Ga naar inhoud

Het ga jullie allemaal goed!

Aanbevolen berichten

Ja mensen, jullie lezen het goed ik heb er genoeg van. Het is leuk geweest en vooral verslavend en vermoeiend kijk naar mijn postings tijden ;) maar de batterij is leeg. Ik heb hier leuke, enthousiaste en vooral humorvolle mensen ontmoet die allen 1 passie hebben de Z. Ik zit nou vanaf januari bijna dagelijks op het forum en kan zeggen dat het verslavend is maar ergens moet ik de grens trekken en meer werk maken van het thuisfront die voelen zich verwaarloost :wave: Ik vind het vervelend om te zeggen maar ik ben er straks niet meer sommigen zullen mij niet missen anderen wel :( Wat ik dus wil zeggen is dat ik vanaf zaterdag 30 juni afwezig ben op dit geweldige forum, echter ben ik afwezig voor een welverdiende vakantie aan de Cote van 2,5 week, alwaar ik het prachtige boek over de Z zal verslinden, en ben daarna uitgerust weer terug zodat ik ook eens een technische vraag kan beantwoorden wanneer ik het boek uit heb en niet van deze onzin. Dus mede forummers tot over 2,5 week voor diegene die in mijn vakantie ook weg gaan een prettige vakantie :wacko:

PS, nee ik ga niet met de :m: kreeg ik er thuis niet door :rolleyes: ik heb als compromis de saab 93 cabrio van mijn schoonzus geconfisceerd meer ruimte en op LPG :D

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

sh!t man, ik schrik me kapot van dat intro... :thumbup:

maar eh... geniet van een goeie vakantie met Nicole! niet te lang in de zon/ onder de zonnebank liggen he ;) je zag er al aardig geroosterd uit afgelopen weekend tijdens het rondje 'Knallen in Duitsland'..

als je onderweg naar het zuiden een spookrijdende Mondeo Diesel tegenkomt met grootlicht aan, dan is het Martin die je op zijn manier een prettige vakantie wenst :schater: .

Link naar reactie

Ik schrok mij ook het lazerus toen ik het begin las. Gelukkig niet waar. Veel plezier Roger. En doe nog een post dan heb je nog voor je vakantie de 500 volgemaakt en wordt je vermoedelijk bevorderd tot 2.8 member. Heb je iets om over op te scheppen aan de Cote :schater:

Link naar reactie

WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN,ROGER!!!! ons zo laten schrikken!

hele fijne vakantie.

word 't wel rustig hier op 't forum,martin weg en nu ook roger....kunnen wij ook bij tanken....

hier meen ik dus helemaal nix van,hoor

have fun... :thumbup:

Link naar reactie

Blijheid toen ik dit topic opende ,bevestigend gevoel in de eerste zinnen,teleurstelling na een paar regels,shit roepend dat het toch niet waar is.Maar ondanks alles een si je souhaite vous des vacances entier fines au cote d 'azure.

:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in