Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007

Ralf

Aanbevolen berichten

ik begrijp dat deze gezond gevulde enigzins vroeg kalende jongeman met eeuwige roze-wit gestreepte overhemd (zie avatar) dus Martin van Heel-luid is. Je kijkt vrolijk de wereld in m'n jong. Volhouden. :kisstogether:

Yep, dat is Martin zelf. Speciaal voor jou:

martinvhuitsnedepi5.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zei hij ook vaak "welkom bij RURRRRRRRRRR" of is hij daar te jong voor?

O nee, daar is 'ie veeeeeeel te jong voor maar buiten dat, de man heeft een Leids accent, dat wil je niet weten. Een echte Leidse glibber, dus met een vreselijke "r".

Link naar reactie

Vrees dat deze dame nu toch even moet ingrijpen :thumbup: ;) :kisstogether::nono:

Deze jongeman durft zich strakt niet meer op het forum te vertonen.

En ook al is het nog zo'n ge"PIEP" van deze Leidse braller en ook al roept ie het commentaar over zich af... 't is ook wel weer gezellig... ;) :blink: toch...

Niet netjes om iemand te pesten op een moment dat ie zich niet kan verweren :nono: ;) :)

En overigens zeer :mellow:

Link naar reactie
Vrees dat deze dame nu toch even moet ingrijpen :thumbup: ;) :kisstogether::nono:

Deze jongeman durft zich strakt niet meer op het forum te vertonen.

En ook al is het nog zo'n ge"PIEP" van deze Leidse braller en ook al roept ie het commentaar over zich af... 't is ook wel weer gezellig... ;) :nono: toch...

Niet netjes om iemand te pesten op een moment dat ie zich niet kan verweren :) ;) ;)

En overigens zeer :mellow:

Saskia, ik begrijp je commentaar heel goed hoor. Maar geloof me, het is maar een beetje goedaardig pesten, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is niet kwaad bedoeld, sterker nog, en ik heb het meerdere malen gezegd: Martin heeft een grote bek, maar is een fijne vent met een klein hartje. Niets mis mee, en een fraai typje voor het forum en meetings. Neem ons pesten nu dus niet te serieus.

Je hebt echter geen ongelijk: hij kan zich nu niet verweren, dus laten we stoppen. Ik weet echter zeker dat 'ie erom zal lachen als 'ie dit leest en dan heeft het jong voor ons vast wel een goede sneer in huis. :blink:

Link naar reactie
Saskia, ik begrijp je commentaar heel goed hoor. Maar geloof me, het is maar een beetje goedaardig pesten, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is niet kwaad bedoeld, sterker nog, en ik heb het meerdere malen gezegd: Martin heeft een grote bek, maar is een fijne vent met een klein hartje. Niets mis mee, en een fraai typje voor het forum en meetings. Neem ons pesten nu dus niet te serieus.

Je hebt echter geen ongelijk: hij kan zich nu niet verweren, dus laten we stoppen. Ik weet echter zeker dat 'ie erom zal lachen als 'ie dit leest en dan heeft het jong voor ons vast wel een goede sneer in huis. :mellow:

Blijkt maar weer... hoe veel smilies je ook gebruikt... een geintje (met een serieuze bodem) komt niet altijd over... :thumbup:

Weet dat je Martin graag mag (net als ik) en dat het pesten ook als geintje bedoeld was... :blink:

:kisstogether:

P.S. Als ik echt boos ben, dan berg je maar hoor... vraag maar aan Martin :nono:

Link naar reactie

Je hebt echter geen ongelijk: hij kan zich nu niet verweren, dus laten we stoppen. Ik weet echter zeker dat 'ie erom zal lachen als 'ie dit leest en dan heeft het jong voor ons vast wel een goede sneer in huis. :fiew:

Martin? Een grote bek? Joh de eerste de beste opmerking van mij en hij stond met zijn mond vol tanden :thumbup::P

hahaha dus naast goed rijden (zonder continu op zijn rem te staan en de rem daarmee te vergallen :wave: ) moet Martin ook nog leren wat meer adrem :lol::lol: ;) te worden

Link naar reactie
Martin? Een grote bek? Joh de eerste de beste opmerking van mij en hij stond met zijn mond vol tanden :thumbup::lol:

hahaha dus naast goed rijden (zonder continu op zijn rem te staan en de rem daarmee te vergallen :fiew: ) moet Martin ook nog leren wat meer adrem ;) :lol::wave: te worden

Maar jullie vrouwen zijn altijd zo gemeen :schater:

Link naar reactie
En dan te bedenken dat ik m'n hele vrije zondag-avond opoffer om een stoer filmpje en foto's online te zetten. Krijg ik helemaal geen reactie :thumbup:

2X

wij met z'n tweetjes tegen de rest,sas?? :wave:

Link naar reactie
Misschien moeten jullie een ladies night organiseren kun je samen filmpjes kijken denk dat Martin van de partij is :schater: Filmpjes zien er goed uit dames :wave:

dank u,dank u :schater: :schater: zal martin een pm sturen of hij ook wilt komen kijken.. :schater: :schater:

Link naar reactie
Misschien moeten jullie een ladies night organiseren kun je samen filmpjes kijken denk dat Martin van de partij is :schater: Filmpjes zien er goed uit dames :guitar:

Schijnt dat Martin enge dromen krijgt van open auto's. Of was het nou van QP's met piepende remmen :wacko:

Link naar reactie
Misschien moeten jullie een ladies night organiseren kun je samen filmpjes kijken denk dat Martin van de partij is :schater: Filmpjes zien er goed uit dames :wacko:

Ben dan wel een dame, maar heb filmpje zelf gemaakt dus inmiddels wel gezien ;).

Maar... dank voor het geweldig spontane compliment -_- :guitar:

Link naar reactie
Had wel iets gelezen over nat... maar eng... ;)

Sorry Marvin, behoorlijk :guitar:

Nee, die natte dromen krijgt 'ie toch van de inhoud van sommige auto's ? :schater:

Sorry sorry :wacko: -_-

maar toch grappig dat 'ie zelfs nu nog onderwerp van de dag is; zit nota bene 3000km hier vandaan!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in