Ga naar inhoud

Schadeherstel


Aanbevolen berichten

Ik kwam vanochtend bij mijn auto, en werd vriendelijk verrast door een mooie kras van ongeveer 40cm op de passagiersdeur.

blijkbaar is er iemand uitgeschoten met zijn sleutel :thumbup:

is er toevallig iemand hier die een adres heeft om deze kras te laten verwijderen, ik kan er met mijn nagel in blijven hangen dus hij is redelijk diep.

ik denk dat de deur opnieuw gespoten moet worden, dus als er iemand een adresje heeft graag.

kras1.jpg

kras2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

welke regio woon je?

ik heb een goed adres voor je in de Haarlemmermeer (zowel ik als Martinvh erg tevreden) maar als je aan de andere kant van het land woont, kan ik me voorstellen dat anderen betere/handigere tips hebben...

balen voor je :thumbup: (jaloerse eikels die dit soort #%( geintjes flikken).

Link naar reactie
Ik kom uit amsterdam, dus is redelijk in de buurt. als je me het adres / telefoonnummer kan geven graag.

grt,

Hanepoel BV Autoschade

Hanepoel 8, 2136 NK Zwaanshoek

tel.: 023 584 58 84

Even vragen naar Toon. Spuitwerk heeft eerder de kritisch blikken van diverse forumleden doorstaan...

sterkte! :thumbup:

Link naar reactie
Aangifte doen bij het politiebureau,kan je misschien nog claimen bij schadefonds.

die zijn niet zo gemakkelijk. moet je een getuige hebben die kan bevestigen dat de kras er nog niet in zat. Heb jaren geleden ooit eens een laadklep in de motorkap van mijn ex scenic gehad. Politie erbij, politie rapport bevestigde dat deuk van boven af was veroorzaakt, vermoedelijk een laadklep.

Schadefonds weigerde uit te betalen, ondanks een collega die "getuigde". Van alle 3 schade gevallen die ik had van derden, heb ik er eentje met veel pijn en moeite na maanden kunnen verhalen op het waarborgfonds. Zelfs politie geeft toe dat deze zelden uitbetalen, of je moet een leger getuigen hebben.

Vraag me af waarom ik al jaren hier aan bijdraag.

rob

Link naar reactie
waarborgfonds doet ook niets als de schade is veroorzaakt door vandalisme, wat dus in dit geval zo is.

klopt heb me laten vertellen dat ze alleen iets doen met schade ontstaan door ander bewegend motorvoertuig en anders niet.

Mooi klote dus. Sterkte ermee.

Link naar reactie
klopt heb me laten vertellen dat ze alleen iets doen met schade ontstaan door ander bewegend motorvoertuig en anders niet.

Mooi klote dus. Sterkte ermee.

Edwin heeft gelijk. Het werkt alleen met motorvoertuigen. Heb 2 jaar geleden een fietser tegen de zijkant van mijn net nieuwe 3-serie gehad. Jongen had zijn broertje op het stuur. Zijn schuld, heeft bekend maar was niet verzekerd, geen werk, geen ouders, geen geld Einde van het liedje was dat de verzekeraar het niet kon verhalen. Toen dacht ik ook aan het Waarborgfonds maar aangezien het geen motorvoertuig was kon ik de schade van € 1.100 zelf betalen.

Sommige polissen dekken overigens vandalisme zonder verlies B/M. Bel eerst dus even je tussenpersoon of verzekeraar

Link naar reactie

Pas op met claimen, vaak ga je jaren lang achteruit met de bonusmalus premie en ben je na een paar jaar dus duurder uit.

Als dit mij zou overkomen zou ik het op eigen kosten laten spuiten voor ca. 250- 300 euro (pas nog portier van andere auto laten spuiten).

Link naar reactie

au... dat doet pijn ja! helaas zelf ook meegemaakt, aan meerdere kanten zelfs, op mijn eerste autootje dat ik net een dag had en waar ik zo trots op was!!!

succes ermee, ik hoop dat het weer helemaal mooi wordt!!!!!

Link naar reactie

Het zorgt wel heel erg voor het K met P gevoel :thumbup:

Zelf woon ik hartje binnenstad, maar ik kan er nog steeds niet goed mee omgaan als ik weer een misterieuze "out of the blue" schade ontdek.

Toen ik in Delft kwam was mijn mint-swiftje in een aantal maanden al omgedoopt tot de "Deuk-o-mobiel" ...

Wel al herhaaldelijk mensen betrapt en aangesproken (gaat me in deze tijden nog eens mijn leven kosten) die schade aan anderen hadden veroorzaakt, en gewoon weg wilden rijden / lopen..

Gisteren gingen er zelfs nog 2 lui op de vuist midden op de weg na een wild-west inhaalmanouvre. Wat een malloten. 1 dagje zon en iedereen gaat weer bezurk :thumbup:

Sterkte! :thumbup:

Link naar reactie
30 juli wordt het gefikst, laten we hopen dat je er straks niets meer van ziet, zaterdag eerst even met vakantie en dan zien we wel verder :blink:

kun je volstaan met spuiten van alleen de deur of moet de hele zijkant ivm kleurverschil?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.