Ga naar inhoud

Forum probleem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Die melding krijg ik ook vaak, maar ik heb gemerkt dat PB's dan wel gewoon verstuurd zijn. Als je dan namelijk nogmaals stuurt krijgt diegene de PB volgens mij gewoon 2 keer.

Gebeurt ook wel eens een enkele keer als je een post post... :kisstogether: hm... maar goed, als je dan nogmaals post heb je dus een dubbele post.

Volgens mij gewoon een bugje op het forum?

Ivo, Sledge weten jullie hier wat meer van?

Je zou dus rustig even kunnen wachten of je wel een reactie terug krijgt van de geadresseerde...?

Link naar reactie

pb van Marvin heb ik wel ontvangen, heb ook wat teruggestuurd, en uiteraard verzond hij dat bericht zonder problemen. :kisstogether:

maarrrr ik heb zelf namelijk gehad in het begin dat ik alle berichten 2 tot 4x ontving. dus ik weet zeker dat dit een probleem is wat bij nog meer mensen speelt.

Link naar reactie

ik heb deze week voor de eerste maal die melding NIET gekregen toen ik een pb naar annewilko stuurde!

anders krijg ik die melding ook altijd, hoewel de pb wél toekomen

als je het weet, stoort het ook niet meer :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.