Ga naar inhoud

pj goes estoril?

pj311

Aanbevolen berichten

voila,

maandag naar de derde Zm kijken. hopelijk met meer suc6 dan de vorige keren. ditmaal zonder vakkundige begeleiding, maar wel met een jaar europlusgarantie... en voor een keer in belgie zelf!!! dat scheelt (vooral mijn gemoed is wat rustiger)

98er estoril met zwart/blauw leder binnen. iets minder dan 80k km. cruise als enige optie.

wish me luck guys

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

veel suc6 kijk goed of hij goed onderhouden is :blink:

met oh boekje, de laatste eigenaar was een van de verkopers van een officiele bmw-garage. vanos is vervangen.

hij wordt wel via de garage verkocht, dus niet "in kündenauftrag" :thumbup:, is toch een geruststelling

Link naar reactie
met oh boekje, de laatste eigenaar was een van de verkopers van een officiele bmw-garage. vanos is vervangen.

hij wordt wel via de garage verkocht, dus niet "in kündenauftrag" :thumbup:, is toch een geruststelling

't is wel geen zwart maar toch succes :blink:
Link naar reactie
't is wel geen zwart maar toch succes :thumbup:

wrijf het er maar in ja!

totnochtoe idd 1 vd weinige minpunten :blink: mja het leven moet niet altijd zwart/wit zijn he

Link naar reactie

Een Coupé of Roadster ? In elk geval suc6 en dat je met goed nieuws mag vervolgen... :thumbup:

Link naar reactie

ik gok op QP... :thumbup: '

veel 'luck' gewenst, hopen dat dit eM wordt!

Een Coupé of Roadster ? In elk geval suc6 en dat je met goed nieuws mag vervolgen... :blink:
Link naar reactie

GELUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! net terug uit arlon, bij luxemburg

pj goes estoril!

98, 70d km, zwart/blauw binnen.

het heeft wat geduurd, maar finaly: pj in the M family

fotos volgen zo vlug mogelijk; mijn camera is uitgeleend... maar een van de volgende dagen estoril pj in de mg

ze waren ook zo vriendelijk om de vorige over te nemen (voor weinig, spijtig genoeg) maar heb toch al bij al een goede deal kunnen maken.

ben zo blij :thumbup:<_<:thumbup:

Link naar reactie
PS nu heb ik volgens mij de enige Z3 QP 3.0 zwart-zwart van het heeeeele forum <_<

opschepper :thumbup:

Is het een QPe of een R???

Link naar reactie
ben een echte coupe-man, op een enkele flirt na

Wat je vaak Ziet ga je begeren... :groupwave:

Ben benieuwd naar je nieuwe Bébe, héél veel pleZier ermee... :groupwave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.