Ga naar inhoud

Verkiezing mooiste Z van de dag


(S)toploss

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nummer 3 kreeg 2 stemmen en 54 punten (Kenteken 20-TT-TD of 20-TT-FD was niet duidelijk. WIE ???)

bestaan beiden niet!!

Dan was er een illegaal in ons midden. Direct uitzetten naar de Heimat

Link naar reactie
Nummer 3 kreeg 2 stemmen en 54 punten (Kenteken 20-TT-TD of 20-TT-FD was niet duidelijk. WIE ???)

bestaan beiden niet!!

Ik constateer hier dus dat er valse stemmen zijn uitgebracht!

Dit houdt in dat de hele stemronde opnieuw moet worden uitgevoerd.

Wie organiseert een ritje zodat we dat binnenkort even kunnen doen? :schater:

Link naar reactie
Ik constateer hier dus dat er valse stemmen zijn uitgebracht!

Dit houdt in dat de hele stemronde opnieuw moet worden uitgevoerd.

Wie organiseert een ritje zodat we dat binnenkort even kunnen doen? :schater:

YES :newblush:

Link naar reactie

[Quote (S)topless Nog even de stats en een evaluatie van de Verkiezing mooiste Z van de dag.

Leuk dat je het even schriftelijk meldt.

Je hebt een messcherpe analyse gegeven over de stemming.

Wat ik leuk vond :

20 formulieren gaven 14 verschillende autos!!!

Met 60 formulieren haden er waarschijnlijk nog meer autos genomineerd geworden.

Rond het middaguur had ik er zelf even spijt van, omdat het zo moeilijk is om een keuze te maken.

Heb zedri gekozen omdat ik getipt was op zijn mooie interieur (weegt blijkbaar zwaarder als 6 uitlaatpijpen en 20 inch velgen).

Zal zelf niet gauw een zwarte + zwarte bekleding kiezen (1+1 = 2) Maar bij hem vind ik het 1+1=3 (Leuk dat iemand anders die combinatie juist weer niet optimaal vond).

Voor de nieuwe members: kijk in de forum gallerij naar het verslag van zijn auto en dan gun je hem dit van harte.

Ps. Als er ooit weer eens een verkiezing wordt gehouden mag hij niet meer meedoen want er is nu teveel reclame voor die ouwe barrel gemaakt :schater::schater:

Link naar reactie

Bij de RDW bestaat deze dus wel,en de ander is een Hyundai

Kenteken

Voertuigsoort Personenauto

Merk BMW

Handelsbenaming Z REIHE; Z3 ROADSTER 1.8

Kleur(en) Grijs

Brandstof Benzine

G3 Installatie N.v.t.

Aantal cilinders 4

Cilinderinhoud 1895 cm3

Vermogen 87 kW

Aantal zitplaatsen 2

Aantal staanplaatsen N.v.t.

Roetfilter N.v.t.

Euroklasse N.v.t.

Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar

Massa leeg voertuig 1.195 kg

Laadvermogen N.v.t.

Toegestane Maximum massa voertuig 1.490 kg

Massa rijklaar 1.295 kg

BPM € 8311

Datum eerste afgifte Nederland 15-01-2007

Datum eerste toelating 13-08-1999

Datum aanvang tenaamstelling 20-01-2007

Vervaldatum APK 19-01-2008

Wacht op keuren Nee

aangepast door Huub
Link naar reactie
Volgens mij hebben jullie allemaal niet goed gekeken. <_< Er was er maar 1 die winnen kon!

Roodkapje. Al was het enkel maar om de boembox in de kofferbak :thumbup:

Slijmerd !!! :schater: Je heb Ruudje zeker binnenkort nodig !!!??? :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Goed werk Sherlock. Volgens een van de formulieren klopt in ieder geval de kleur. Gezien de afgiftedatum kenteken moet het een van de nieuwere forummembers zijn

Betrof een grijze ZZZ, met Seven velgen en een lichtbruin (walnuss/individual?) interieur.

Dit is natuurlijk niet mijn ZZZ, want ik ben een van de stemmers. Mooie Zettie, net en origineel ! :thumbup:

Hij staat op een van m'n foto's :

3eplekjy7.jpg

Als geboren Limbo kan ik de winst van Zedri natuurlijk erg waarderen <_<

Link naar reactie

"De mooiste Z van de dag"... :wave:

Ik voel me erg vereerd en in mijn nopjes... ;)

Een dikke :rolleyes: voor de vijf die op Zedri hebben gestemd en :wave: van iedereen die mij dit aardigheidje gunt.

Ik heb serieus mijn best gedaan om mijn stem uit te brengen en kan alleen maar Zeggen dat het moeilijk was.

Er was meer dan genoeg concurentie, bij Zowel de Roadster, Coupé als Z4 modellen.

Ik vind het dan ook jammer dat de organisatie twijfeld aan mijn oprecht gekoZen stem.

Zoals het een groot winnaar (KuchslikKuch) betaamt draag ik mijn prijs op aan iets of iemand.

Forumvrienden die mij hielpen aan onderdelen, hielpen met sleutelen of poetsen...

Die dode kat die nog maar net was aangereden op de autobaan de 17e...

Zou allemaal mogen...

Maar er Zijn twee meisjes in het bijZonder die ik deZe prijs wil opdragen:

Mijn liefje Yvonne, omdat Ze altijd met mij meedenkt, ook al gaat het om een onderdeel dat weer vele honderden Euro's kost...

Die mij altijd begrijpt,ook al is het als ik na 36 uur uit de garage kom met een gepolijst ringetje voor een afdekkapje onder een slang achter een kastje...

En voor mijn onlangs plotseling overleden kleine meid Benchy, die een dochter voor me was en me altijd vrolijk maakte...

Voor jullie meisjes... :wub: :wub: :wub:

benchkevonniezr9.jpg

benzypx9.jpg

Link naar reactie

Heb het formulier goed opgeslagen.

Als het nageslacht nog eens zon verkiezing wil, hoeven ze het wiel niet op nieuw uit te vinden.

Andere opties / discussie:

Bijrijders mogen ook stemmen, (maar niet op dezelfde auto) dus dubbel zoveel formulieren printen.

Per biljet 3 autos gelijkwaardig nomineren zonder puntentelling (hoeven de mensen niet zon moeilijke keuze te maken en komen er meer genomineerde autos.

Een eventuele eind keuze door bouwjaar laten beslissen vind ik zelf een goed idee. (sommigen hadden bijv. secuur 7+8+8 gestemd, anderen alleen 3x een 10 (Hij die schoen past .......)

Het stemmen op kentekens was goed. Organisatie hoeft geen (regenbestendige) naaamborden te maken. Je bent niet bevooroordeelt en eind commissie kan gemakkelijk groeperen op eerste 2 cijfers kenteken.

Of het voor herhaling vatbaar is? 20 mensen zijn er even leuk mee bezig geweest. :smart: :unsure:

1 persoon is heel blij. :banaan: :schater: :banaan: :schater: :harhar: :harhar: :harhar:

59 mensen zijn gefrustreerd dat hun karretje het niet is geworden :D :stupid::stupid::stupid:

Link naar reactie

Friet Leeuwarden is geroerd door je mooie verhaal en je eerlijkheid,mooi woorden.Reinata is nu aan mijn mams aan het vertellen over jou hoe lief je bent en hoe gek en van alles.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.