Ga naar inhoud

Verkiezing mooiste Z van de dag

(S)toploss

Aanbevolen berichten

Nee hoor geen regen: http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer...mp;noLinkList=1

. . . . . . . . maar wat minder voor de verkiezing

Als de organisatie interesse heeft in een verkiezing met enquete formulieren kan ik even een concept mailen en na goedkeuring zondag 65 stuks meenemen.

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga hem voor de "stoere looks" expres niet wassen!! :schater::schater:

Ik wil winnen! :thumbup:

Link naar reactie
Als de organisatie interesse heeft in een verkiezing met enquete formulieren kan ik even een concept mailen en na goedkeuring zondag 65 stuks meenemen.

Wij zijn zelf te druk met andere dingen. Maar je kunt tijdens de lunch wellicht iets doen. We hebben dan niet veel tijd ivm een straks schema, daar moet je dan wel rekening mee houden.

Link naar reactie

Duidelijk. Vond het wel belangrijk dat jullie er vanaf weten en er mee instemt.

Ik kom met 60 formulieren

Heb het volgende bedacht :

Mensen die willen meedoen vullen hun forumnaam, kenteken, bouwjaar en bouwmaand in

In een tabel beoordelen ze 1-10 autos (men moet dus zelf een asnelle voorselectie doen) op algemeen uiterlijk (kleur, bekleding, dashbord, middenconsole) op Tuning (lekker origineel of mooie verlaging, velgen, banden,uitlaat, skirts) en op onderhoud (schoon, glimmend).

Het beoordelen kan voor de start, tijdens lunch of na afloop op de parkeerplaatsen

Onderaan noteert u het kenteken van de auto die u het mooist vond (eigen auto mag niet)

Het kenteken met de meeste formulieren is winnaar. Zijn er meerdere winnaars dan wint de oudste auto.

De beoordelingscommissie hoeft dus alleen maar 60 formulieren te selecteren op kenteken en te tellen (geen rekenapparaat nodig)

De opzet lijkt simpel en luchtig (niet te zwaar aan tillen, tis maar een spelletje).

Vraag, maak ik een grote fout met deze opzet?

Als iemand het heel anders wil moet hij zelf maar nieuwe/andere formulieren maken en de beoordelingscommissie vormen.

Link naar reactie

Ik krijg het idee dat de animo niet zo heel groot is. Voordat Mohikaan er veel tijd in gaat stoppen wellicht een Poll? Als er maar 10 deelnemers zijn dan is het de moeite niet waard. Wellicht een grens van 20 vooraanmeldingen en op de dag zelf kan ook nog ingeschreven worden?

Link naar reactie
. . . . . . . . . maar ga geen complete antwoordformulieren invullen. En waarom wint de oudste auto? :thumbup:

Je mag ook maar 1 auto beoordelen.

(De tabel is alleen voor mensen die meerdere autos mooi vinden en dat tussentijds kunnen noteren) Ze kunnen maximaal 3x10 = 30 punten per auto noteren.

Uiteindelijk vullen ze onderaan het kenteken van keuze op

Je zal in ieder geval moeten invullen kenteken van keuze. Eigen kenteken (ter controle) + je forum naam.

Additioneel wordt er in deze opzet nog datum kenteken gevraagd.

Waarom die leeftijd? Stel er zijn 2 autos met 6 formulieren

Je mag uitgaan dat die hoge scores hebben zeg 25-30 punten x 6 formulieren= 150-180 punten.

Stel nu dat ze resp 168 en 170 punten hebben.

Dan kan je i.d.d. 170 punten als winnaar uitroepen maat ook stellen dat de verschillen zo klein zijn (en het maar een spelletje is), dat je dan de oudste auto beloont want het is toch knap om een oudere auto in topconditie te houden en werkt misschien stimulerend op het onderhoud v/d autos op het forum.

Een extreem geval : een splinternieuwe Z4 scoort 2 punten meer als een perfect onderhouden 1,8 uit 1996, waar gaat jouw voorkeur naar uit om een prijs aan toe te kennen?

Maar ik zal het wel aanpassen dat de datum pas doorslaggevend is bij gelijke punten:smart:

Link naar reactie

Je bent er maar druk mee, Henk. Maar je bent er in elk geval mee van de straat. :thumbup:

Mochten jullie de behoefte aan een dergelijke verkiezing willen peilen, hier mijn mening:

Met alle respect voor het initiatief, altijd goed als iemand iets doet, maar ik zit er niet op te wachten.

Link naar reactie

Er zijn 1000 members op dit forum, er schrijven er slechts 60 in. Die andere 940 hebben er geen behoefte aan. Moeten we de rit cancellen bij gebrek aan belangstelling?

Ben eigenwijs en neem 60 kopietjes mee en zie wel wat er gebeurt.

M coupe for life is in iedergeval een voorstander, vooral bij volgende ritten met verkiezing:schater: :schater:

Link naar reactie
En wat d8 je van een MiZzZ verkiezing :wave:
Ik vind het een leuk idee :thumbup:
Ik ben jurylid!
Dan toch maar liever een Mizzz Z3 verkiezing, dan zie ik ongetwijfeld de foto's wel !!
Ja hoor jongens en het gaat regenen dus natuurlijk wordt het dan een MiZZZ wet t-shirt verkieZZZing. Keep dreaming...

:D

Niet lang hellen...Limbo FreetZZZ bellen... :D

4-wet-t-shirt-1.jpg

1311a%20Wet%20T%20Shirt.jpg

Link naar reactie

Ik vind het wel leuk om iemand een compliment te geven voor Zijn of haar bolide... :D

Ik lig er wel al twee nachten wakker van of het gaat regenen of niet, Zal moeilijk worden om onZe schatjes schoon aan het vertrek te krijgen.

Als ik er nu al over nadenk dan kom ik op een Coupé uit waarop ik ga stemmen, of moet ik nog even mijn waffel dicht houden ?... :thumbup:

Link naar reactie

Het idee is van stoploss, ben slechts nederige dienaar.

Idee van simca ia ook leuk om (detail) fotos van autos te maken en op het forum te plaatsen, denk hier bij aan interieur, onderspoiler, skirts, +alle velgen+andere toeters en bellen.

Link naar reactie

Ies tie van jouw ook al bling bling?

Ben nu de graveyard van vlees aan ''t ontdoen.... What a messssss

En morgenavond is tie weer vol....

Link naar reactie
Ies tie van jouw ook al bling bling?

Ben nu de graveyard van vlees aan ''t ontdoen.... What a messssss

En morgenavond is tie weer vol....

SIMON !!!!! Alles goed met je !!!??? Je spreek in raadsels !!!! :schater::thumbup::party:

Link naar reactie
SIMON !!!!! Alles goed met je !!!??? Je spreek in raadsels !!!! :schater::thumbup::party:

Nieren geflost.... Sloffen gezwart... Vinnen ontluist.... Kont gewassen...

Zelfs d'r lipje glimt weer.....

Link naar reactie
Mijn rode duivelin staat op me te wachten om morgen weer eens met me op pad te mogen!!! :thumbup:

Hm, moest ik morgen maar eens op jou stemmen, anders is het uiteraard maar de vraag hoe ik de 6e mijn auto terug krijg :wave:

Henk... mag de stemming ook anoniem :blink:

Link naar reactie

Nog even de stats en een evaluatie van de Verkiezing mooiste Z van de dag.

Aantal ingevulde formulieren 20 (Valt een beetje tegen 32% van de deelnemers)

Gestemd is op 14 verschillende Z's (Er zijn dus 44 Z's die er niet uitzien :foto: )

Nummer 3 kreeg 2 stemmen en 54 punten (Kenteken 20-TT-TD of 20-TT-FD was niet duidelijk. WIE ???)

Nummer 2 kreeg 2 stemmen en 57 punten (M-Coupe for life, poetsen heeft dus wel degelijk zin)

Nummer 1 kreeg 5 stemmen (Zedri, met dank aan AC Schnitzer)

Opmerkelijke feiten:

- Het was net het Eurovisie songfestival. De Limburgers geven elkaar de punten. :nono:

- Sommige Limburgers proberen dit te verbergen door een motivering op te geven ("Voor de mooie combinatie tuning en onderhoud") :newblush:

- De voltallige organisatie (Mohikaan en ondergetekende) heeft onafhankelijk van elkaar op de winnaar gestemd.

- Alleen Marijke (De vrouwelijke helft van Roodkapje) heeft smaak.

- MartinVH heeft het licht gezien (Niet op een QP gestemd)

Frido je prijs komt eraan.

Nogmaals mijn dank aan Mohikaan (Henk) voor het op je nemen van het grootste deel van de werkzaamheden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in