewoon een antwoord of zeg helemaal niets.

Staks wordt er nog gemekkert over hoe iemand zich voorstelt en wat voor info er verstrekt wordt?

"ik ben blabla en ik rijd een Z3"... nou bijzonder wetenswaardig allemaal.

Laat mensen vrij om zich voor te stellen of niet en al helemaal wanneer ze het doen

Had ik zo afgeblaft geweest na mijn eerste post, had je me nooit meer terug gezien.

Vandaar dus een dikke smilie_bad.gif op dit soort reacties.

Allemaal IMHO natuurlijk.

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Chris, ik was de eerste die je welkom heette! En dat nog wel zonder enig commentaar! En toen nog een keer door broertje uit Leeuwarden. <_<

Ik snap je punt. We hebben het hier meerdere malen over gehad op het forum en je kunt er IMHO twee kanten mee op:

1. Ja, je stelt je even voor, dat is wel zo aardig, wel zo netjes;

2. Nee, dat voorstellen is geen verplichting, dat staat nergens en is derhalve helemaal niet nodig.

Zeg het maar. Het is bij jezelf als forumlid maar precies hoe je pet staat op een gegeven moment, wat de vraag is en wat voor een idee je van de vragensteller hebt. Achteraf denk ik dat ik er zo mee omging.

Wat heb ik geleerd inmiddels: ik reageer niet meer negatief, cynisch of hatelijk, maar reageer helemaal niet, als het me niet aanstaat. Zie je wel, hoe ouder hoe wijzer? :mellow:

Link naar reactie

Wat ooit een plek was die onwerkelijk vriendelijk was en een verademing tov wat je dagelijks meemaakte is veranderd in een volledige afspiegeling van de Nederlandse maatschappij........... zo intolerant als de ziekte <_<

Zo.................. IMHO natuurlijk

Link naar reactie
Wat ooit een plek was die onwerkelijk vriendelijk was en een verademing tov wat je dagelijks meemaakte is veranderd in een volledige afspiegeling van de Nederlandse maatschappij........... zo intolerant als de ziekte <_<

Zo.................. IMHO natuurlijk

Je bedoelt minder was meer? Helemaal met je eens.

Link naar reactie
Chris, ik was de eerste die je welkom heette! En dat nog wel zonder enig commentaar! En toen nog een keer door broertje uit Leeuwarden. <_<

Ik snap je punt. We hebben het hier meerdere malen over gehad op het forum en je kunt er IMHO twee kanten mee op:

1. Ja, je stelt je even voor, dat is wel zo aardig, wel zo netjes;

2. Nee, dat voorstellen is geen verplichting, dat staat nergens en is derhalve helemaal niet nodig.

Zeg het maar. Het is bij jezelf als forumlid maar precies hoe je pet staat op een gegeven moment, wat de vraag is en wat voor een idee je van de vragensteller hebt. Achteraf denk ik dat ik er zo mee omging.

Wat heb ik geleerd inmiddels: ik reageer niet meer negatief, cynisch of hatelijk, maar reageer helemaal niet, als het me niet aanstaat. Zie je wel, hoe ouder hoe wijzer? :)

Hé ,t is weer gezellig ik kijk ook een keer Rob zijn tekst wat mij betreft x2 ik heb dan wel de helf van zijn leeftijd maar toch, lees wat je wil lezen en sla het geneuzel over. Chris gwoon een dubbele Ierse Scotch nemen en het lekker laten gaan, sla ik nu nog een wijntje of 3, 4 achterover en ga mij weer langzaam verheugen op de terugweg :mellow: en mijn :) B)
Link naar reactie
Chris gwoon een dubbele Ierse Scotch nemen en het lekker laten gaan, sla ik nu nog een wijntje of 3, 4 achterover en ga mij weer langzaam verheugen op de terugweg <_< en mijn :):)

shaking.gif I'm ok now............

Goed reis naar huis van de week en hou alles heel. :mellow:

Link naar reactie
Chris gewoon een dubbele Ierse Scotch nemen en het lekker laten gaan, sla ik nu nog een wijn(flesje) of 3, 4 achterover

Interesseert mij geen balletje of ze zich voorstellen.

Wijs ze meestal wel vriendelijk op de geweldige mogelijkheden die de zoekfunctie biedt (Overigens heeft niet iedereen de feeling daar goed mee om te gaan!!!).

Rechts boven is altijd plaats voor eeen stuk tekst (momenteel staat daar tekst van danny over spam) misschien zou daar een ADVIES forum code kunnen staan. En als ze die advies code niet opvolgen? I don't care!

Link naar reactie

Voorstellen dat mag je van mij helemaal zelf weten, al is het wel leuk natuurlijk. Ga zeker niet steeds mensen erop wijzen. Waar ik dan inderdaad wel mijn wenkbrauwen optrek zijn de nietszeggende one-liners. Probeer in ieder geval iets bij te dragen hetzij nuttig, hetzij grappig.

aangepast door Superduper
Link naar reactie
Welkom ChrisXL daar begon het met mij ook mee lekker anoniem mee lezen en nu hebben enkele jongens mij al een stempel gegeven :mellow: .Veel info en leesplezier en hoop dat je een hoop posten gaat scoren :)

:schater::schater: Huub heeft nogal gelijk gekregen

Zo die was ff <_<

Maar nu weer On topic,

Vind het persoonlijk ook wel netjes om je even voor te stellen, maar dat is aan ieder voor zich. Maak dan inderdaad ook de keuze niet te reageren.

Waar ik meer moeite mee heb is wanneer iemand zonder zich voor te stellen in zijn eerste post een Z te koop aanbiedt. Ook dit IMHO uiteraard.

Link naar reactie
Waar ik een poosje geleden hier op het forum al melde dat ik mijn buik er van vol had, wordt weer eens bevestigd.

Het is niet wat het geweest was.

Had ik zo afgeblaft geweest na mijn eerste post, had je me nooit meer terug gezien.

Allemaal IMHO natuurlijk.

Nou nou, wat een rel weer. Dat afblaffen valt wel mee vind ik. Het zijn wat cynische opmerkingen maar daar blijft het dan ook bij. Laten we dus nu niet weer een heel topic gaan volschrijven over wel of niet voorstellen. Als iemand vind dat een ander zich hoort voor te stellen dan mag hij/zij dit m.i. kenbaar maken, zolang het niet beledigend is. Als het echter iemand is die zichzelf ook niet heeft voorgesteld dan mag de beuk erin lijkt mij.

Overigens ben ik van mening dat de sfeer met name na de laatste rit weer opperbest is. Juist door hierop weer in te gaan creeer je irritaties. Dus:

Chris : Relax man

Rob : Je bent goed bezig, ik probeer dat ook de laatste tijd

Runny Z3 : Wie de schoen past trekke hem aan.

Dennis : Van harte welkom

Link naar reactie

Vrijheid blijheid. Als iemand moeite heeft met een reactie kan hij een pm sturen naar de afzender. Er zijn geen regels, ook geen ongeschreven regels, ieder heeft zijn eigen norm en iedereen zal wel eens iets doen wat een ander weer niet zo geslaagd vindt. Dat heb je met zo veel mensen zo veel wensen. Een publieke discussie starten over 1 persoon / reactie werkt niet. Als je je te veel stoort aan het forum moet je gewoon minder vaak kijken, er zijn zat andere leuke bezigheden <_<

Hoewel je met dit weer veroordeeld bent tot binnenblijven....

Link naar reactie

Ik snap de hele commotie niet zo erg goed. Ik zie regelmatig topic of reacties waar intresse in heb. Ik lees ze dan gewoon weg niet.

IMO mag ieder erop zetten wat hij wil. We zijn allemaal mensen met ieder zo zijn eigen gebruiken en talenten.

Van iemand afzeiken wordt je zelf nooit beter! <_<

Link naar reactie
En Runny-Z3 moet inderdaad niet klagen over mensen die zich niet voorstellen, die heeft zich evenmin voorgesteld in z'n eerste post. <_<

Wat is dit nou weer? Ik bedoelde dat ik ook foto's van de nieuwe Z3 wou zien. Niks verkeerd toch?

Ik klaagde helemaal niet. Het was alleen wat de anderen zeiden, zei ik dat ik ook erbij aansluit. Ze zeiden dat ze intro wouden zien. En ik zei ik ook. Klaar niks meer niks minder.

Ik neem aan dat het een misverstand is, maar vind ik het wel raar. Ik word aangevallen door ChrisXL terwijl ik mezelf alleen erbij schuifde over wat er gezegd werd. Mischien ligt het aan het feit dat jullie me nog niet zo goed kennen. Waarschijnlijk zal een keertej een meeting bijwonen de zaken duidelijk maken. Ik ben helemaal tegen om mensen weg te jagen door brutaal tegen ze te zijn. Ik ben hier ook pas. Het was alleen maar interesse tonen, misschien wat verkeerd uit gedrukt. :mellow:

Link naar reactie

Nu dat ik het weer lees, zie ik dat ik wel persoonlijk word aangevallen.

Maar ja, wat gezegd is is al gezegd. Ik lig niet wakker van. Zo gaat het in het leven eenmaal.

Groetjes uit Eindhoven <_<

Link naar reactie

ik zat ook in dat rijtje. 't was absoluut niet negatief bedoelt Chris.

't was eigenlijk meer interesse in de zzz van Dennis.

sorry als 't verkeerd over kwam. <_<

Link naar reactie
Alcohol en auto's? :mellow: Hmm, :)

komen dan allemaal met de fiets Henk <_<:schater:

(sorry,offtopic)

Link naar reactie
Nu dat ik het weer lees, zie ik dat ik wel persoonlijk word aangevallen.

Maar ja, wat gezegd is is al gezegd. Ik lig niet wakker van. Zo gaat het in het leven eenmaal.

Groetjes uit Eindhoven :wave:

Eindhoven de gekste!!! :thumbup: :lol2: :wave::party:

Link naar reactie

Chris, spijtig om te vernemen dat je je zo uitgesproken stoort aan sommigen alhier en dit expliciet in een new topic vermeldt. Deze reactie is opbouwend bedoeld en ik hoop dat je, aangezien je de deur zelf op een kier zet, er begrip voor hebt dat ik reageer op de situatie.

Helaas bemerk ik dat een deel van het cynisme hier op het forum mede door je eigen uitlatingen wordt gevoed en daarmee instandgehouden wordt. Om 'weerspiegeling maatschappij' er bij te halen is deels overdadig echter ook te verwachten van een populatie als hier op het forum. Wees echter blij dat dit het geval is: dit betekent dat mensen van allerlei achtergronden en maatschappelijke posities, kunnen genieten van een ZZZ: prachtig. En niet iedereen steekt nou eenmaal hetzelfde in elkaar. :thumbup:

Zoals ik ook al eens eens op een van je posts heb geantwoord heb ik respect voor de toegevoegde waarde die je ongetwijfeld voor het forum hebt (gehad), maar af en toe denk ik wel eens dat je je te makkelijk laat verleiden tot eenregelige scherpte waar het forum wellicht ook niet direct kwalitatief beter van wordt.

Persoonlijk ben ik van mening dat het forum een bijzonder waardevolle bron is voor kennis, informatie, evenementen en leuke sociale contacten. Ik vind al deze zaken hier op het forum. Als je verwacht deze zaken uit het forum te halen, dan is het naar mijn mening ook normaal bereid te zijn in iets dergelijks te investeren. Bijvoorbeeld even door een verhaaltje over de achtergrond van de aanschaf van de ZZZ te vertellen. Precies deze zaken ontbreken wel eens bij sommigen alhier en dat leidt wel eens tot ongenoegen (soms zelfs onterecht zoals uit je voorbeeld blijkt).

Het aantal verwijzingen naar 'rob knop!' en 'voorstellen' nemen inderdaad kinderachtige volumes aan, maar sta er boven en laat het gaan. Wees groter dan het geneuzel, daarvoor ben je te belangrijk hier. Ik ga me niet uitlaten over 'waar het forum bij gebaat is' want daarvoor loop ik hier naar mijn mening te kort voor rond, maar ik kan me voorstellen dat je forumbeleving een impuls krijgt als je de neuzel posts negeert en je er niet aan stoort.

en nu: :wave:!

Link naar reactie

Dat het forum een afspiegeling van de samenleving aan het worden is, lijkt me normaal omdat er steeds meer deelnemers zijn en zo langzamerhand veel mensen zich een ZZZ kunnen veroorloven.

Dat die samenleving intolerant is, is een slechte zaak, maar is wel een feit. Dat valt extra op als je in een andere samenleving bent gaan wonen. Wij Hollanders zijn het immers gewend! Kennelijk zijn we het zo gewend dat we het niet in de gaten hebben, dat intolerante......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.