Ga naar inhoud

Yel en kamplied

The Bob

Aanbevolen berichten

Zijn er misschien mensen die goede suggesties hebben voor een forum-yel :lol: en/of een kamplied :party: ? Als we de yel zondag dan met z'n allen tijdens het rijden doen hebben we vast wel een of ander record op onze naam. Komen we allemaal met de hele zzz stoet in het Guinness book of Records !!

:party: :rambo: :drank:

Voorbeeld Yel: We hebben een B :banaan: we hebben een M :banaan: we hebben een W :banaan: we hebben een Z :banaan:

Voorbeeld kamplied (op de melodie van "Sinterklaas; wie kent 'm niet van Henk Westbroek") "BMW... wie kent Zzze niet BMW, BMW lekker scheuren met z'n twee"

ps: dit is vooral een beetje meligheid hoor, ik kan niet eens zingen

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zijn er misschien mensen die goede suggesties hebben voor een forum-yel :lol: en/of een kamplied :drank: ? Als we de yel zondag dan met z'n allen tijdens het rijden doen hebben we vast wel een of ander record op onze naam. Komen we allemaal met de hele zzz stoet in het Guinness book of Records !!

:banaan: :rambo: :party:

Voorbeeld Yel: We hebben een B :banaan: we hebben een M :banaan: we hebben een W :banaan: we hebben een Z :banaan:

Voorbeeld kamplied (op de melodie van "Sinterklaas; wie kent 'm niet van Henk Westbroek") "BMW... wie kent Zzze niet BMW, BMW lekker scheuren met z'n twee"

Moeten we wel erg hard gillen om boven al het Eisenmannen en aanverwanten gebulder uit te komen ;)

Daar ben ik echt te oud voor! :party:

Link naar reactie

leuk initiatief, maar doe niet mee: dit heeft wel een erg hoog Chiel Montagne gehalte.

Alternatief zouden Martin, David en ik kunnen meedoen in de categorie 'Unieke aanrijdingen'? Knallen we alledrie bovenop elkaar (kleine moeite) en levert direct unieke pics op. Record: in 1 crash 3 QP's total loss. Wie sponsort onze record poging?

:lol:

Link naar reactie

uiteraard niet, geen reden toe; Chiel heeft sterrenstatus (in sommige kringen).

loopt wel lekker de oproep voor de yel :lol:

Oproep aan alle roadster rijders/sters.

En geen kwaad woord meer over Ome Chiel hè :rambo:

Link naar reactie
leuk initiatief, maar doe niet mee: dit heeft wel een erg hoog Chiel Montagne gehalte.

Alternatief zouden Martin, David en ik kunnen meedoen in de categorie 'Unieke aanrijdingen'? Knallen we alledrie bovenop elkaar (kleine moeite) en levert direct unieke pics op. Record: in 1 crash 3 QP's total loss. Wie sponsort onze record poging?

<_<

En het Cocktail Trio weet ook van ongein ten top, zolangzamerhand.

Hoogste tijd voor optredende mods, denk ik.

Link naar reactie
En het Cocktail Trio weet ook van ongein ten top, zolangzamerhand.

Hoogste tijd voor optredende mods, denk ik.

Hmmm... tja, e.e.a. komt te serieus over denk ik. Gooi maar dicht Rob !! Was meligheidje, ik dacht: even kijken of er creatieve / grappige dingen uit komen.

Volgende keer beter <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.